abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51233538
Hoi, met TS, is je moeder thuis?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51233915
wie gaat er nou in een callcenter werken ga toch productiewerk doen man, is leuker en verdient beter en gewoon lekker 10 uur per dag, ipv dat gemeut met 2 halve dagen
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:34:23 #53
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_51234026
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef bijdehand het volgende:
Hoi, met TS, is je moeder thuis?
Hoi, met TS! Ik bel namens Fok!, en wij wilden graag weten, is dat necroposten nou leuk?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_51234145
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef LoggedIn het volgende:
wie gaat er nou in een callcenter werken ga toch productiewerk doen man, is leuker en verdient beter en gewoon lekker 10 uur per dag, ipv dat gemeut met 2 halve dagen
Bedoel je met productiewerk de hele dag kattenvoer inpakken?
Want dat is niet leuk
pi_51234215
Zolang het maar goed verdient.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_51234421
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.
Ik snap niet wat iedereen tegen die mensen heeft. Zoveel moeite is het toch niet om op te nemen en toe te leggen? Liever dat iemand telemarketeer is en mij 1x dagelijks telefoneert voor iets onnuttigs dan dat hij geen werk heeft en maandelijks 600¤ belastingsgeld opstrijkt.

Ik wordt amper voor dergelijke dingen gebeld (heb enkel een GSM, maar die is wel in het telefoonboek opgenomen dus dat komt op hetzelfde neer), dus voor die ene keer dat ik het tegenkom... Liever dat dan in de veldstraat door Euphony of ECI aangesproken te worden.

@Hierboven; dat geldt zowat bij alle vakantiejobs, als het maar goed verdient. Ik zit nu aan 12¤48 / uur brutto, dus 12¤11 netto (en het werk valt best mee, van de 8 betaalde uren per dag werk ik er waarschijnlijk een 5à6tal)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_51304499
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Athmozz het volgende:

Ik snap niet wat iedereen tegen die mensen heeft. Zoveel moeite is het toch niet om op te nemen en toe te leggen? Liever dat iemand telemarketeer is en mij 1x dagelijks telefoneert voor iets onnuttigs dan dat hij geen werk heeft en maandelijks 600¤ belastingsgeld opstrijkt.
1: Die mensen bellen op de meest ongelukkige tijden
2: Ik heb er geen behoefte om wat dan ook aangesmeerd te krijgen.
3: Ook al weten ze dat je geen interesse hebt in hun product, toch blijven ze bellen. (lastig vallen)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 9 juli 2007 @ 21:30:10 #58
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_51304838
Nog een tip voor mensen : www.infofilter.nl kun je je laten blokkeren.

En anders neem je op en doe je alsof je in een geile bui zit en probeer je wat los te peuteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')