Kan nu al niet wachten tot 'ie weer gaat posten dat de volgende winter alles in het noorden kapot gaat vreizen/sneeuwenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Hee Speedy, jij zit op een mooi droog stukje! Alles gaat precies langs je![]()
Dan pak ik gewoon de trein naar het noorden. Dat heb ik al vaker gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten tot 'ie weer gaat posten dat de volgende winter alles in het noorden kapot gaat vreizen/sneeuwen
ja, das dus ongeveer boven Delftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:54 schreef zakjapannertje het volgende:
in Zoetermeer is het nu fors aan het regenen met windvlagen en in de verte hoor ik gerommel van onweer
Hmm ik heb er gewoon uitzicht op maar niets bijzonders nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, das dus ongeveer boven Delft
Bui leek uit te doven op buienradar, maar toch nog regelmatig een donder hier
denk het tog welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef DemonRage het volgende:
Naderende bui in Eindhoven (webcam):
[afbeelding]
wauwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
denk het tog wel
[afbeelding]
lijkt er tog wel erg veel op. Mooi shot
quote:
woensdag zelfs max 8 graden in utrechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:47 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
11 fucking gradenDat is kouder dan de meeste dingen in afgelopen winter
Niceeeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
denk het tog wel
[afbeelding]
lijkt er tog wel erg veel op. Mooi shot
Die had gister dan ook al flink noodweer gehad toch?quote:
ze voorspellen ook een filnke storm woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind die buien allemaal wel prima en icm de warmte ook niet erg maar zo koud als het komende week gaat worden is nie goed
viel redelijk mee, hij is gister aangekomen, wel 3 uur in de file gestaan bij Munchen door een Wolkbreuk die een uur duurdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die had gister dan ook al flink noodweer gehad toch?
Hebben die foto's hier al eens gestaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
maar zo groot als die van de ronde van zwitserland gelukkig niet)
warm genoeg daar om 'fijn' weer te veroorzakenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
een drie, dat is dus echt kans op (zware) tornado's enzo
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/aktframe?TYP=tmax&KEY=euro&LANG=de&ART=tabelle&JJ=xxxx&SORT=2&INT=24&x=17&y=10quote:Bodrum / Milas Airport (26 m, Türkei) 39°
Dalaman (5 m, Türkei) 39°
Amendola (60 m, Italien) 38°
Antalya (64 m, Türkei) 37°
Gioia del Colle (350 m, Italien) 37°
Larissa Airport (74 m, Griechenland) 37°
Kozani (627 m, Griechenland) 37°
Izmir / Cigli (5 m, Türkei) 37°
Skopje-Petrovec (239 m, Mazedonien) 37°
Samos Flughafen (7 m, Griechenland) 37°
Akhisar (93 m, Türkei) 36°
Izmir (120 m, Türkei) 36°
Prilep (674 m, Mazedonien) 36°
Grottaglie (69 m, Italien) 36°
Lecce (61 m, Italien) 36°
Kastoria (Airport) (604 m, Griechenland) 36°
Sandanski (207 m, Bulgarien) 36°
Adana (66 m, Türkei) 36°
Mostar (108 m, Bosnien u. Herzeg.) 36°
Lamia (144 m, Griechenland) 36°
Stip (327 m, Mazedonien) 36°
Ercan Airport (91 m, Zypern) 36°
Tripolis (Airport) (652 m, Griechenland) 36°
Bitola (589 m, Mazedonien) 36°
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef Hi_flyer het volgende:
De bliksem slaat hier net heel dichtbij in (150meter ofzo)
Hee Speedy, jij zit op een mooi droog stukje! Alles gaat precies langs je![]()
Een uiteenvallende shelf cloudquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
Leuk structuurtje
[afbeelding]
Wat is dit dan? Half ronde wolk. zit duidelijk een halve cirkel in. Heeft dit nog een speciale naam?
haha dat heb ik ook altijd soms wil ik nog wel is stoppen om te kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
onderweg van amsterdam (noodweer) naar arnhem (droog en zon) heeeeele mooie luchten gezien, jammer dat je ook nog af en toe op de weg moet letten
En ging het lekker los?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Er trok vanavond ook wat over Zandvoort:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was gelukkig net op tijd binnen voordat de regen losbarstte.
Nou, het barstte weliswaar los, maar nog geen twee minuten later was het alweer voorbij met de regen. Wel rommelde het nog een beetje na.quote:
Idd. Is hier 12 km verder naar het noorden. Balen dat hij bij mij niet zo mooi wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[afbeelding]
Werkelijk een prachtig exemplaar van een rolwolk!![]()
Genomen bij Emmeloord (niet door mij, maar door een ww'er)
Heb jij gisteravond nog onweer gehad in Tholen hondenfokker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef hondenfokker het volgende:
hier in tholen een klein fel buitje met kentterende bliksemmaar vreemd dat er geen onweer te zien is op de radar boven tholen hier :S
het trekt ook amper verder die buiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
D;r komt nog veel meer![]()
Gaat als een gek tekeer hier die regen.
ja, er wordt redelijk veel wind berekendquote:
Morgen windmeterpaal maar extra gaan verstevigenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, er wordt redelijk veel wind berekendeven in de gaten houden....
Ik ga nu even naar de weilanden toe om te kijken of ik ook wat kan fotograferenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef aloa het volgende:
Redelijk wat weerlicht vanaf de waddenzee. En wat gerommel.![]()
Raar Windfinder.com laat juist iets zien van dinsdag op woensdag (Den Helder krijgt wel wat).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ze voorspellen ook een filnke storm woensdag/donderdag
Op m'n werk bij de Albert Heijn in Urk zag ik hem ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef i2Them2 het volgende:
Shelfje en rolwolk in één, die vanavond langs kwamen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd. Maar dat ging over E'oord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Op m'n werk bij de Albert Heijn in Urk zag ik hem ook!
Toen was ie nog mooier, omdat ie net over het IJsselmeer/Ketelmeer kwam aanrollen.![]()
Hij was ook enorm breed.![]()
Zal ik nu even online zettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Speedy, je had toch nog fotos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |