Was toch alleen van dat onweer de bedoeling voor deze nacht..quote:
Katwijk is al redelijk in mijn richtingquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef kree het volgende:
Hier ook wat regen op het moment (Katwijk), meer volgt hopelijk
Rond die tijd sliep ik al,ik kan wel opblijven maar ik moest vanochtend omquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen moeten de mensen in Zeeland toch wel wat weerlicht zien?
kut ,dat heb ik dus gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef hondenfokker het volgende:
eerste dikke regendruppels in tholen en gerommel en wat weerlicht!![]()
![]()
Wierd ook.... omdat de bliksem een voorkeur heeft voor het droge gebied (buiten de waterdamp zone).quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:42 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is wel een vette foto. Genomen uit het vliegtuig.
[afbeelding]
Hoeft niet, aangezien de bliksem zelfs op 10km van de bui kan inslaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Vond ik ook al. Vind het eigenlijk een beetje op knip en plak werk lijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind die bliksem er wel een beetje nep uitzien imho.![]()
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
quote:Noodweer dwingt wielrenners van de fiets
Uitgegeven: 21 juni 2007 13:24
GIBUIASCO - De organisatie van de Ronde van Zwitserland heeft donderdag het parkoers van de zesde etappe wegens noodweer met 95 kilometer ingekort.
Al direct na de start van de rit tussen Gibuiasco en Crans-Montana kwamen de regen en hagel zo heftig naar beneden dat de renners van de fiets gingen en dekking zochten onder bomen.
De hagelstenen waren zo fors dat volgauto's er schade door opliepen. Na overleg met renners en ploegleiders besloot de organisatie de etappe af te breken en de start te verleggen naar de plaats Ulrichen. Daar gaat omstreeks 15 uur het peloton weer van start. De rit duurt is dan iets minder dan 100 kilometer lang.
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Arjan het volgende:
Vandaag richting Nijmegen (vanuit Arnhem-Z) deze aparte wolken gespot:
[afbeelding]
Het leek wel een zee van golvende wolken van onderen bekeken...
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef it_was_me het volgende:
Ik ga een poging doen om de foto's te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het heeft alles bijelkaar nog geen half uur zo eruit gezien.
Ik zag het en riep hier eerst de medewerkers naar buiten. Zo van, nu moeten jullie echt even komen kijken, dit is zo apart. En eer mijn man als 1ste zo slim was om een foto te maken was het al aan het oplossen. Maar het was spectaculair om te zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef kepler het volgende:
[..]
zoiets zag ik ook in Delft (iets minder heftig) vanaf de 16e verdiepingZag er mooi uit
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ben blij dat jij een foto gemaakt hebt. Ik was net te laat in m'n pauze. Ze waren al verdwenen. Zag er heel vet uit.
Hoe heet dit eigenlijk en hoe onstaat zoiets?
benieuwd of het Amsterdam in enigszins actieve staat gaat halen.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef kepler het volgende:
er ontstaan veel buien in Zeeland die naar het noorden wegtrekken over Rotterdam/Delft en Den HaagGelukkig hoef ik niet meer naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |