Die is wel apart.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoals ik al zei: Lange sluitertijden kan erg leuk zijn zoals ook op deze foto
We zien een hele leuke bui, rechts groeide het elke keer aan, en als je goed kijk, zie je dit ook
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:48 schreef it_was_me het volgende:
Speedy, vind jij het goed als ik mijn bed ga opzoeken?
Ik heb denk ik wel genoeg geblazen. Volgens mij hebben jullie nu hemelwater.
Ten zuiden van Den Bosch zit er ook eentje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
boven belgie beginnen kleine pittige buien te ontstaan
En onweer,als ik buienradar bekijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam: grote druppels.
en veel ook!
ja, maar ik heb het niet gehoord/gezienquote:
Waar is hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef JohnFoK het volgende:
Hier behoorlijke stapelwolken, en ik hoor het heel hard rommelen!!
idd, blijft op 14.25 staan als laatste beeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:
Hm, de radar wordt niet meer ververst lijkt het?
Wilde 't net postenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
Grote brand in studentenflat Wageningen
Uitgegeven: 22 juni 2007 15:02
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 15:12
AMSTERDAM - In studentenflat Hoevestein in Wageningen is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken.
Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Volgens RTV Gelderland zou de politie de brand wijten aan een blikseminslag. De brand woedt op de bovenste etage van het zestien verdiepingen tellende gebouw en is in de wijde omtrek te zien.
De concurrenten die dezelfde bron gebuitken (Weathernews bv) hebben hetzelfde euvel. Ds is denk ik niet iets dat aan buienradar.nl ligt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef INViCTuS het volgende:
Daar heeft da ding wel vaker last van....
wetteronline radar dan maar even gebruiken. Iets minder gedetailleerd maar het moet dan maar
Dus pindakaas hequote:In verband met een storing bij het KNMI kunnen de radarbeelden
momenteel niet worden bijgewerkt.
oeh, dan komt het hier al flink in de buurt dus.. Stuur maar door naar Groningen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Onweer in Oosterwolde, felle flitsen en een hoop gedonder
Gearriveerd! Ik hoor echt onweer nu!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef teigan het volgende:
[..]
oeh, dan komt het hier al flink in de buurt dus.. Stuur maar door naar Groningen..
Ooops, waar is hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
schrik me de tandjes net.. komt er vlak in de buurt een trauma heli naar beneden zetten
Alphen a/d Rijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef MissHobje het volgende:
schrik me de tandjes net.. komt er vlak in de buurt een trauma heli naar beneden zetten
Ik zat net midden in een wolkbreuk(?), was binnen 10 sec doorweektquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd of het Amsterdam in enigszins actieve staat gaat halen.....
het ging echt gruwelijk hard idd, zelden gezien in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat net midden in een wolkbreuk(?), was binnen 10 sec doorweekt.
Nee, idd, weinig spektakel hier, het leek vanmiddag even goed te gaan maar, helaas waaide het grotendeels over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:08 schreef garnage-patrick het volgende:
hier in het mooie groningen, in de verte paar keer klein rommeltje... voor de rest niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |