Dat is inderdaad niet fijn... gelukkig was het een droom
![]()
@Ticootje: Mooie echo, idd! Wat is hij/zij nog KLEIN! Bewoog-ie ook al?
@Kleintje: Als je van nicci french houdt, is misschien james patterson een idee... En anders stem ik nog steeds voor de shopaholic serie van sophie kinsella! Ben nu shopaholic & baby aan het lezen (wel in het nederlands, helaas, maar ach) en het is weer mooi, hoor!
Was vandaag in de Prenatal met as. stiefmoeder. We kwamen voor een doomooseat, dus we komen thuis met een luiertas, klamboe voor over campingbed, hoesding voor over maxi-cosi, hydrofielluiers (in de aanbieding en je schijnt er niet genoeg van te kunnen hebben, dus ach), twee aankleedkussens (ook in de aanbieding), nog wel de helderheid van geest gehad om ook echt papiertje van blije doos in te leveren, nog veel meer frutteldingen, en mijn vader haalt nu ergens anders de doomooseat op
![]()
Wat betreft zeef: op een gegeven moment zien we die klaboe liggen, en vijf minuten later kijk ik naar beneden, en vraag me oprecht af wat ik nou in mijn handen heb...
![]()
Oh ja, die had ik net gepakt...
Toch maar op tijd beginnen met ziekenhuistas in elkaar draaien, want ik ga anders met een halve tas weg
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bronMjin eerste AKQ:
Algemene Kennis Quiz Deel 547