Dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Schijnt normaal te zijn en meer voor te komen. Het is een periode van "afhankelijk" worden van je man/vriend. Een angst die zich manifesteert in je dromen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef Renda het volgende:
Ik werd zonet (ik loop 7 uur achter
) zo raar wakker, huilend en helemaal in paniek.
Nachtmerrie gehad dat mijn man overleed aan longkanker, bah bah bah, ik voel me nog steeds helemaal![]()
Ik hem natuurlijk meteen gebeld, hij schrikt zich dood van jankende Renda aan de telefoon om half 8 's ochtends, bah bah bah, ik wilde dat hij thuis was, dan kon ik lekker in zijn armen kruipen en rustig worden![]()
ik ga even douchen![]()
Heb je ook al een wasdroger??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:10 schreef p_iglet het volgende:
Renda, jakkes!
hihi leuk he Davinia dat winkelen en met veel meer en vooral andere dingen terugkomen als waar je voor ging.
![]()
Hier een stiefschoonmoeder die op het ogenblik dagelijks belt om te vragen hoe het gaat, en wat we als kado willen hebben. Begon ze paar weken terug ineens over. Ze wil iets GROOTS kado doen. Maar ja ondertussen hadden we alles al gekregen of gekocht. Dat we dan wel een nieuwe wasmachine kregen.... uhm de oude doet het prima...![]()
Maar wat ik dat nu moet vragenZe mogen denk ik maar mooi een bijdrage op de bankrekening van mini overmaken als ze graag veel geld uit willen geven, want grote nuttige kado's zou ik echt niet meer weten.
Kan die niet op de wasmachine staan??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef p_iglet het volgende:
magnetron hebben we, wasdroger past niet in huis
tenzij we de vaatwasser opgeven, maar dat wil ik absoluut niet... de was kun je nog wel eens 2 dagen laten liggen als het druk is, de vaat wandelt dan vanzelf weg...
Ik heb ook zulke dromen sinds ik zwanger ben - alleen bij mij is het vrijwel altijd mijn vader die doodgaat (en dan ook nog op een verschrikkelijke manier)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Schijnt normaal te zijn en meer voor te komen. Het is een periode van "afhankelijk" worden van je man/vriend. Een angst die zich manifesteert in je dromen.
Desalniettemin is het rot, hé? Je voelt je idd nog lang, nadat je wakker werd, bang.
Flatscreen, das een goeie, idd!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan die niet op de wasmachine staan??
anders misschien een box ofzo?
Of een mooie flatscreen![]()
Die angstdromen over naasten werden bij mij minder. Wel kwamen er nieuwe angsten bij, dat Kendahl iets zou overkomen, maar dat heeft volgens mij iedere pasgeboren moeder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke dromen sinds ik zwanger ben - alleen bij mij is het vrijwel altijd mijn vader die doodgaat (en dan ook nog op een verschrikkelijke manier)![]()
Gaat dat na de zwangerschap wel over of wordt het iig minder, PV?
niet echt cadeautjes toepasbaar voor mini hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Flatscreen, das een goeie, idd!!
Anders, dvd-speler, of alle seizoenen van friends of zo...
hoe gaat het plassen? Geen steken in de lage rug?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:58 schreef marlieske het volgende:
Hier word ik langzaam gek van mijn dikke tintelende rechtervoet, de linker blijft mooi dun en de rechter word niet meer dun, omhoog liggen helpt niets, geen zout doet ook niets .... grrr erg pijnlijk voel me aan 1 kant van onder opgeblazen, kindje hangt volgens de vk die kant in met het gewicht en klemt zo de rechterkant af.
Iemand hier ook last van gehad met de zwangerschap? Of hadden jullie dit aan beide kanten?
[afbeelding]
Niet waar, helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:06 schreef Smirre het volgende:
Als er sprake is van een vatafsluting door een stolsel (trombose) dan heb je meer klachten. (Dat doet namelijk erg veel pijn en daarbij is er sprake van een dik, warm, rood en glanzend been)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |