quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En mij dan kutpostgedrag verwijten.
Ja.quote:
Jawel, gierige honden.quote:
Feijenoord heeft geld, je volgt de laatste ontwikkelingen blijkbaar niet. Verder voeg je ook maar weinig toe aan dit topic, behalve je kansloze gestreep dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jullie blaten al 3 topics vol welke namen er nu eindelijk gaan komen.
Dat noem ik pas onzin. Want Feyenoord had geen geld, en zal dat voorlopig ook niet krijgen.
Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.quote:
Vette KAOS krijg je danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nog eventjes en ze zitten in vak 410.
ik ben groter dan 1.50m, dan mag ik er toch niet in?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.
Nog eventjes en ze zitten in vak 410.
Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef BobbyHill het volgende:
Happel, ik weet echt wel hoe het zit met Perez. Hoef je me niet uit te leggen. Feyenoord en Ajax hebben een akkoord, maar Perez wil naar PSV. En als dat mislukt mag hij van jou en Bert niet meer naar Feyenoord. Want Feyenoord moet je eerste keus zijn, of oprotten.
Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.quote:Jammer dat Van Bronckhorst ook pas terug komt als ze hem bij Barca wegtrappen, dus wat is het verschil? En wat als Makaay straks een voorkeur heeft voor een club uit Spanje, maar na mislukte gesprekken toch naar Feyenoord wilt? Mag hij dan ook niet meer komen?
Calimeroquote:Ik geef gewoon alleen aan dat het een beetje krom is. Die uitspraak van BVM was gewoon puur inspelen op het anti-ajax gevoel van de supporters. Meer niet.
Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden. Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.
Perez zou een grotere versterking zijn dan Gio. Maar nogmaals, ik snap dat jullie hem niet willen. Alleen niet om de reden van BVM.quote:Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.
Want?quote:Calimero
Hofland is in ieder geval aardig concreet. Niet dat hij 100% komt, maar wel dat er gesprekken gaande zijn en dat hij het wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo te zien weinig gemist de afgelopen twee dagen, ik was op training en had eigenlijk gehoopt op wellicht een aankoop ofzo, maar het blijven vooral geruchten!
FEYENOORD!
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden.
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs etc. zijn.quote:Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.
Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.quote:Want?
Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.
Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.quote:Als het nou Ronaldinho was ok, maar Perez is ook geen wereldtopper, alleen een aardige speler voor de Nederlandse top.
Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.quote:Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs zijn. Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.
Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef venomsnake het volgende:
4 miljoen is wel een beetje veul voor Hofland als je het mij vraagt..
tevens tvp
Laatste echte centrum dateert al weer evenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, het is wel veel, maar ik zou het toch doen. Ik denk dat Vlaar ook enorm gaat groeien naast Hofland. Krijg je daar uiteindelijk wel weer centen voor.
Heel die vergelijking met van Bronckhorst klopt niet, want die speelt nu bij een club waar hij het naar zijn zin heeft, en als hij niet weg hoeft, dan geef ik hem groot gelijk. Barcelona is wel een stukkie groter dan Feyenoord. Perez moet vertrekken, maar kiest duidelijk stelling voor PSV. Dat is toch echt iets anders, zeker als je in aanmerking neemt dat hij bij PSV minder kans maakt op een basisplaats dan bij Feyenoord, en dat Feyenoord en Ajax er al zo goed als uit zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeft
[..]
Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.
[..]
Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.
2002, Ullie en Kees?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Laatste echte centrum dateert al weer even![]()
2benig en hij is beter met zn rechterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef RayMania het volgende:
Is Vlaar trouwens linksbenig? Ik weet het niet meer, maar als dat zo is dan heb je dus twee linksbenigen in het centrum. Ook niet ideaal.
Het is wel een goede speler idd, maar ook niet meer dan dat imo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |