quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef addictivebeat het volgende:
Als het om lelijke mannen gaat die met een mooie vriendin lopen kan ik dat goed begrijpen, maar bij het omgekeerde moet er haast wel wat mankeren aan de man.
Mannen letten meer op het uiterlijk bedoelt hij denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef AlizarinCrimson het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Leg uit?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk het wel, ja. Mensen zijn vaak erg zelfbewust en als ze denken dat ze dik zijn, dan zijn ze dat in veel gevallen ook. Als je een zwerver bent ga je ook niet verwachten dat je later wel een miljonair aan de haak zal slaan, dat is jezelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
Is er een punt in het leven waarop je je realiseert: "Ok, ik ben zelf lelijk, en rijk en succesvol zal ik waarschijnlijk ook niet worden, dus ik richt me op de lelijke mannen/vrouwen in deze wereld, dan eindig ik in ieder geval niet alleen"?
Zie je wel...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Roellio het volgende:
Ik kom zeker 4 nachten per week amper in slaap omdat ik me druk maak over het in de OP omschreven verschijnsel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook wel onderzocht, en mensen kiezen inderdaad een partner die ongeveer even knap is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Roellio het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Voel je je aangetrokken tot iemand in dezelfde uiterlijke "schaal" om het zo maar te noemen? Of leg je je er maar gewoon bij neer na verloop van tijd?
Dit vind ik een bullshit argument tenzij je uitgaat van "liefde op 't eerste gezicht" en de kans daarop neemt bij een lelijk persoon wel flink afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Molluck het volgende:
Liefde maakt blind, tenzij iemand echt een aartslelijke afwijking heeft zal zijn/haar partner hem/haar nooit lelijk vinden. En anders betekent dat nog niet dat je niet van zo iemand kan houden...
Mwoaaah..... onder de 20-25 misschien, daarna veranderen veel vrouwen toch op mysterieuze wijze in gefrustreerde zeekoeienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef cikolata het volgende:
Er zijn meer mooie/verzorgde vrouwen dan mannen,
*rammelll rattelll rammeellll*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwoaaah..... onder de 20-25 misschien, daarna veranderen veel vrouwen toch op mysterieuze wijze in gefrustreerde zeekoeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Klopt wel, er wordt echt wel naar uiterlijk gekeken. Toch hoeft iemand wat mij betreft echt niet knap te zijn. Ik kan echt wel vallen op onaantrekkelijke mannen, maar er moet wel sprake zijn van seksuele aantrekkingskracht. Anders kun je net zo goed hele goede vrienden zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niet op knappe mannen vallen, ik persoonlijk sla nooit écht mooie mannen aan de haak en daar is het me ook zeker niet om te doen. Als ik erg kan lachen om iemand of juist hele goeie gesprekken met iemand kan hebben, dan kan ik soms na een paar minuten al door het uiterlijk heen kijken.
Mooi voorbeeld: een goede vriend van mijn zus, de eerste keer dat ik hem zag, vond ik hem echt oerlelijk. Ik werd wat ouder en hij ook en op een gegeven moment konden we wel heel erg met elkaar lachen enzo. Toen probeerde hij mij een keer te zoenen, waarvan ik nogal schrok dus die avond werd het niks. Maar op een gegeven moment kwam hij met zijn dronken kop naar mijn ouders huis (ik woonde nog thuis), speciaal om mij de liefde te verklaren. Het is nooit iets geworden vanwege tijdgebrek maar hij heeft nog altijd een speciaal plekje in mijn hart. Ik bewaar de knuffel die hij voor mij op de kermis gewonnen heeft al 8 jaar en soms droom ik nog steeds over hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Mijn exen hebben wat dat betreft minder indruk gemaakt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nog zoiets: sommige mannen vind ik soms zo ontzettend knap als ik ze voor het eerst zie (de beste vriend van mijn ex bijvoorbeeld), maar na een paar maanden leer je elkaar zo goed kennen dat je dat ook niet meer ziet. Mijn andere ex vond ik ook echt een lekker ding maar dat werd wel vanzelfsprekend na een paar maanden. Dan ben je je er nog wel van bewust maar dan zie je het gewoon niet echt meer.
quote:
Ze passen zich aan aan hun man?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mwoaaah..... onder de 20-25 misschien, daarna veranderen veel vrouwen toch op mysterieuze wijze in gefrustreerde zeekoeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oeh, Georgeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daaruit concludeer ik dat je zus ook lelijk danwel lomp is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef skippy22 het volgende:
M,n zus heeft een lelijke partner die ook nog eens een lompe inboorling is
maar zou dat hen niet met een onbevredigend gevoel achterlaten? Of zouden ze het accepteren? Ik zou de hele dag denken dat ik liever iemand anders had gewild, namelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal gewoon een gevoel zijn van dat ze niet alleen willen blijven, dus dan maar een lagere standaard.
Ja maar mensen kunnen niet lange tijd alleen zijn hè. Beter dan nietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 06:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar zou dat hen niet met een onbevredigend gevoel achterlaten? Of zouden ze het accepteren? Ik zou de hele dag denken dat ik liever iemand anders had gewild, namelijk.
Hij likt als lassie hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef santax het volgende:
[..]
Ik weet het niet Qwea, maar als ik het zo zie mag ie zich weleens scheren eigenlijk.
[afbeelding]
Wel een lekkere natte tongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oeh, Georgeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was nog niet voorbij gekomen, neequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
jezus wat een uitdragerij van cliché's weer.
Ik ga ook ff een duit in het zakje doen, waarbij ik hoop dat die niet al geweest is:
Beauty is in the eye of the beholder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef Nikske het volgende:
Lelijke mensen kunnen charisma hebben... Neem Alain Delon, lelijk als de nacht, maar wat een aantrekkingskracht...
Er zou natuurlijk ook een lichtje kunnen gaan branden dat schoonheid/Uiterlijk maar relatief is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef AlizarinCrimson het volgende:
Als mooie vrouw met een lelijke man word je wel altijd nog meer nagekeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zo van: wat doet zij nou met zo'n lelijke vent?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien omdat diegene andere kwaliteiten heeft, bijvoorbeeld heel goed met je kan praten en je een heel fijn gevoel geeft, een begaafd kunstenaar is, dat je enorm met hem kunt lachen, dat je raakvlakken hebt misschien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?
op dat moment zie je ook steeds minder dat diegene niet echt knap is. Sterker nog, als zulke dingen je op gaan vallen aan iemand die je voorheen niet bijzonder vond (of ms zelfs lelijk) kan je diegene zomaar ineens wel mooi gaan vinden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef woniya het volgende:
Misschien omdat diegene andere kwaliteiten heeft, bijvoorbeeld heel goed met je kan praten en je een heel fijn gevoel geeft, een begaafd kunstenaar is, dat je enorm met hem kunt lachen, dat je raakvlakken hebt misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die kerel woonde om precies te zijn in Hijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw, vraag dat maar eens aan die vent uit assenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als een man al lelijk was, wordt hij echt niet opeens knapper hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ze zeggen toch dat hoe ouder een man word hoe knapper die word! , En vrouwen worden alleen maar lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sommige mannen worden er inderdaad leuker op (George, Sean etc), maar ook velen krijgen bierbuikjes, of kapsels die uit 9 haren bestaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ze zeggen toch dat hoe ouder een man word hoe knapper die word! , En vrouwen worden alleen maar lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, uiterlijk gaat bij mannen ook achteruit. Maar wat oudere mannen vooral aantrekkelijker kan maken is dat ze wat rustiger, wijzer en verantwoordelijker worden, met de uitstraling die daarbij hoort.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef jaoka het volgende:
[..]
Sommige mannen worden er inderdaad leuker op (George, Sean etc), maar ook velen krijgen bierbuikjes, of kapsels die uit 9 haren bestaan.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat de een mooi vind hoeft een ander per definitie niet mooi te vinden, dus als jij toevallig valt op een lelijk mens kan het zijn dat je gewoonweg valt op het karakter of dat diegene je doet denken aan iemand in je inprentingsfase in je kleutertijd..
Ik had vroeger een meisje op school, ze had een hele knappe vader, en een vreselijk lelijke moeder en toch waren die ouders stapel op elkaar, en gelukkig leken alle kinderen op de vader!
Dat dan weer wel.
ik denk eerder je titel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef rekenwonder het volgende:
Ik ben er zelf het levende voorbeeld van; ik ben lelijk maar heb echt een stuk van een vriendin (modelletje fotomodel). Zal wel om het innerlijk gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop