Ja, en dat is ook wel het enige voordeel:quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef Lariekoek het volgende:
Is je moeder nu trots op je?
Dat is een nadeel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook wel het enige voordeel:
Ik hoef niet meer op kosten van mn ouders te leven![]()
Ja hoor... Iedereen kan hier DIT script downloaden en lol met je beleven...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
Hoe diep ben ik gezonken. :'(
Heb medelijden!![]()
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef Natalie het volgende:
Klantenservice is nog tot daar aantoe, maar mensen bellen om ze iets aan te smeren (telemarkeer dus) is wel heel erg. Ben blij dat ik nooit door die lui gebeld word.
Ik krijg morgen pas te horen wat ik precies mensen ga aansmeren.quote:
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
In mijn wanhopige zoektocht naar een beetje redelijk betalend vakantiewerk, heb ik dan uiteindelijk een baan gevonden.
En wat voor een baan!
Jawel, vanaf morgen ga ik aan de slag als callcentermedewerker.
Destrovel wordt dus een heuse telemarketeer.![]()
Spuw je gal hier maar alvast, dan hoeft het niet meer als je me aan de lijn krijgt![]()
Heb medelijden!![]()
tussen de 8e en 2e etage kunnen ze vervolgens hun zonden overdenken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.
Ik hoop niet dat je een target moet halen, want ik probeer je zo lang mogelijk aan de lijn te houden. Zonder iets te kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
In mijn wanhopige zoektocht naar een beetje redelijk betalend vakantiewerk, heb ik dan uiteindelijk een baan gevonden.
En wat voor een baan!
Destrovel wordt dus een heuse telemarketeer.![]()
Spuw je gal hier maar alvast, dan hoeft het niet meer als je me aan de lijn krijgt![]()
Heb medelijden!![]()
Dat doen callcenters nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
was jij het net die belde dan en mij wekte uit mijn dutje op de bank? Kep niet opgenomen, als er ******** in het display staat.![]()
En welk produkt ga je ons aansmeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:39 schreef Lente_ninja het volgende:
Overgelopen naar de duistere zijde, he?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
En welk produkt ga je ons aansmeren?![]()
Van wie is dat nummer danquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef ANWB het volgende:
Als je dit nummer 0492 535772 maar niet belt.![]()
Euhm....quote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Noway666 het volgende:
Outbound zeker nou ik zou liever mijn buurvrouw van 76 naaien dan zo'n vakantie job nemen.
Maar niet een met een lekke band en een kapot zadel.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:50 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Hee niet zeuren op een ouwefiets moet je het leren, als je het niet kent.![]()
Ze heeft een rolator, dus dat zijn de zijwieltjes, bandjes zijn net vervangen, zadel is niet zo denderd net als het geheugen van de buur.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar niet een met een lekke band en een kapot zadel.![]()
Jij liever dan ik...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:56 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Ze heeft een rolator, dus dat zijn de zijwieltjes, bandjes zijn net vervangen, zadel is niet zo denderd net als het geheugen van de buur.
Hoi, met TS! Ik bel namens Fok!, en wij wilden graag weten, is dat necroposten nou leuk?quote:
Bedoel je met productiewerk de hele dag kattenvoer inpakken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef LoggedIn het volgende:
wie gaat er nou in een callcenter werkenga toch productiewerk doen man, is leuker en verdient beter en gewoon lekker 10 uur per dag, ipv dat gemeut met 2 halve dagen
Ik snap niet wat iedereen tegen die mensen heeft. Zoveel moeite is het toch niet om op te nemen en toe te leggen? Liever dat iemand telemarketeer is en mij 1x dagelijks telefoneert voor iets onnuttigs dan dat hij geen werk heeft en maandelijks 600¤ belastingsgeld opstrijkt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.
1: Die mensen bellen op de meest ongelukkige tijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Athmozz het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen die mensen heeft. Zoveel moeite is het toch niet om op te nemen en toe te leggen? Liever dat iemand telemarketeer is en mij 1x dagelijks telefoneert voor iets onnuttigs dan dat hij geen werk heeft en maandelijks 600¤ belastingsgeld opstrijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |