Yaay ik heb ze net ingeleverd.. Voorlopig niet meer terug naar die bagger schoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef Ravii het volgende:
Half 4 naar school om me boeken enseauw in te leveren [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Yaay ik heb ze net ingeleverd.. Voorlopig niet meer terug naar die bagger school.. Was kapot vanochtend.. misschien iets te laat naar bed gegaan of niet ravii?
![]()
Ik had iig wel problemen met wakker wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef Ravii het volgende:
[..]![]()
Heul niet te laat naar bed!
We waren gewoon bikkels![]()
ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:54 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ik had iig wel problemen met wakker worden.. ging niet helemaal zoals geplanned
![]()
Kan er iets van mij gedelete worden, *hoge nood*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:36 schreef liiszle het volgende:
cencuur?
Pm us, ik heb nu gen idee over wie je t hebtquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef Thysle het volgende:
Weet niet OF iemand dit nog leest, maar zo ja:
Weet iemand of mevrouw Joan Ko***** (lerares Duits) nog op het Anna van Rijn werkt??
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef Thysle het volgende:
Weet niet OF iemand dit nog leest, maar zo ja:
Weet iemand of mevrouw Joan Ko***** (lerares Duits) nog op het Anna van Rijn werkt??
waarmee?! of is dat privée?!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Thysle het volgende:
Sorry, ik heb al in die personeelslijst gekeken (kon er op m'n werk niet op komen), en ze staat er niet tussen.
Dus ze werkt er niet meer.
't Is ook al 10 jaar geleden, dus zo gek is dat niet, lol
Jammer, want ik had haar graag een (bedank)brief gestuurd, zij heeft me in die tijd namelijk heel erg geholpen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:57 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb op een paar honderd meter afstand gewoond, telt dat ook mee![]()
Ik had in die tijd nogal wat problemen thuis, en zij heeft me daarbij bijgestaan, ze heeft veel voor me gedaan.quote:
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan mijn mentoren, had het er niet neer mogen zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef Doofiej het volgende:
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |