Is het geen cover van Engelbert Humperdink?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Een liedje van een zekere Rihanna, waar zo ongeveer heel Fok een hekel aan heeft, vanwege het irritante refrein...![]()
Ik vind de rest van het nummer overigens wel oké [afbeelding]
De hells angels hebben geen problemen met moorden, dus zullen we ze inschakelen. Of komt Volkert weer zo vrij?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Aarti het volgende:
Rihanna mag dood.
Ja, mijnheer papierversnipperaar, de directuer himself!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. je weet wie je dan aan dce lijn moet vragen?
Wannabe kutmodquote:
Het is sowieso een cover, maar ik ken niets van die beste man...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het geen cover van Engelbert Humperdink?
ow..als we zo gaan beginnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Aarti het volgende:
Rihanna mag dood.
ttsss...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus je kende ze al op je 25e? Vet man!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, mijnheer papierversnipperaar, de directuer himself!![]()
quote:
ik zei "mag"quote:
nee...je bent niet de enige..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
WTF... ik mis echt iets geloof ik...
ben ik de enige die dat Rihanna ding niet kent?
Ik zou zeggen: youtube er maar op losquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
7442662 stond idd nog niet in je lijst nee...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Aarti het volgende:
Rihanna mag dood een toontje lager gaan zingen
ja!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
Die hoef ik ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
7442662 stond idd nog niet in je lijst nee...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
zal je voordragen als GC mod
![]()
![]()
je doet het goed
Ach so.. ik zou er ook niet om wakker liggen idd...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zei "mag"![]()
als in: ik wens haar niet dood, maar mocht het toch gebeuren, dan mag dat wel van mij
![]()
Hey!!quote:
Dezelfde debielen die de rest van de top 40 kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja!!
Het is werkelijk vreselijk, er zit niet eens een echte tekst in dat liedje. Welke debielen kopen die muziek?
waar?quote:
dus nu ben ik ook een debiel...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dezelfde debielen die de rest van de top 40 kopen.
Ik koop, noch huur (quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dezelfde debielen die de rest van de top 40 kopen.
ja maar dat komt omdat jij a-muzikaal bent....quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik koop, noch huur () noch download ooit cd's
![]()
ja. baggermuziekquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus nu ben ik ook een debiel...![]()
![]()
![]()
Dat geef ik direct toe en ik geef er helemaal niets om!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jij a-muzikaal bent....![]()
![]()
de vrouw van mijn neef heet zo!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Hey!!![]()
Wat toevallig!!!![]()
Die heb ik ook.. echter, met een andere achternaam!![]()
weet ik..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dat geef ik direct toe en ik geef er helemaal niets om!![]()
hondshaaienquote:
Wel het goeie gebouw bellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. je weet wie je dan aan dce lijn moet vragen?
Uh ja, als duiker kan ik het beamen. Denk niet aan jaws overigensquote:
MPGquote:
en dat is? moet ik dat nummer met al die 8-en bellen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel het goeie gebouw bellen![]()
Was dat umbrella nummer niet iets van Engelbert Humperdink?
uhuhquote:
i kdnek ook niet aan jaws lieverd, maar daarom zijn het nog wel haaienquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh ja, als duiker kan ik het beamen. Denk niet aan jaws overigens
wat voor haaien zwemmen er in Pacifische Oceaan...????..kleintjes toch..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh ja, als duiker kan ik het beamen. Denk niet aan jaws overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |