De dag een beetje doorgekomen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef TherAngelina het volgende:
Dag lieve mensen!Het gaat echt langzaam hè
.
Ik kan het heel snelquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwiepen en zwappen is een traag proces
Leuk dat de SC even in de COS veranderdequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Leuk dat een stream even in voetbal veranderde.
Verdomme, ben ik stoned ofzo? Ik vroeg me al af waarom het zo saai was, doeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk dat de SC even in de COS veranderde![]()
Nou dobber ff rondquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Verdomme, ben ik stoned ofzo? Ik vroeg me al af waarom het zo saai was, doeg!
De groeten aan je nazi vriendjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Verdomme, ben ik stoned ofzo? Ik vroeg me al af waarom het zo saai was, doeg!
Jemig ....is dat zo nogal een boute uitspraakquote:
Jemig wat een boute ondertitelquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ....is dat zo nogal een boute uitspraak
Kon zo snel niet terug vinden, maar zal wel, tja soms zijn er ziekerds ..quote:
Hij heeft antisemiet als ondertitel, kan je dat niet terugvinden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kon zo snel niet terug vinden, maar zal wel, tja soms zijn er ziekerds ..
Niks mis mee... Is goed nederlandsquote:
Ja nu gezien ... maar lekker belangrijk zo'n boute fokkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft antisemiet als ondertitel, kan je dat niet terugvinden?
Ik kan het nooit laten om er even wat over te zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu gezien ... maar lekker belangrijk zo'n boute fokker![]()
Die zien we nooit meer terug ... Zwiepquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan het nooit laten om er even wat over te zeggen
Tis waanzinnig ik snap het zelf ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:15 schreef blomst het volgende:
hoe is het mogelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis waanzinnig ik snap het zelf ook nietMaar wel leuk en geweldig
quote:
quote:
Zuipen krengquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen![]()
Das een niet nodig, en zwaar overbodige opmerking. Ik zal mijn beklag bij de desbetreffende instanties verwoordenquote:
Allemaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
Zo... ik zie dat ik weer een relletje in de COS gemist heb....
Avond allemaal
Pffff je liet me schrikkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een niet nodig, en zwaar overbodige opmerking. Ik zal mijn beklag bij de desbetreffende instanties verwoorden
en in overweging nemen.. voor verder vervolg![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das niet nodig, een zwaar overbodige opmerking. Ik zal mijn beklag bij de desbetreffende instanties verwoorden
en in overweging nemen.. voor verder vervolg![]()
BSOL heeft bijna 1½ COS lelijk lopen doen tegen Disana... wat de oorsprong is, is me niet duidelijk geworden maar het zal (zoals gewoonlijk) wel weer een hoop gezeik om niets zijn geweest.quote:
Ik liet mezelf schrikken klopte geen ruk van en tot overmaat van ramp poste ik het nog een keerquote:
Dat is knap lullig, zoiets zou ik nou nooit doen hequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
BSOL heeft bijna 1½ COS lelijk lopen doen tegen Disana... wat de oorsprong is, is me niet duidelijk geworden maar het zal (zoals gewoonlijk) wel weer een hoop gezeik om niets zijn geweest.
Ondanks dat je al een foutje verbeterde, begin ik in te zien dat het idd een overbodige opmerking wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet mezelf schrikken klopte geen ruk van en tot overmaat van ramp poste ik het nog een keer![]()
Tsal je maar gebeuren nou ik zou link worden .....quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
BSOL heeft bijna 1½ COS lelijk lopen doen tegen Disana... wat de oorsprong is, is me niet duidelijk geworden maar het zal (zoals gewoonlijk) wel weer een hoop gezeik om niets zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |