abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:30:01 #1
52871 Blight
Supersized.
pi_50648988

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50649034
Mooie TT..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_50649066
'Ook Ajax en AZ kijken naar Roy Beerens'
Gepubliceerd op 20-06-07 om 11:56 door Roel Pelders

Roy Beerens kreeg afgelopen week te horen van de kampioen van Nederland, PSV Eindhoven, dat hij mag vertrekken uit de Lichtstad. Echt bang voor een clubloos seizoen hoeft de aanvaller niet te zijn. NEC, Ajax en AZ Alkmaar zouden interesse hebben in de vleugelspeler.

Het afgelopen seizoen kwam Beerens al uit voor NEC. Hij speelde op huurbasis voor de Nijmegenaren, maar kon behalve een basisplek niet voldoende afdwingen. NEC zou echter uitermate tevreden zijn, waardoor zij Beerens graag over willen nemen.

Toch zijn ook Ajax en AZ geïnteresseerd in de diensten van de speler die momenteel actief is op het Europees Kampioenschap -21 jaar. De zaakwaarnemer heeft de bovenstaande geruchten echter nog niet bevestigd.

Let op: Dit bericht is door te weinig bronnen bevestigd dat het de benaming 'gerucht' krijgt. Lees het dus met een korreltje zout!
pi_50649086
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:08 schreef denthemen het volgende:
Moeten we dan overal "in vind" voor zetten?
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan zou ik in ieder geval "ik" gebruiken.
Dat zou een mooi begin zijn, is mijn persoonlijke mening .
Secrets never die. Only people.
pi_50649111
Ajax

Ik ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren op de transfermarkt.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:35:32 #6
51286 w00h00
Digital man!
pi_50649190
Beerens in de ruil betrekken met Perez. We kunnen hem wel gebruiken voor de breedte.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:37:30 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50649272
Wanneer wordt er nou eens een regel ingevoerd dat je maar vier buitenlanders tegelijk mag opstellen?

Want ik denk dat we dan meteen favoriet zijn voor het winnen van de Champions League.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50649332
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer wordt er nou eens een regel ingevoerd dat je maar vier buitenlanders tegelijk mag opstellen?

Want ik denk dat we dan meteen favoriet zijn voor het winnen van de Champions League.
Zijn we sowieso wel..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50649421
quote:

Wat was het vroeger eigenlijk, 3 toch, of 4?

Mogen ze van mij weer invoeren. Kunnen ze gelijk Roda JC opheffen.
pi_50649453
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:39 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Zijn we sowieso wel..
Nou ik denk dat we een grote kans maken om volgend jaar de CL te winnen. Team zit nu goed in elkaar en we hebben nu spelers die we al jaren mistten. Ik denk dat we dat ding eindelijk weer eens gaan winnen.
pi_50649492
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou ik denk dat we een grote kans maken om volgend jaar de CL te winnen. Team zit nu goed in elkaar en we hebben nu spelers die we al jaren mistten. Ik denk dat we dat ding eindelijk weer eens gaan winnen.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:45:45 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50649560
Waar ik me ook nog zorgen om maak, als hij al blijft, is de motivatie van Sneijder. Spelers die weg willen en niet wegkomen zijn meestal niet de beste meer...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50649572
Waren we er alsnog tegen Kopenhagen uitgevlogen, die hebben bijna alleen maar Denen. Maar dan had die belg van ons ook misschien niet dat eigen doelpunt kunnen maken. Lastig hoor .
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:46:55 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50649601
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Wat was het vroeger eigenlijk, 3 toch, of 4?

Mogen ze van mij weer invoeren. Kunnen ze gelijk Roda JC opheffen.
In eerste instantie twee, later werd dit drie.

In 1994/95 waren Jari Litmanen en Finidi George de enige buitenlanders in de basis van Ajax, als die regel weer wordt ingevoerd, zitten we gebakken. Een opstelling met Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Heitinga, Gabri, Davids, Sneijder, De Ridder/Van der Meyde, Huntelaar en Babel zou best succesvol kunnen zijn!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50649614
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Waar ik me ook nog zorgen om maak, als hij al blijft, is de motivatie van Sneijder. Spelers die weg willen en niet wegkomen zijn meestal niet de beste meer...
Klopt, maar bij Sneijder heb ik dat gevoel helemaal niet. Iemand met respect voor de club.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:48:51 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50649666
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt, maar bij Sneijder heb ik dat gevoel helemaal niet. Iemand met respect voor de club.
Ik hoop het echt. We zullen hem hard nodig hebben.
Get woke, go broke!
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:53:10 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50649808
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Waren we er alsnog tegen Kopenhagen uitgevlogen, die hebben bijna alleen maar Denen. Maar dan had die belg van ons ook misschien niet dat eigen doelpunt kunnen maken. Lastig hoor .
In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong), een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.
pi_50649840
Ìk hoor niemand meer over Bakircuglo. Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
lollig
pi_50649842
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong), een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.
Touche
pi_50649945
quote:

D'r zijn genoeg buitenlandse spelers in spanje met een Spaans paspoort, en dat valt ook wel in andere landen te regelen, dus ik denk dat dat wel meevalt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:57:14 #21
51286 w00h00
Digital man!
pi_50649955
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ìk hoor niemand meer over Bakircuglo. Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
Waarom? Van der Meyde en de Ridder komen echt niet terug. Ze komen allebei te kort voor Ajax 1.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:57:49 #22
52871 Blight
Supersized.
pi_50649975
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Sneijder zich altijd wel in zet. En ach, het kan ook goed gaan. Dat hebben we gezien met bijvoorbeeld Hatem Trabelsi.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50650001
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In de basiself van Kopenhagen tijdens de 0-2 in Amsterdam speelden een Ghanees (Pimpong) , een Canadees (Hutchinson), twee Noren (Bergdolmo en Hangeland) en twee Zweden (Linderoth en Allbäck), dus slechts vijf Denen.
Auw. Haha, ok herinvoeren .

Had naar de selectie zitten kijken en niet naar de basisopstelling .

Maar ik denk niet dat deze regel heringevoerd zal worden. Zal wel mooi zijn, want ik zie een hoop Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs het dan niet redden.
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:58:54 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650014
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

D'r zijn genoeg buitenlandse spelers in spanje met een Spaans paspoort, en dat valt ook wel in andere landen te regelen, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Als je in het Spaans bier kan bestellen, krijg je een Spaans (voetbal-)paspoort, dus dat moet niet meetellen.

Iedereen heeft één eerste nationaliteit, alleen die nationaliteit moet gelden.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:00:43 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650072
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Auw. Haha, ok herinvoeren .

Had naar de selectie zitten kijken en niet naar de basisopstelling .

Maar ik dnek niet dat deze regel heringevoerd zal worden. Zal wel mooi zijn, want ik zie een hoop Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs het dan niet redden.
De reden dat het niet zal worden ingevoerd is de macht van 's werelds grootste clubs (voornamelijk uit Engeland, Spanje en Italië) en de EU-regelgeving ter bescherming van de werknemers. Maar goed, dat laatste is onzin, het herinvoeren van zo'n regel kan ook als spelregel worden toegepast.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:01:37 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_50650106
Kanu terug , verder nog een goeie verdediger bij en dan zijn we wel redelijk rond denk ik. Als er nog spelers vertrekken natuurlijk wel vervangers en misschien nog een leuk spelertje erbij voor de breedte.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50650145
quote:
Ìk hoor niemand meer over Bakircuglo.
Die bestaat ook niet.
quote:
Iedereen praat over Van der Meyde/De Ridder. En terecht!!
Nou terecht man. Van der Meyde die nooit meer een bal aanraakt en De Ridder die het nu toevallig een keertje leuk doet met Jong Oranje.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:03:25 #28
82589 S-Two
barba macacu
pi_50650190
quote:
Beiden hoeven van mij niet te komen. Alleen als ze gratis (of heel goedkoop) zijn en genoegen nemen met een plaats op de bank mag desnoods één van beiden wel komen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50650214
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je in het Spaans bier kan bestellen, krijg je een Spaans (voetbal-)paspoort, dus dat moet niet meetellen.

Iedereen heeft één eerste nationaliteit, alleen die nationaliteit moet gelden.
Ten eerste vraag ik me af of je qua wetgeving een onderscheid kunt maken tussen een eerste en tweede paspoort. Ten tweede, heb je het bekende verhaal van vrij werkverkeer in Europa.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:06:20 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650281
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ten eerste vraag ik me af of je qua wetgeving een onderscheid kunt maken tussen een eerste en tweede paspoort. Ten tweede, heb je het bekende verhaal van vrij werkverkeer in Europa.
Een reactie lager geef ik daar antwoord op: het beperken van het aantal buitenlanders kan ook als spelregel worden doorgevoerd. Iedere club kan dus nog steeds onbeperkt buitenlanders contracteren, maar aangezien de spelregel bepaalt dat je er maar drie (of vier) mag opstellen, zullen er minder buitenlanders per club onder contract staan.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:06:59 #31
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50650301
Andy terughalen!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50650316
Liever De Ridder.
pi_50650335
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een reactie lager geef ik daar antwoord op: het beperken van het aantal buitenlanders kan ook als spelregel worden doorgevoerd. Iedere club kan dus nog steeds onbeperkt buitenlanders contracteren, maar aangezien de spelregel bepaalt dat je er maar drie (of vier) mag opstellen, zullen er minder buitenlanders per club onder contract staan.
zoals in Frankrijk dus. wat ikzeg klopt niet, laatmaar...
pi_50650407
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ben verder geen rechtsgeleerde, maar zo maak je werk voor spelers met een EU-paspoort deels onmogelijk, en ik vraag me af of dat kan. Want je kan niet allerlei dingen invoeren onder de noemer 'spelregels' en daarmee wetgeving negeren.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:10:20 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650411
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef Radegast het volgende:

[..]

zoals in Frankrijk dus.
Klopt, maar daar telt je tweede nationaliteit ook en daarom kunnen alle voetballers uit ex-koloniën er ook te makkelijk aan de bak, het stikt daar van de Senegalezen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:11:54 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650475
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik ben verder geen rechtsgeleerde, maar zo maak je werk voor spelers met een EU-paspoort deels onmogelijk, en ik vraag me af of dat kan. Want je kan niet allerlei dingen invoeren onder de noemer 'spelregels' en daarmee wetgeving negeren.
Nee, hoor. Je ontneemt ze de kans op werk niet, want clubs kunnen ze nog altijd halen. Clubs zullen er echter wel honderdmaal over nadenken, voor ze een buitenlander halen, aangezien ze die niet onbeperkt kunnen opstellen. Vergelijk het met de spelregel dat je maar elf man mag opstellen of met de spelregel dat je een geschorste speler niet mag opstellen.
pi_50650485
Van der Meyde, De Ridder, De Mul, allemaal zijn ze minder dan Bakircioglu.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50650486
Kan de discussie hierover niet beter in een apart topic?
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:13:13 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50650516
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb zo'n hekel aan wannabee-mod's.
pi_50650529
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef BB-boy het volgende:
Van der Meyde, De Ridder, De Mul, allemaal zijn ze minder dan Bakircioglu.
Zullen we eerst eens kijken hoe Bakircioglu het gaat doen bij Ajax? Misschien flopt ie wel gigantisch...
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:15:38 #41
52871 Blight
Supersized.
pi_50650599
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niets mis met modjes echter.
pi_50650633
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, hoor. Je ontneemt ze de kans op werk niet, want clubs kunnen ze nog altijd halen. Clubs zullen er echter wel honderdmaal over nadenken, voor ze een buitenlander halen, aangezien ze die niet onbeperkt kunnen opstellen. Vergelijk het met de spelregel dat je maar elf man mag opstellen of met de spelregel dat je een geschorste speler niet mag opstellen.
Ok, maar in die laatste twee gevallen is er geen rechtsbescherming. D'r is niks verboden aan schorsingen of een maximaal aantal deelnemers. Echter, als je onderscheid gaat maken tussen verschillende nationaliteiten, terwijl het wel EU-paspoorten zijn, vraag ik me af of het ook opgaat. Als dat wel zo is, heb je natuurlijk een opening, wat een kentering in het voetbal gaat betekenen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:16:52 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50650657
quote:
Geachte heer,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en willen er graag een reactie op geven.

Het is helaas niet mogelijk om eind juli te betalen, daar de
seizoenkaarten begin juli worden verzonden. Indien u na deze datum gaat
betalen gaat u hoogstwaarschijnlijk de eerste twee wedstrijden missen.
Wij gaan niet voor een paar passen een bestand naar de drukker sturen.

Wij adviseren u daarom toch om op tijd te betalen.
mailtje van Ajax nadat ik aangaf nog geen zin heb om zo vroeg te betalen (niet in die bewoordingen natuurlijk).

Wat een bullshit van die drukker . Elk kaartje dat ze nog begin Augustus kunnen verkopen pakken ze mee.

De eerste twee wedstrijden missen? . Dat is me nog nooit gebeurt. Je kon altijd zo cash aan de balie bij ze betalen.
pi_50650712
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was meer een vraag, denk dat het best een leuke discussie kan opleveren. Al zullen supporters van Ajax er een stuk beter mee uit zijn dan van andere clubs .
pi_50650795
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja inderdaad. Hier moet het vooral gaan over opstellingen en selecties, Drenthe die moet worden gehaald en dat het stadion nog steeds klote is met die open hoeken, grachten en regenboogstoeltjes.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:22:17 #46
52871 Blight
Supersized.
pi_50650863
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Hier moet het vooral gaan over opstellingen en selecties, Drenthe die moet worden gehaald en dat het stadion nog steeds klote is met die open hoeken, grachten en regenboogstoeltjes.
Ik zie je een hoop zeiken over de inhoud van de topics de laatste tijd, Nash. Doe er dan zelf wat aan. Er was net met M0NTANA, koningdavid, ikzelf en nog wat anderen toch echt een inhoudelijke discussie lopende. Het kán dus prima.

Als ik vanaf hier lees zie ik toch echt wat inhoudelijke posts voorbij komen. Vervolgens is jouw eerste bijdrage "nou de opstellingen en lijstjes hebben we ook weer gehad ".

Draag iets bij of zeur niet.
pi_50650931
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

mailtje van Ajax nadat ik aangaf nog geen zin heb om zo vroeg te betalen (niet in die bewoordingen natuurlijk).

Wat een bullshit van die drukker . Elk kaartje dat ze nog begin Augustus kunnen verkopen pakken ze mee.

De eerste twee wedstrijden missen? . Dat is me nog nooit gebeurt. Je kon altijd zo cash aan de balie bij ze betalen.
Betaal hem ook dan pas, mis die eerste wedstrijden toch. En wanneer de pas niet gereed was kon je zo je vervangende kaart ophalen.

Kan alleen een probleempje opleveren met eventuele uitwedstrijden.
pi_50651000
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik zie je een hoop zeiken over de inhoud van de topics de laatste tijd, Nash. Doe er dan zelf wat aan. Er was net met M0NTANA, koningdavid, ikzelf en nog wat anderen toch echt een inhoudelijke discussie lopende. Het kán dus prima.
Dat bedoel ik toch ook. Die discussie van M0NTANA over de hoeveelheid buitenlanders in de basisopstelling vind ik niet erg dat die hier gehouden wordt.
pi_50651005
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

2e wedstrijd van het seizoen; Ajax - feyenoord
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:25:42 #50
52871 Blight
Supersized.
pi_50651006
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook. Die discussie van M0NTANA over de hoeveelheid buitenlanders in de basisopstelling vind ik niet erg dat die hier gehouden wordt.
Okay.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:26:00 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50651020
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Was meer een vraag, denk dat het best een leuke discussie kan opleveren. Al zullen supporters van Ajax er een stuk beter mee uit zijn dan van andere clubs .
Was ook niet serieus van mij. Maar goed, aangezien het in het voordeel van Ajax is, kan het best in een Ajax-topic. Daarbij zijn de onderwerpen van discussie hier weleens belabberder geweest.

On topic: Roy Beerens mag lekker wegblijven, heb ik nog liever Tim Vincken.
pi_50651027
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:

[..]

Als ik vanaf hier lees zie ik toch echt wat inhoudelijke posts voorbij komen. Vervolgens is jouw eerste bijdrage "nou de opstellingen en lijstjes hebben we ook weer gehad ".

Draag iets bij of zeur niet.
JIj komt hier duidelijk niet zoveel.
pi_50651029
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja, welke spelers van Barcelona we allemaal moeten halen en in welke wedstrijd we het kampioenschap zijn misgelopen. En natuurlijk veel onzinnige plaatjes en af en toe zeiken op jorientje .
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:26:45 #54
52871 Blight
Supersized.
pi_50651045
Roy Beerens lijkt mij ook niet goed genoeg nee. Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat het gerucht nogal uit de lucht gegrepen is.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:27:56 #55
52871 Blight
Supersized.
pi_50651075
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

JIj komt hier duidelijk niet zoveel.
Je vergist je, maar dat is begrijpelijk aangezien ik onder een ander account post dan gewoonlijk.
Anyhow, misschien begreep ik je verkeerd. Laten we weer ontopic gaan.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:28:36 #56
51286 w00h00
Digital man!
pi_50651097
------------Steek---------------------
Orgarau--Stam--Aankoop-Aankoop
----------------------------------------
---Motta--Gabri--Sneijder----------
--Baki---------Hunt------Babel------

Zoiets zie ik het wel zitten. Ajax moet nog wel inkopen op de kwetsbare plekken, zoals CRV als Stam
geblesseerd is en een aankoop in een goede CLV, want Vermealen acht ik niet goed genoeg om straks in de CL echt goede spitsen af te houden. Verder moet er een goede echte linksbuiten komen achter Babel en nog aan talent die je dit jaar kan laten rijpen achter Sneijder om hem volgend jaar te vervangen. (Defour oid)
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:30:20 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50651166
Ik zie liever geile wijfen dan opstellingen in dit topic
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:31:31 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50651214
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik bedoel wat interesseert het mij nou wat voor opstelling jullie het liefste zien.

En dat eind Juni . Er zal nog van alles vertrekken op t laatste moment. Ga na 31 Augustus lekker aan je opstelling knutselen ofzo.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:31:36 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50651217
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:28 schreef w00h00 het volgende:
------------Steek---------------------
Orgarau--Stam--Aankoop-Aankoop
---Motta--Gabri--Sneijder----------
--Baki---------Hunt------Babel------

Zoiets zie ik het wel zitten. Ajax moet nog wel inkopen op de kwetsbare plekken, zoals CRV als Stam
geblesseerd is en een aankoop in een goede CLV, want Vermealen acht ik niet goed genoeg om straks in de CL echt goede spitsen af te houden. Verder moet er een goede echte linksbuiten komen achter Babel en nog aan talent die je dit jaar kan laten rijpen achter Sneijder om hem volgend jaar te vervangen. (Defour oid)
Davids op de bank ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_50651280
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
Bedoelde u: wijven
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:35:59 #61
51286 w00h00
Digital man!
pi_50651355
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik bedoel wat interesseert het mij nou wat voor opstelling jullie het liefste zien.

En dat eind Juni . Er zal nog van alles vertrekken op t laatste moment. Ga na 31 Augustus lekker aan je opstelling knutselen ofzo.
Zullen we dan deze topic maar dicht gooien tot eind augustus?
pi_50651613
Kanu, een verdediger en versterking op de vleugel. Dan zijn we wel klaar als de rest van het huidige team blijft (behalve Perez en De Mul)
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:43:16 #63
51286 w00h00
Digital man!
pi_50651619
Het bericht van Chivu naar Inter staat inmiddels ook op VI, dus daar kunnen we wat meer waarde aan hechten.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:46:25 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50651740
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef devv05 het volgende:
Kanu, een verdediger en versterking op de vleugel.
Vermaelen voldoet niet voor de basis?
Zelfde vraag voor Kennedy voor op de rechter vleugel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50651801
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vermaelen voldoet niet voor de basis?
Jawel, maar hij is nogal blessuregevoelig, hetzelfde geldt voor Stam.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:54:56 #66
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50652060
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jawel, maar hij is nogal blessuregevoelig, hetzelfde geldt voor Stam.
Je hebt toch Heitinga, v.d. Wiel en Vertonghen als backup
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:03:17 #67
51286 w00h00
Digital man!
pi_50652407
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je hebt toch Heitinga, v.d. Wiel en Vertonghen als backup
Als we ver in de CL willen komen dan hebben we wel wat ervaring nodig op die posities. Van der wiel kun je in de eredivisie een wisselwerking geven met Stam als de winst in sommige wedstrijden binnen is.

Daarbij vind ik Vermealen niet voldoen, we hebben een bijtertje nodig.
pi_50652507
Ik vind het echt belachelijk dat Valencia maar 14 miljoen voor Sneijder wil uitgeven. Als je ziet dat voor Nani 25 miljoen en voor Darren Bent ( ) 19 miljoen word betaald....
pi_50653301
UEFA zet PSV en Ajax in pot twee
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 20 juni om 13:45

Geen Olympique Lyon of Valencia in de groepsfase, maar mogelijk ontmoetingen met VfB Stuttgart en Olympique Marseille. De UEFA heeft vandaag bekend gemaakt welke ploegen in welke koker terecht komen bij de loting voor de Champions League. Naast PSV komt ook Ajax, mits het zich weet te plaatsen, in 'pot twee'.

Landskampioen PSV is al geplaatst voor het Europese miljoenenbal, terwijl Ajax eerst nog in de voorronde moet uitkomen. Volgende maand horen de Amsterdammers welke club bestreden moet worden. Mochten de hoofdstedelingen de voorronde overleven, dan ontmoeten zij PSV in de tweede koker.

Dit houdt in dat de Nederlandse inbreng te maken krijgt met één op papier sterkere tegenstander, en twee ploegen van minder formaat. Ajax en PSV komen in ieder geval niet uit tegen Olympique Lyon, FC Porto, Valencia, Sevilla, Benfica en AS Roma. Deze zes ploegen zitten eveneens in de tweede koker.

In de eerste pot zitten de 'grootste' teams. Naast titelhouder AC Milan zijn dit Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United. Ook Arsenal en Liverpool komen in principe in deze koker, maar zij moeten zich nog wel zien te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Mocht één van beide teams hier niet in slagen, dan schuift Valencia door naar pot één.
pi_50653446
Werder en Celtic hijgen in onze nek om de positie in pot 2 over te nemen dus wel zullen moeten presteren.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:34:07 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50653535
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
Olympique Lyon, FC Porto, Valencia, Sevilla, Benfica en AS Roma.
Mooi zo
Op misschien Lyon en Rome na hoef ik echt niet naar die saaie plaatsen
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:37:51 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50653667
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Mooi zo
Op misschien Lyon en Rome na hoef ik echt niet naar die saaie plaatsen
Lyon is ook behoorlijk boring hoor.....
pi_50653726
Ze zijn daar niet zo zuinig met traangas in ieder geval.

Maar leuk al die mogelijke tegenstanders, eerst de voorronde maar eens doorkomen. Wanneer is die tegenstander eigenlijk bekend?
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:40:34 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50653749
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:

Maar leuk al die mogelijke tegenstanders, eerst de voorronde maar eens doorkomen. Wanneer is die tegenstander eigenlijk bekend?
Precies, we waren er vorig jaar ook al op voorhand .
Get woke, go broke!
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:40:57 #75
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50653764
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Inderdaad, seizoen dat wij de halve finale haalden flink lopen matten met die Algarijnen daar.
pi_50654187
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Inderdaad, seizoen dat wij de halve finale haalden flink lopen matten met die Algarijnen daar.
Ja, daar heb je in de meeste franse steden wel een grote kans op. Zou een reisje naar België (zonder combi), Parijs of een leuke plaats in Duitsland wel kunnen waarderen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:54:59 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50654253
En uit pot 1 natuurlijk ook een mooie tegenstander, hoewel we natuurlijk niet AC Milan of Inter moeten krijgen...

Ik heb al weer helemaal zin in die Champions League!
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:56:30 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50654315
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ja, daar heb je in de meeste franse steden wel een grote kans op. Zou een reisje naar België (zonder combi), Parijs of een leuke plaats in Duitsland wel kunnen waarderen.
PSG speelt geen europees volgens mij.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:57:21 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50654344
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:57:50 #80
52871 Blight
Supersized.
pi_50654368
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, die hebben moeten strijden tegen degradatie.
pi_50654375
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef Silenus het volgende:
En uit pot 1 natuurlijk ook een mooie tegenstander, hoewel we natuurlijk niet AC Milan of Inter moeten krijgen...

Ik heb al weer helemaal zin in die Champions League!
Op wederom Arsenal zit ik ook niet zo te wachten.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:58:37 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50654403
Wie kunnen we allemaal tegenkomen in de voorronde eigenlijk? .
Get woke, go broke!
pi_50654425
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ah, ik ben weer goed op de hoogte .
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:01:19 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50654478
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Parijs zal lastig worden vrees ik
In Duitland lijkt me alleen Gelsenkirchen een interessante optie, is ook niet zo ver

Voor ons hoop ik op Anderlecht, gegarandeerd 2 "leuke" wedstrijden
pi_50654640
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef PyTh het volgende:
Voor ons hoop ik op Anderlecht, gegarandeerd 2 "leuke" wedstrijden
Ja, dat lijkt me ook wel een leuk affiche .

Maar goed, wij moeten eerst die voorronde doorkomen .
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:07:25 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50654703
Doe in die voorronde maar een leuk tripje Scandinavie of Oost-Europa.

Kopenhagen mag van mij zo nog een keer. Plak er dan wel een paar dagen aan vast.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:08:20 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50654738
Heeft Club Brugge zich eigenlijk geplaatst voor (voorronde) CL? Nee, toch? Zou ook een mooi affiche zijn!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:09:22 #88
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50654779
Liever Luik.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:10:15 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50654814
Maar Genk & Anderlecht hebben zich geplaatst voor de voorronde. Luik speelt UC
pi_50654834
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Wie kunnen we allemaal tegenkomen in de voorronde eigenlijk? .
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Als ik hier( http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92078/sc=ee9e3b ) naar kijk, dan worden het gewoon de clubs uit de 2e en 3e voorrondes?

Mij lijkt Zeta Golubovci dan wel wat
pi_50654851
Wanneer is de loting eigenlijk voor de voorrondes?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:11:30 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50654863
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Club Brugge zich eigenlijk geplaatst voor (voorronde) CL? Nee, toch? Zou ook een mooi affiche zijn!
Nee alleen Anderlecht en Genk.

Mocht je de voorronde niet doorkomen kun je wel Luik of Club Brugge in de UEFA Cup tegenkomen
pi_50654919
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:

Doe in die voorronde maar een leuk tripje Scandinavie of Oost-Europa.

Kopenhagen mag van mij zo nog een keer. Plak er dan wel een paar dagen aan vast.
Juist, dan pak ik die ook mee.. Scandinavië en Oost-Europa-tripjes: .
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:15:01 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50654968
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mocht je de voorronde niet doorkomen kun je wel Luik of Club Brugge in de UEFA Cup tegenkomen
Zo zie je, de UEFA Cup kan nog best leuk zijn.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:16:12 #95
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50655009
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
UEFA Cup kan nog best leuk zijn.
Waarschijnlijk het beste voor ons en het leukste voor jullie
pi_50655029
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
On topic: Roy Beerens mag lekker wegblijven, heb ik nog liever Tim Vincken.
Nee, Beerens vind ik nog wel een aardig talent. Maar Vincken kan alleen de bal vooruit trappen en er heel hard achteraan rennen.
Een slechtere wannabe-Overmars dus.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50655145
Beerens is wel een Ajax-type opzich.
That's all folks!
pi_50655326
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het beste voor ons en het leukste voor jullie
Hoe groot is de pot aan TV-gelden eigenlijk die jullie nu hebben ontvangen over het afgelopen CL-seizoen?
pi_50655685
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Luik graag
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:44:16 #100
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50655942
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef patrickt37 het volgende:

UEFA zet PSV en Ajax in pot twee
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 20 juni om 13:45

Geen Olympique Lyon of Valencia in de groepsfase, maar mogelijk ontmoetingen met VfB Stuttgart en Olympique Marseille. De UEFA heeft vandaag bekend gemaakt welke ploegen in welke koker terecht komen bij de loting voor de Champions League. Naast PSV komt ook Ajax, mits het zich weet te plaatsen, in 'pot twee'.

Landskampioen PSV is al geplaatst voor het Europese miljoenenbal, terwijl Ajax eerst nog in de voorronde moet uitkomen. Volgende maand horen de Amsterdammers welke club bestreden moet worden. Mochten de hoofdstedelingen de voorronde overleven, dan ontmoeten zij PSV in de tweede koker.

Dit houdt in dat de Nederlandse inbreng te maken krijgt met één op papier sterkere tegenstander, en twee ploegen van minder formaat. Ajax en PSV komen in ieder geval niet uit tegen Olympique Lyon, FC Porto, Valencia, Sevilla, Benfica en AS Roma. Deze zes ploegen zitten eveneens in de tweede koker.

In de eerste pot zitten de 'grootste' teams. Naast titelhouder AC Milan zijn dit Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, Chelsea en Manchester United. Ook Arsenal en Liverpool komen in principe in deze koker, maar zij moeten zich nog wel zien te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Mocht één van beide teams hier niet in slagen, dan schuift Valencia door naar pot één.
Kijk dat is nog eens goed nieuws
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')