Ja, daar heb je in de meeste franse steden wel een grote kans op. Zou een reisje naar België (zonder combi), Parijs of een leuke plaats in Duitsland wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad, seizoen dat wij de halve finale haalden flink lopen matten met die Algarijnen daar.
PSG speelt geen europees volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, daar heb je in de meeste franse steden wel een grote kans op. Zou een reisje naar België (zonder combi), Parijs of een leuke plaats in Duitsland wel kunnen waarderen.
Nee, die hebben moeten strijden tegen degradatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
PSG speelt geen europees volgens mij.
Op wederom Arsenal zit ik ook niet zo te wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:
En uit pot 1 natuurlijk ook een mooie tegenstander, hoewel we natuurlijk niet AC Milan of Inter moeten krijgen...
Ik heb al weer helemaal zin in die Champions League!
Ah, ik ben weer goed op de hoogtequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
PSG speelt geen europees volgens mij.
Parijs zal lastig worden vrees ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, daar heb je in de meeste franse steden wel een grote kans op. Zou een reisje naar België (zonder combi), Parijs of een leuke plaats in Duitsland wel kunnen waarderen.
Ja, dat lijkt me ook wel een leuk affichequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef PyTh het volgende:
Voor ons hoop ik op Anderlecht, gegarandeerd 2 "leuke" wedstrijden
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Als ik hier( http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92078/sc=ee9e3b ) naar kijk, dan worden het gewoon de clubs uit de 2e en 3e voorrondes?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Wie kunnen we allemaal tegenkomen in de voorronde eigenlijk?.
Nee alleen Anderlecht en Genk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Club Brugge zich eigenlijk geplaatst voor (voorronde) CL? Nee, toch? Zou ook een mooi affiche zijn!
Juist, dan pak ik die ook mee.. Scandinavië en Oost-Europa-tripjes:quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Doe in die voorronde maar een leuk tripje Scandinavie of Oost-Europa.
Kopenhagen mag van mij zo nog een keer. Plak er dan wel een paar dagen aan vast.
Zo zie je, de UEFA Cup kan nog best leuk zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee alleen Anderlecht en Genk.
Mocht je de voorronde niet doorkomen kun je wel Luik of Club Brugge in de UEFA Cup tegenkomen
Waarschijnlijk het beste voor ons en het leukste voor julliequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
UEFA Cup kan nog best leuk zijn.
Nee, Beerens vind ik nog wel een aardig talent. Maar Vincken kan alleen de bal vooruit trappen en er heel hard achteraan rennen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
On topic: Roy Beerens mag lekker wegblijven, heb ik nog liever Tim Vincken.
Hoe groot is de pot aan TV-gelden eigenlijk die jullie nu hebben ontvangen over het afgelopen CL-seizoen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het beste voor ons en het leukste voor jullie
Luik graagquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee alleen Anderlecht en Genk.
Mocht je de voorronde niet doorkomen kun je wel Luik of Club Brugge in de UEFA Cup tegenkomen
Kijk dat is nog eens goed nieuwsquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
UEFA zet PSV en Ajax in pot twee
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 20 juni om 13:45
Geen Olympique Lyon of Valencia in de groepsfase, maar mogelijk ontmoetingen met VfB Stuttgart en Olympique Marseille. De UEFA heeft vandaag bekend gemaakt welke ploegen in welke koker terecht komen bij de loting voor de Champions League. Naast PSV komt ook Ajax, mits het zich weet te plaatsen, in 'pot twee'.
Landskampioen PSV is al geplaatst voor het Europese miljoenenbal, terwijl Ajax eerst nog in de voorronde moet uitkomen. Volgende maand horen de Amsterdammers welke club bestreden moet worden. Mochten de hoofdstedelingen de voorronde overleven, dan ontmoeten zij PSV in de tweede koker.
Dit houdt in dat de Nederlandse inbreng te maken krijgt met één op papier sterkere tegenstander, en twee ploegen van minder formaat. Ajax en PSV komen in ieder geval niet uit tegen Olympique Lyon, FC Porto, Valencia, Sevilla, Benfica en AS Roma. Deze zes ploegen zitten eveneens in de tweede koker.
In de eerste pot zitten de 'grootste' teams. Naast titelhouder AC Milan zijn dit Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United. Ook Arsenal en Liverpool komen in principe in deze koker, maar zij moeten zich nog wel zien te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Mocht één van beide teams hier niet in slagen, dan schuift Valencia door naar pot één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |