Dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ondanks dat je al een foutje verbeterde, begin ik in te zien dat het idd een overbodige opmerking was![]()
Goh. En het was toch zo duidelijk... voor wie met een open mind wil lezen althans.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
BSOL heeft bijna 1½ COS lelijk lopen doen tegen Disana... wat de oorsprong is, is me niet duidelijk geworden maar het zal (zoals gewoonlijk) wel weer een hoop gezeik om niets zijn geweest.
Zoals ik al zei: ik weet niet wat de oorsprong was (en dat kan me eigenlijk ook niet schelen) maar er zijn natuurlijk wel eens irritaties over en weer...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tsal je maar gebeuren nou ik zou link worden .....![]()
Dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh. En het was toch zo duidelijk... voor wie met een open mind wil lezen althans.
Ik ga er ook niet over door hoorquote:
Dat had ik allemaal wel gelezen, maar het begon dus duidelijk tussen BQ en BSOL... en om niets (dat wil zeggen: een standaard "je zet jouw mening als streamfact neer" relletje)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh. En het was toch zo duidelijk... voor wie met een open mind wil lezen althans.
-knip-
Mooi, dan was het je dus duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik allemaal wel gelezen, maar het begon dus duidelijk tussen BQ en BSOL... en om niets (dat wil zeggen: een standaard "je zet jouw mening als streamfact neer" relletje)
Wat jij er ineens mee te maken had is me volstrekt onduidelijk, maar kennelijk heeft BSOL nogal wat negatieve gevoelens richting jou opgelopen tijdens je ban.
Snap dat gezeik en gezeur over cossen openen en wie of wat dat doet echt niet....quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik weet niet wat de oorsprong was (en dat kan me eigenlijk ook niet schelen) maar er zijn natuurlijk wel eens irritaties over en weer...
En daarmee heb ik nog steeds geen waardeoordeel uitgesproken![]()
Dat het een hoop gezeik om niets was?? Ja, dat was duidelijk... maar waarom jij daar ineens tussen zat niet.quote:
WTF was dat al in je archief opgeslagen ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
[COS #1758] Eenzaam, niet alleen
[COS#1759] Poker !!
[COS#1759] Poker !!
Leuk kleurtje probeer je er weer aan te geven. Het ging over de streams. Als jij dat gezeik vindt, is de COS misschien niet jouw favoriete plekquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het een hoop gezeik om niets was?? Ja, dat was duidelijk... maar waarom jij daar ineens tussen zat niet.
Is wel makkelijk teruglezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF was dat al in je archief opgeslagen ofzo
Ik denk dat ik maar voor Bsol ga zijn, misschien krijg ik nog zo een PM'etje![]()
Ik miste nog een nummering, wist steeds niet waar ik gebleven wasquote:
Had ik ook last van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik miste nog een nummering, wist steeds niet waar ik gebleven was![]()
Ik kleur helemaal niets, ik vind het gewoon een hoop gezeik om nix...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk kleurtje probeer je er weer aan te geven. Het ging over de streams. Als jij dat gezeik vindt, is de COS misschien niet jouw favoriete plek![]()
Volgens mij door die PM'squote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kleur helemaal niets, ik vind het gewoon een hoop gezeik om nix...
Het stikt in de COS van aannames en suggesties, en sommige mensen worden daar op afgerekend en anderen niet.
Het maakt iig nog steeds niet duidelijk waarom jij ineens de gebeten hond was bij BSOL....
Stoker ..quote:
Ik doe er de laatste tijd ook een beetje aan mee, het is een grote slangenkuilquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook al uit... er is wel een hoop gezeik om PM's de laatste tijd hè....
Oooi... Wellicht is het een goed idee om het niet zo zwaar op de hand te nemen ... Tis een forum en ja er zijn regels (ook hier helaas net zoals in het echte leven, maar waar hebben we het over ) maar tis toch veel leuker om mee te doen. Moeilijk doen doen in je vrije tijd is overbodig en zinloosquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk kleurtje probeer je er weer aan te geven. Het ging over de streams. Als jij dat gezeik vindt, is de COS misschien niet jouw favoriete plek![]()
Ikke lekker nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe er de laatste tijd ook een beetje aan mee, het is een grote slangenkuil![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was niet aan je hevige interesse te merken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een hoop gezeik om nix...
Ja, ik verbaas me ook al dat Leandra er hier over begint en maar doorgaat. Er wordt iemand gek in de COS, kan gebeuren, is onze zaak verder niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oooi... Wellicht is het een goed idee om het niet zo zwaar op de hand te nemen ... Tis een forum en ja er zijn regels (ook hier helaas net zoals in het echte leven, maar waar hebben we het over ) maar tis toch veel leuker om mee te doen. Moeilijk doen doen in je vrije tijd is overbodig en zinloos
Sorry maar ik had het over jou.. En ik heb alles behalve zin in een discussie ... Zit niet voor niets op SCquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me ook al dat Leandra er hier over begint en maar doorgaat. Er wordt iemand gek in de COS, kan gebeuren, is onze zaak verder niet.
Mwah... ik plaatste er 1 opmerking over, de rest was reactie op reactie.... en als jij je er hier niet mee was komen bemoeien was het al doodgebloedquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me ook al dat Leandra er hier over begint en maar doorgaat. Er wordt iemand gek in de COS, kan gebeuren, is onze zaak verder niet.
Zeg dat maar lekker tegen Leandra. Als mijn naam wordt genoemd, en zeker met allemaal suggestief gedoe eromheen zoals Leandra wel vaker doet, dan kun je een reactie van mij verwachten. Lijkt me redelijk en logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik had het over jou.. En ik heb alles behalve zin in een discussie ... Zit niet voor niets op SC
Loop toch verdomme eens niet zo te zeiken... ik had nog niets suggestiefs of negatiefs over of tegen jou gezegd, mijn woorden waren letterlijk "wat de oorsprong is, is me niet duidelijk geworden" en niets meer of minder dan dat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat maar lekker tegen Leandra. Als mijn naam wordt genoemd, en zeker met allemaal suggestief gedoe eromheen zoals Leandra wel vaker doet, dan kun je een reactie van mij verwachten. Lijkt me redelijk en logisch.
Knuffel ze, ik heb gezegd![]()
![]()
Knap van je dat er er nog energie in steekt ook..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loop toch verdomme eens niet zo te zeiken...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
terwijl je je er zelf mee kwam bemoeien...
Lieve BQ het boeit mij iig helemaal niet .quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Ik wil dit toch even verduidelijken.
BSOL kwam met een post die leek op een aanname....
Kom op vertel treurige kikkerquote:
quote:
Volgens mij loop je in een string met open kruisquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroekje aan, paste al 3 jaar niet meer!![]()
Lekker modieus danquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb mn spijkerbroekje aan, paste al 3 jaar niet meer!![]()
Voor een spijkerbroek hoort er maar 1 soort mode te zijn: de standaard 5-pocket jeans.quote:
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |