Geluid/licht zooi voor die musicalquote:
Ohh!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geluid/licht zooi voor die musical
Uhuhquote:
Ik weet nog niet welke van de 2 voorstellingen ik ga doen, dus kan ik nog niks over zeggenquote:
Let me know If you knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet nog niet welke van de 2 voorstellingen ik ga doen, dus kan ik nog niks over zeggen
Dit gaat toch over de schoolquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:03 schreef crossover het volgende:
Kappen met die slowchat. Er mag best een topic zijn over jullie school maar dan wel met een fatsoenlijke inhoud.
Ja, maar te slowchatterig.quote:
Ik heb hem lang niet meer gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef liiszle het volgende:
zeg, leeft die gast van tekenen nog, leenhouds?
ik wil mn tekeningen terug!
Ok, duidelijkquote:
die man was zo super tofquote:
Niet zo gek dat ze slapen.. ze zijn al vanaf 7.30 uur op school, elke dag deze week! Ze moeten echt veel repeteren enzo! Niet zo gek dat ze moe zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:34 schreef Ravii het volgende:
Die mensen die aan de musical meedoen zitten de heledag in dat stilte lokaal tegenover de nieuwe mediatheek,
ik keek naar binnen, en je ziet mensen slapen en met drinken gooien, echt vaag!
jij werkt op het anna?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zo gek dat ze slapen.. ze zijn al vanaf 7.30 uur op school, elke dag deze week! Ze moeten echt veel repeteren enzo! Niet zo gek dat ze moe zijn!
Alleen van dat drinken gooien snap ik niet!
mensen die niet 'bevoegd zijn' worden dat lokaal uitgegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alleen van dat drinken gooien snap ik niet!
Moet wel!quote:
ben benieuwd! zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
mensen die niet 'bevoegd zijn' worden dat lokaal uitgegooid!
[..]
Moet wel!
1. Docent Nederlands.
2. Ze weet wat van de musical af
3. ze post in het Anna van rijn topique
4. ze vind het intressant
5. ze woont in nieuwegein (als ik het goed had gezien :p)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |