zo, je hebt wel alle gym docente gehad zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef Doofiej het volgende:
-leeg-
Ohhh zaragozzaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Ravii het volgende:
ZARAGOZA!
Dat was supervet,
18 uur busreis naar zaragoza(spanje!)
en toen uitwisseling met zo een gozer,
ze hadden mensen samengevoegd op interesses, maar ik had geen internet bij interesses gezet! want dat had die niet
![]()
Mjah, het was wel vet
die huizen enzo Ik wouw nog een x gaan!
MAARJA dat was dus wel vet
Ik had beetje crush op spaans meisje, maar dat werd dus afgekapt door die terugreis![]()
en dit jaar ging ik ook over(ook net op Frans en Duits
!)
Deze was cutequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ohhh zaragozzageweldig
was super vet daar.. heb nog steeds contact met 2 spaanse gasten
echt, heb t zo naar mn zin gehad![]()
maaree een crush op spaans meisje, die zijn lelijk man![]()
pics?quote:
jullie = ik en chick of gewoon met ze allen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
pics?
wheheh, nee wat ehbben jullie in zaragozza gedaan?
Ik zal het niet meer doen Sjoewe Dijkstra.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
* **HEEL ERG BELANGRIJK***
Zeg beste posters, vanaf nu geen mensen meer bij hun achternaam noemen.
Ik kan me voorstellen dat die mensen het niet erg prettig vinden om op Fok! uit te komen met 'kankerhoer' achter hun naam. En dat kanker mag dus sowieso achterwege blijven.
Get itquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
* **HEEL ERG BELANGRIJK***
Zeg beste posters, vanaf nu geen mensen meer bij hun achternaam noemen.
Ik kan me voorstellen dat die mensen het niet erg prettig vinden om op Fok! uit te komen met 'kankerhoer' achter hun naam. En dat kanker mag dus sowieso achterwege blijven.
geef je les op annaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef miss-scofield het volgende:
tvp, leuk topic!
stukie rijdenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan moet ik daar ook verdomde rap heen zeg maar![]()
rena = nieuwegein/ijsselstein?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
True True,
Maar dan kan ik liiszle, Rena en die ene leraart in 1 dag snaaien![]()
Ohhquote:
das op mn nieuwe school schatquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
True True,
Maar dan kan ik liiszle, Rena en die ene leraart in 1 dag snaaien![]()
Geluid/licht zooi voor die musicalquote:
Ohh!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geluid/licht zooi voor die musical
Uhuhquote:
Ik weet nog niet welke van de 2 voorstellingen ik ga doen, dus kan ik nog niks over zeggenquote:
Let me know If you knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke van de 2 voorstellingen ik ga doen, dus kan ik nog niks over zeggen
Dit gaat toch over de schoolquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:03 schreef crossover het volgende:
Kappen met die slowchat. Er mag best een topic zijn over jullie school maar dan wel met een fatsoenlijke inhoud.
Ja, maar te slowchatterig.quote:
Ik heb hem lang niet meer gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef liiszle het volgende:
zeg, leeft die gast van tekenen nog, leenhouds?
ik wil mn tekeningen terug!
Ok, duidelijkquote:
die man was zo super tofquote:
Niet zo gek dat ze slapen.. ze zijn al vanaf 7.30 uur op school, elke dag deze week! Ze moeten echt veel repeteren enzo! Niet zo gek dat ze moe zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Ravii het volgende:
Die mensen die aan de musical meedoen zitten de heledag in dat stilte lokaal tegenover de nieuwe mediatheek,
ik keek naar binnen, en je ziet mensen slapen en met drinken gooien, echt vaag!
jij werkt op het anna?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze slapen.. ze zijn al vanaf 7.30 uur op school, elke dag deze week! Ze moeten echt veel repeteren enzo! Niet zo gek dat ze moe zijn!
Alleen van dat drinken gooien snap ik niet!
mensen die niet 'bevoegd zijn' worden dat lokaal uitgegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Moet wel!quote:
ben benieuwd! zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
mensen die niet 'bevoegd zijn' worden dat lokaal uitgegooid!
[..]
Moet wel!
1. Docent Nederlands.
2. Ze weet wat van de musical af
3. ze post in het Anna van rijn topique
4. ze vind het intressant
5. ze woont in nieuwegein (als ik het goed had gezien :p)
Ja, was een goeie vriend van mij en raviiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
zo, je hebt wel alle gym docente gehad zeg
****, dat is die toch van tekenen?
gymles was drama altijd, Barnie (barneveld) heeft vroeger mijn tante les gegeven, en die was nederlands kampioen met atletiek, dus vrij goed met alles.
zat ie altijd bij mij; JA HEE DOE EENS MEER JE BEST! JE TANTE DEED T VEEL BETER< T MOET TOCH IN DE FAMILIE ZITTEN HEA!
het hele jaar
na dat jaar niet meer wezen gymen
En idd, Rico.. vervelend.. zat je bij hem in de klas?
OMGGG!!! De wereld is ****** kleinquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze slapen.. ze zijn al vanaf 7.30 uur op school, elke dag deze week! Ze moeten echt veel repeteren enzo! Niet zo gek dat ze moe zijn!
kevinquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef Doofiej het volgende:
[..]
OMGGG!!! De wereld is ****** kleinhadewychjeeeeee
![]()
(kevin hier(c1000))
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef Doofiej het volgende:
[..]
OMGGG!!! De wereld is ****** kleinhadewychjeeeeee
![]()
(kevin hier(c1000))
Docenten mogen allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
mensen die niet 'bevoegd zijn' worden dat lokaal uitgegooid!
[..]
Moet wel!
1. Docent Nederlands.
2. Ze weet wat van de musical af
3. ze post in het Anna van rijn topique
4. ze vind het intressant
5. ze woont in nieuwegein (als ik het goed had gezien :p)
6. Der active topic list staat vol met Slow Chat Stages!
nederlands docentenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Docenten mogen alles
En idd.. ik werk daar!En je ziet het goed...docent Nederlands..
4. ze vindT het intEressant
6. der??? Ineens Duits
Zo! Dat was 'm!
ik moet binnenkort even naar t anna, tekeningen ophalenquote:
Die man leeft nog trouwensquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet binnenkort even naar t anna, tekeningen ophalen
GENIIAAAAALquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die man leeft nog trouwens![]()
Toen ik wegliep van CKV gooide hij die deur van zijn lokaal voor me neus open..tegen me neus!
Als je langskomt, kom je dan wel even hoi zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
GENIIAAAAAL
ik hou van die man
+ ik wil mn tekeningen gewoon
Jah Liiszle!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat een mafkezen zaten/zitten er op die school zeg
ik zit r niet meerquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat een mafkezen zaten/zitten er op die school zeg
quote:
Ik herhaal : KEKENquote:Op maandag 25 juni 2007 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Wij van het de Bruijne keken altijd neer op mensen die op Anna van Rijn zaten
Sinds 2005 zijn wij faillietquote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik herhaal : KEKEN
want sinds 2002 is dat andersom![]()
Ik weet niet hoe het zit volgende week met les enzo, aangezien de toetsweek voorbij is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef liiszle het volgende:
ravi, wanneer ben je op school?
kom misschien deze anders volgende week even naar school
ja woensdag ben ik vrij, dan ga ik niet om die tijden opstaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit volgende week met les enzo, aangezien de toetsweek voorbij is.
Deze week ben ik woensdag het 3/4 op school (dus maybe grote pauze (12:10 -> 12:40)
En vrijdag moet ik me de grote pauze melden bij de teamleider wegens uit het raam roggelen bij eco!
je hoefd me niet persee op te zoeken heur als je niet wilt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja woensdag ben ik vrij, dan ga ik niet om die tijden opstaan
hahah nee, maar ik moet zowizo nog tekeningen ophalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef Ravii het volgende:
[..]
je hoefd me niet persee op te zoeken heur als je niet wilt!![]()
Ik ben gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah nee, maar ik moet zowizo nog tekeningen ophalen
en jaaaa, als ik gezellige mensen tegenkom is alleen maar leuk toch
alsof ik je nr hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben gezellig?!
Naja je doet maar.
stuur maar smsje waneer je op school rond dwaalt.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
alsof ik je nr heb
maar goed, welke toetsen heb je nog?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
En vrijdag moet ik me de grote pauze melden bij de teamleider wegens uit het raam roggelen bij eco!
Dan kan die 15 uur van mij er ook wel bijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef liiszle het volgende:
eric, kom niet baggeren hier
echt, ik moet nog minstens 50 uur inhalen op t anna![]()
én hoe is ze int echt ?quote:
Nou, eerst wist ik niet dat zei het was, maar ik herkende er wel al..quote:
In de c1000quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef miss-scofield het volgende:
Wanneer dan??![]()
Op school zelf of ergens anders??
Kom je niet eens even gedag zeggen?
Gister, met dat ijs??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
In de c1000
Waneer je kevin ze schoenen niet mooi vond![]()
Hehe, thanks!! Had ik die daar bij me??quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
In de c1000
Waneer je kevin ze schoenen niet mooi vond![]()
Wel mooie telefoon trouwens die LG shine![]()
Hihi. Ik zat je Active Topic Lijst door te neuzenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, thanks!! Had ik die daar bij me??
Ja, vond die schoenen idd niet zo leuk! Kan toch
Jij was wel verlegen!!
Oh, ben in het 'echt' leuker hoor, dan in dat stomme outfit van de C!!
Ohquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hihi. Ik zat je Active Topic Lijst door te neuzen!
Ik vond ze schoenen wel vetmaja, iedereen ze smaak :p.
Hoezo verlegen!?
Ik ben de vijand! (lees : AH medewerker)
![]()
De enige leuke zijn : Prison Break. en dat anna van rijn topic ziet er ook wel intressant uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
OhEn heb ik leuke active topics??
![]()
Idd, ieder z'n smaak!!
AH op city? Ken je Inger van het brood?
Het is dood hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef Ravii het volgende:
[..]
De enige leuke zijn : Prison Break. en dat anna van rijn topic ziet er ook wel intressant uit
Nogeens Slow Chat of onzin topics!
Inger.. Hmm. Ik sta meestal helemaal in andere hoek van de winkel ( groente.)
Kan best dat ik er ken , maar dan niet van naam!
best leuk die topics.
Je woont heel dicht bij de C1000![]()
Want je woont evenver van school als mij![]()
O wacht, ik zie nu pas dat die Stage een slowchat is!
En dat je al een half uur slaapt![]()
Ik voel me een stalker![]()
Jezus, wat een verhaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef Ravii het volgende:
[..]
De enige leuke zijn : Prison Break. en dat anna van rijn topic ziet er ook wel intressant uit
Nogeens Slow Chat of onzin topics!
Inger.. Hmm. Ik sta meestal helemaal in andere hoek van de winkel ( groente.)
Kan best dat ik er ken , maar dan niet van naam!
best leuk die topics.
Je woont heel dicht bij de C1000![]()
Want je woont evenver van school als mij![]()
O wacht, ik zie nu pas dat die Stage een slowchat is!
En dat je al een half uur slaapt![]()
Ik voel me een stalker![]()
Ik zat te wachten op half 12quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, wat een verhaal.
Jammer, ik zou d'r eens opzoeken, ze is heel leuk!!
En idd, wel een slowchat!! Mja, zo vaak zit ik niet op FOK!
Ik woon idd dichtbij de c1000... zo'n minuutje ervandaan! En Anna ligt zo'n 10 min verder!
Ja, je bent wel een stalker. Waarom kijk je al mijn topics door? Heb je niks te doen ofzo?
Yaay ik heb ze net ingeleverd.. Voorlopig niet meer terug naar die bagger schoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Ravii het volgende:
Half 4 naar school om me boeken enseauw in te leveren [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Yaay ik heb ze net ingeleverd.. Voorlopig niet meer terug naar die bagger school.. Was kapot vanochtend.. misschien iets te laat naar bed gegaan of niet ravii?
![]()
Ik had iig wel problemen met wakker wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef Ravii het volgende:
[..]![]()
Heul niet te laat naar bed!
We waren gewoon bikkels![]()
ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:54 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ik had iig wel problemen met wakker worden.. ging niet helemaal zoals geplanned
![]()
Kan er iets van mij gedelete worden, *hoge nood*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:36 schreef liiszle het volgende:
cencuur?
Pm us, ik heb nu gen idee over wie je t hebtquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef Thysle het volgende:
Weet niet OF iemand dit nog leest, maar zo ja:
Weet iemand of mevrouw Joan Ko***** (lerares Duits) nog op het Anna van Rijn werkt??
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef Thysle het volgende:
Weet niet OF iemand dit nog leest, maar zo ja:
Weet iemand of mevrouw Joan Ko***** (lerares Duits) nog op het Anna van Rijn werkt??
waarmee?! of is dat privée?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Thysle het volgende:
Sorry, ik heb al in die personeelslijst gekeken (kon er op m'n werk niet op komen), en ze staat er niet tussen.
Dus ze werkt er niet meer.
't Is ook al 10 jaar geleden, dus zo gek is dat niet, lol
Jammer, want ik had haar graag een (bedank)brief gestuurd, zij heeft me in die tijd namelijk heel erg geholpen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:57 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb op een paar honderd meter afstand gewoond, telt dat ook mee![]()
Ik had in die tijd nogal wat problemen thuis, en zij heeft me daarbij bijgestaan, ze heeft veel voor me gedaan.quote:
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan mijn mentoren, had het er niet neer mogen zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef Doofiej het volgende:
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |