abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50721576
kleintje, ik heb ook heel wat af gelezen tijdens m'n verlof. heerlijk vond ik 't! wij ruimen onze boekenkast nogal grondig op trouwens, zit hier nog iets voor je bij?
pi_50721716
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef nanalune het volgende:

[..]

Heb je een mooi groot beeldscherm? Ik heb een site waar je via live stream honderden series met hun seizoenen kan bekijken met top kwaliteit. Ik slijt heel wat uurtjes op deze stoel ivm met veiligheid wil ik je het adres wel pm 'een als iemand of jij daar behoefte aan heeft.
Zou ik die site ook mogen hebben?
Ik ben gek op series kijken maar diegene die ik normaal kijk komen pas in september of oktober weer.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:13:22 #178
3744 Kleintje
op en top!
pi_50721815
John Grisham ken ik allemaal al. Allemaal al tig keer gelezen. Net als Nicci French, Saskia Noort, Heleen van Rooijen, Stephen King en zo nog veel meer. Maar dit is natuurlijk erg offtopic.
Bixis, ik ga eens kijken wat jij hebt liggen.

Enne... series + films kijken... ehm... dat doe ik ook al teveel.
Heb nu net Shrek 3 gekeken, voor vanavond ligt Ocean's 13 al klaar.
Heb nu net de dvd verhuur top 20 bekeken en alles wat ik nog niet ken/had wordt nu gedownload gekocht

Het is eigenlijk nog niet eens dat ik helemaal geen energie heb, maar ik kan gewoon niet doen wat ik normaal doe om mijn dagen voorbij te laten gaan. Paardrijden, uitmesten enzo...
Alhoewel ik het vanmorgen met Icicle over paardrijden had. Wie weet breken dan mijn vliezen en mag ik aan het echte werk beginnen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:18:16 #179
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50721978
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Zou ik die site ook mogen hebben?
Ik ben gek op series kijken maar diegene die ik normaal kijk komen pas in september of oktober weer.
pi_50722378
tnx!!
Ik d*wnl**d ook veel series. Ik volg alles via Amerika en daar is helaas nu de zomerstop.
Ik word helemaal kriegel als ik het via RTL moet volgen.
Dan word het op een maandag uitgezonden en dan weer op een donderdag of ineens stopt het en ik ben ook ongeduldig. Zoals bv Heroes die word nu pas uitgezonden en ik heb beide seizoenen al gezien.
Nu ik ook erg moe ben door de zwangerschap (gekke hormonen) is het heerlijk om op de bank te hangen en series te kijken.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:01:57 #181
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50723641
Heerlijk die series ja! Op dit moment vooral verslaafd aan Lost en Veronica Mars... Lekker zwanger op de bank tv kijken... Vooral op zondag

Zwangerschapskleren, wat zijn dat?
Ik ben bijna 17 weken zwanger, en heb ze echt nog niet nodig... Ik heb het 'voordeel' dat ik de maat broeken die ik heb wel nodig heb voor mn heupen en billen, maar mijn buik en taille zijn in verhouding weer wat minder... In de ruimte die ik nogmaal dus over heb daar, daar groei ik nu in . Een riem heb ik haast niet meer nodig (klein beetje nog, maar zit niet zo lekker dus laat ik de boel maar wat afzakken ).
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:03:39 #182
3744 Kleintje
op en top!
pi_50723700
ow maar... je heupen en billen gaan ook nog groeien hoor
Want ik had hetzelfde.
Krijg nu dus echt mijn oude kleding niet over mijn heupen heen!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:13:11 #183
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50724080

daar is ie dan!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50724190
Lost is heel gaaf. Heb seizoen 3 laatst bekenen

Kleding is bij mij wat prut.
Ik heb wel al een positie broek omdat wij in juli naar een trouwerij gaan en die broek is erg fijn en mooi. Probleem is dat ik niet vind dat mijn buik al dik genoeg er voor is .

Van mijn eigen gewone broeken pas ik er nog maar 1tje (afgezien van mijn joggingbroek) en die zit onder de haken van de katten.
Ik wil ook niet een maat groter kopen omdat het maar de vraag is of ik er lang gebruik van maak.

Hadden jullie al vroeg een positiebroek aan?

EDIT: wat een mini Echt super voor je Ticootje!!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2007 12:16:41 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:30:32 #185
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50724780
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Zoals bv Heroes die word nu pas uitgezonden en ik heb beide seizoenen al gezien.
Uh, dan ben je zelf ook een hero met speciale gaven denk ik.. er is nl pas 1 seizoen gemaakt
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50724919
foutje inderdaad. Heb seizoen 1 gezien!
(ik volg heel wat series dus ik kom af ent oe in de war met de hoeveelheid seizoenen;) )
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:48:29 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50725385
@Ardenlyn, weet niet of je graag jurkjes draagt, maar ik heb positiejurkjes (25 euro p/s H&M Mama). Daar hoef je geen dikke buik voor te hebben en groeit straks toch mee.Ze vallen heel erg mooi, ook om een ienieminibuikje.
Verder zijn broeken met een elastische bovenrand ook fijn, die hangen nu ook wel in de winkel en zijn ook erg fijn in de weken na de bevalling.

@Ticootje, mooie echo!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:50:24 #188
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_50725446
Mooie echo Ticootje, geniet ervan!
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:55:12 #189
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50725579
Hallo, alle LLM's & zwangeren: kop op! En echt: geniet nog even van je slaap en je rust!!!! Als ik het over zou doen, zou ik gewoon permanent proberen te slapen. Ik heb al 4 weken niet meer dan 3,5 uur achtereen geslapen. Als manlief 's nachts flesje gaat doen, gaat ie namelijk zingen voor Anna, maar vergeet dat de babyfoon gewoon aanstaat naast mij...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:01:28 #190
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50725776
Lief boontje Ticootje!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:08:47 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50726035
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:55 schreef Memmel het volgende:
Hallo, alle LLM's & zwangeren: kop op! En echt: geniet nog even van je slaap en je rust!!!! Als ik het over zou doen, zou ik gewoon permanent proberen te slapen. Ik heb al 4 weken niet meer dan 3,5 uur achtereen geslapen. Als manlief 's nachts flesje gaat doen, gaat ie namelijk zingen voor Anna, maar vergeet dat de babyfoon gewoon aanstaat naast mij...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50726841
Dankje voor de tip Tan! Ik heb nog een heel fijn jurkje en die zit nu heerlijk!! Of ik nou wel of niet zwanger ben tis een erg fijn jurkje. Erg raar dat ik er zelf niet aan dacht.
Ik zal van het weekend ook kijken naar andere broeken of jurkjes.

Ahh wel erg lief hoor dat hij aan het zingen is voor Anna
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:38 #193
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50727333
ticootje! mooie echo hoor!

Ik heb gewoon op de markt jurkjes gekocht, van dat rekbaar materiaal dus kan ik nog wel de zomer vooruit. 15 euro per stuk!

offtopic: heroes is super! kan niet wachten tot ze weer beginnen!(vooral benieuwt of sylar nog terug komt)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:39:20 #194
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_50729298
vanmorgen bij de vk geweest.
alles was goed , ze kon alleen het hartje niet vinden dus toen maar met het echo apparaat gedaan konden we het ook nog ff zien
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:45:09 #195
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50729514
Leuk GLossy!!

Ticootje, ik zie niet echt iets, maar fijn he

Overigens, dames, bij de Sting weer in de aanbieding, rokjes met een grote stiekband, ze zijn tot de 9 maanden te dragen maar ook daarna weer, slechts 15 euro! Vorig jaar was het een hit hier in het topic!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50729690
Ticootje, wat mooi. Het was al echt, maar nu helemaal een bevestiging van een echt heel mooi wondertje.

Over badpakken gesproken. Ik heb twee jaar geleden bij mijn zwangerschap van Noortje een grotere maat badpak gekocht. De voorkant viel iets in, naar binnen, maar dat zag er erg leuk uit. Als je iets meer voorgevel hebt dan ik ( bijna niks) ziet het er vlgs mij heel erg mooi uit.

Memmel, wat een lieve man heb jij...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:14:46 #197
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50730630
Ik werd zonet (ik loop 7 uur achter ) zo raar wakker, huilend en helemaal in paniek.
Nachtmerrie gehad dat mijn man overleed aan longkanker, bah bah bah, ik voel me nog steeds helemaal
Ik hem natuurlijk meteen gebeld, hij schrikt zich dood van jankende Renda aan de telefoon om half 8 's ochtends, bah bah bah, ik wilde dat hij thuis was, dan kon ik lekker in zijn armen kruipen en rustig worden

ik ga even douchen
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_50732344
Renda
Naar zijn zulke dromen he, ik heb er ook weleens last van.
Bah, dan loop je de hele dag met zo'n rot gevoel rond!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:04:01 #199
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_50732558
Dat is inderdaad niet fijn... gelukkig was het een droom

@Ticootje: Mooie echo, idd! Wat is hij/zij nog KLEIN! Bewoog-ie ook al?

@Kleintje: Als je van nicci french houdt, is misschien james patterson een idee... En anders stem ik nog steeds voor de shopaholic serie van sophie kinsella! Ben nu shopaholic & baby aan het lezen (wel in het nederlands, helaas, maar ach) en het is weer mooi, hoor!

Was vandaag in de Prenatal met as. stiefmoeder. We kwamen voor een doomooseat, dus we komen thuis met een luiertas, klamboe voor over campingbed, hoesding voor over maxi-cosi, hydrofielluiers (in de aanbieding en je schijnt er niet genoeg van te kunnen hebben, dus ach), twee aankleedkussens (ook in de aanbieding), nog wel de helderheid van geest gehad om ook echt papiertje van blije doos in te leveren, nog veel meer frutteldingen, en mijn vader haalt nu ergens anders de doomooseat op
Wat betreft zeef: op een gegeven moment zien we die klaboe liggen, en vijf minuten later kijk ik naar beneden, en vraag me oprecht af wat ik nou in mijn handen heb... Oh ja, die had ik net gepakt...

Toch maar op tijd beginnen met ziekenhuistas in elkaar draaien, want ik ga anders met een halve tas weg
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:05:19 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50732593
Dat schreef ik dus, maar PR was nog ingelogd hier. Handig als je met zn tweetje FOK't op dezelfde compu...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')