abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50628140
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef addictivebeat het volgende:
Als het om lelijke mannen gaat die met een mooie vriendin lopen kan ik dat goed begrijpen, maar bij het omgekeerde moet er haast wel wat mankeren aan de man.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Leg uit?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:49:57 #52
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50628224
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef AlizarinCrimson het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Leg uit?
Mannen letten meer op het uiterlijk bedoelt hij denk ik.
pi_50628257
Als mooie vrouw met een lelijke man word je wel altijd nog meer nagekeken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zo van: wat doet zij nou met zo'n lelijke vent?
pi_50628332
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
Is er een punt in het leven waarop je je realiseert: "Ok, ik ben zelf lelijk, en rijk en succesvol zal ik waarschijnlijk ook niet worden, dus ik richt me op de lelijke mannen/vrouwen in deze wereld, dan eindig ik in ieder geval niet alleen"?
Denk het wel, ja. Mensen zijn vaak erg zelfbewust en als ze denken dat ze dik zijn, dan zijn ze dat in veel gevallen ook. Als je een zwerver bent ga je ook niet verwachten dat je later wel een miljonair aan de haak zal slaan, dat is jezelf voor de gek houden.
pi_50629386
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Roellio het volgende:

Ik kom zeker 4 nachten per week amper in slaap omdat ik me druk maak over het in de OP omschreven verschijnsel.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zie je wel...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:40:20 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50632696
Lelijke mensen compenseren het met een leuk karakter Mischien dat daarom een knap iemand daarom een lelijke maar toch leuke vriend/vriendin neemt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:43:06 #57
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50632842
M,n zus heeft een lelijke partner die ook nog eens een lompe inboorling is
pi_50634344
Op ieder potje past een deksel...
'lelijke' mensen kunnen dus ook een partner vinden.
Al zijn er geen lelijke mensen, iedereen is mooi op zijn eigen manier!

Mijn ventje is gewoon perfect! Niet te dik, niet te dun, lekker koppie, mooi karakter etc
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:15:49 #59
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50634535
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef Roellio het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Voel je je aangetrokken tot iemand in dezelfde uiterlijke "schaal" om het zo maar te noemen? Of leg je je er maar gewoon bij neer na verloop van tijd?
Dat is ook wel onderzocht, en mensen kiezen inderdaad een partner die ongeveer even knap is.

Dus lelijke mensen komen uit bij lelijke mensen....
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:20:06 #60
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50634731
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Molluck het volgende:
Liefde maakt blind, tenzij iemand echt een aartslelijke afwijking heeft zal zijn/haar partner hem/haar nooit lelijk vinden. En anders betekent dat nog niet dat je niet van zo iemand kan houden...
Dit vind ik een bullshit argument tenzij je uitgaat van "liefde op 't eerste gezicht" en de kans daarop neemt bij een lelijk persoon wel flink af
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Er moet toch sowieso aantrekkingskracht zijn? Dat zou ik dus bij een heel lelijk meisje al niet hebben.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50635108
Er zijn meer mooie/verzorgde vrouwen dan mannen, dus niet alle vrouwen zullen een even knappe/verzorgde man kunnen vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:32:21 #62
109065 sungaMsunitraM
pi_50635289
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef cikolata het volgende:
Er zijn meer mooie/verzorgde vrouwen dan mannen,
Mwoaaah..... onder de 20-25 misschien, daarna veranderen veel vrouwen toch op mysterieuze wijze in gefrustreerde zeekoeien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:33:07 #63
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50635326
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Mwoaaah..... onder de 20-25 misschien, daarna veranderen veel vrouwen toch op mysterieuze wijze in gefrustreerde zeekoeien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*rammelll rattelll rammeellll*
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50635386
Post uit een ander topic:
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Klopt wel, er wordt echt wel naar uiterlijk gekeken. Toch hoeft iemand wat mij betreft echt niet knap te zijn. Ik kan echt wel vallen op onaantrekkelijke mannen, maar er moet wel sprake zijn van seksuele aantrekkingskracht. Anders kun je net zo goed hele goede vrienden zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niet op knappe mannen vallen, ik persoonlijk sla nooit écht mooie mannen aan de haak en daar is het me ook zeker niet om te doen. Als ik erg kan lachen om iemand of juist hele goeie gesprekken met iemand kan hebben, dan kan ik soms na een paar minuten al door het uiterlijk heen kijken.

Mooi voorbeeld: een goede vriend van mijn zus, de eerste keer dat ik hem zag, vond ik hem echt oerlelijk. Ik werd wat ouder en hij ook en op een gegeven moment konden we wel heel erg met elkaar lachen enzo. Toen probeerde hij mij een keer te zoenen, waarvan ik nogal schrok dus die avond werd het niks. Maar op een gegeven moment kwam hij met zijn dronken kop naar mijn ouders huis (ik woonde nog thuis), speciaal om mij de liefde te verklaren. Het is nooit iets geworden vanwege tijdgebrek maar hij heeft nog altijd een speciaal plekje in mijn hart. Ik bewaar de knuffel die hij voor mij op de kermis gewonnen heeft al 8 jaar en soms droom ik nog steeds over hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Mijn exen hebben wat dat betreft minder indruk gemaakt.

En nog zoiets: sommige mannen vind ik soms zo ontzettend knap als ik ze voor het eerst zie (de beste vriend van mijn ex bijvoorbeeld), maar na een paar maanden leer je elkaar zo goed kennen dat je dat ook niet meer ziet. Mijn andere ex vond ik ook echt een lekker ding maar dat werd wel vanzelfsprekend na een paar maanden. Dan ben je je er nog wel van bewust maar dan zie je het gewoon niet echt meer.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:35:31 #65
109065 sungaMsunitraM
pi_50635424
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Bolter het volgende:

[..]

*rammelll rattelll rammeellll*
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Je eierstokken?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50635562
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ze passen zich aan aan hun man?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:42:16 #67
109065 sungaMsunitraM
pi_50635712
Mannen worden gedistingeerd als ze ouder worden jeweets

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50635880
Oeh, George
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50636142
Misschien is er iets dat nog belangrijker is dan uiterlijk: dat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot elkaar. En dan bedoel ik niet 'op het oog', maar dieper. Zoiets als het feromonen-verhaal zeg maar.
Als ik dat voel bij iemand interesseert zijn uiterlijk mij geen zak meer. Al zijn er grenzen natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:53:55 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50636149
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oeh, George
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:34:38 #71
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_50639176
Echte lelijkheid, bestaat dat eigenlijk wel. Ik ken namelijk in mijn leeftijdscategorie (rond de 20) maar heel weinig mensen die bestempeld worden als lelijk. Dan zit je overigens ook al in de categorie mismaakt. Nu wil ik niet zeggen dat ik alleen val op het innerlijk, want ik ben misschien wel net zo oppervlakig als de TS. Het gaat er om dat er van veel mensen echt wel wat te maken is. Met een beetje uiterlijke verzorging valt naar mijn mening al 95% in de categorie 'normaal'. Wat je overhoudt zijn echt de uiterste gevallen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_50639214
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef skippy22 het volgende:
M,n zus heeft een lelijke partner die ook nog eens een lompe inboorling is
Daaruit concludeer ik dat je zus ook lelijk danwel lomp is?
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  Donald Duck held woensdag 20 juni 2007 @ 01:36:32 #73
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50639220
Het zal gewoon een gevoel zijn van dat ze niet alleen willen blijven, dus dan maar een lagere standaard.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 20 juni 2007 @ 06:16:08 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50640667
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 01:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal gewoon een gevoel zijn van dat ze niet alleen willen blijven, dus dan maar een lagere standaard.
maar zou dat hen niet met een onbevredigend gevoel achterlaten? Of zouden ze het accepteren? Ik zou de hele dag denken dat ik liever iemand anders had gewild, namelijk.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 06:20:35 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50640673
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 06:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar zou dat hen niet met een onbevredigend gevoel achterlaten? Of zouden ze het accepteren? Ik zou de hele dag denken dat ik liever iemand anders had gewild, namelijk.
Ja maar mensen kunnen niet lange tijd alleen zijn hè. Beter dan niets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En ach, je kunt er je kwakje in kwijt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:49:37 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50640948
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef santax het volgende:

[..]

Ik weet het niet Qwea, maar als ik het zo zie mag ie zich weleens scheren eigenlijk.

[afbeelding]

Wel een lekkere natte tong
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij likt als lassie hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:51:12 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50640953
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oeh, George
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hugh jackman, óf sean connery
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50642239
OK, Hugh Jackman staat op een goede tweede plek.
pi_50642336
Lelijke mensen kunnen charisma hebben... Neem Alain Delon, lelijk als de nacht, maar wat een aantrekkingskracht...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:19:27 #80
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50644017
jezus wat een uitdragerij van cliché's weer.
Ik ga ook ff een duit in het zakje doen, waarbij ik hoop dat die niet al geweest is:

Beauty is in the eye of the beholder.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50644701
Lelijke vrouwen zijn gewoon bij voorbaat al niet interessant. Dat heet kaf van koren scheiden, ik ben geen opvangtehuis voor neukfoutjes.
Verbaal terrorist
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:44:34 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50644864
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
jezus wat een uitdragerij van cliché's weer.
Ik ga ook ff een duit in het zakje doen, waarbij ik hoop dat die niet al geweest is:

Beauty is in the eye of the beholder.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Die was nog niet voorbij gekomen, nee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(serieus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, heb hem niet gezien).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:50:28 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50645045
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef Nikske het volgende:
Lelijke mensen kunnen charisma hebben... Neem Alain Delon, lelijk als de nacht, maar wat een aantrekkingskracht...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat is die lelijk, zeg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The love you take is equal to the love you make.
pi_50645073
Och, na je 30e is schoonheid sowieso nog maar een heel relatief begrip. Manlief heeft door zijn drukke carriere een buikje gekregen en vrouwlief is ook niet meer zo strak na het werpen van 2 biggen, heeft haar haar in een makkelijk te onderhouden "kittig", "pittig", "kek", "hip" kapsel geknipt (lees: ze heeft haar prachtig mooie lange haar afgeknipt en opeens valt het je op dat dat toch wel behoorlijk de aandacht van haar gezicht afleidde) en loopt constant met een doodvermoeid hoofd rond, net als manlief als die 's avonds om 7 uur eens de kiet binnenstapt.

Misschien wat kort door de bocht maar (grote) delen hiervan zal je in heel wat levens van de 30-plussers tegenkomen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:59:46 #85
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50645418
boeiende vraag..

ikzelf ben niet superknap, ook niet echt lelijk. ik mis alleen een beetje "uitstraling".. Mijn vriendin valt onder het kopje leuker dan gemiddeld.

belangrijker vind ik dat het innerlijk goed is. de gedachten van beide moeten grotendeels overeenkomen. je moet hetzelfde denken over wat je bereiken wil met de relatie ed.

financieel is ook wel erg prettig. ikzelf heb het thuis erg goed. redelijk rijke ouders, mn meisje heeft het een stuk minder. dit is niet een (super)groot nadeel, alleen is het jammer. Ik ga hier geen (mogelijke) relatie op beslissen.

een knappe meid kan leuk zijn, maar je maakt regelmatig mee dat er weinig inhoud in zit (soort van dame in de dop-idee)

van een mooi bord kan je niet eten.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_50645563
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef AlizarinCrimson het volgende:
Als mooie vrouw met een lelijke man word je wel altijd nog meer nagekeken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zo van: wat doet zij nou met zo'n lelijke vent?
Er zou natuurlijk ook een lichtje kunnen gaan branden dat schoonheid/Uiterlijk maar relatief is.
Wat de een niet lust, eet de ander zich rond van.

Naarmate de leeftijd komt verschuift de prioriteit wel van uiterlijk naar innerlijk.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_50645799
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik bedoel dit topic niet zozeer uit oogpunt van: "Diegene kan wel wat beters krijgen". Meer uit de vraag: "Waarom zou je met iemand gaan waarvan je zelf ook weet dat diegene bepaald niet knap is"?
Misschien omdat diegene andere kwaliteiten heeft, bijvoorbeeld heel goed met je kan praten en je een heel fijn gevoel geeft, een begaafd kunstenaar is, dat je enorm met hem kunt lachen, dat je raakvlakken hebt misschien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:39:41 #88
94676 Garisson72
pi_50646957
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef woniya het volgende:

Misschien omdat diegene andere kwaliteiten heeft, bijvoorbeeld heel goed met je kan praten en je een heel fijn gevoel geeft, een begaafd kunstenaar is, dat je enorm met hem kunt lachen, dat je raakvlakken hebt misschien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
op dat moment zie je ook steeds minder dat diegene niet echt knap is. Sterker nog, als zulke dingen je op gaan vallen aan iemand die je voorheen niet bijzonder vond (of ms zelfs lelijk) kan je diegene zomaar ineens wel mooi gaan vinden!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

mooi op een andere manier weliswaar, maar de uitwerking is hetzelfde. Of zelfs veel dieper, want je vindt diegene mooi om iets 'diepers' dan uiterlijk vertoon.
pi_50647526
Ze zeggen toch dat hoe ouder een man word hoe knapper die word! , En vrouwen worden alleen maar lelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50651773
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

mhaw, vraag dat maar eens aan die vent uit assen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
die kerel woonde om precies te zijn in Hijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar ff ontopic:
ja, je ziet vaak genoeg mensen die ontzettend lelijk zijn, maar een mooi/knap iemand er naast hebben
pi_50652124
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ze zeggen toch dat hoe ouder een man word hoe knapper die word! , En vrouwen worden alleen maar lelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als een man al lelijk was, wordt hij echt niet opeens knapper hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:01:55 #92
94676 Garisson72
pi_50652359
overigens ben ik er ook vrij zeker van dat er veel mensen zijn die het echt niet zo belangrijk vinden hoe degene eruitziet, die naast ze loopt.
Voor veel mensen moeilijk voor te stellen, mezelf incluis, maar ze zijn er echt - de mensen die wel een relatie willen hebben, maar daarbij andere afwegingen maken dan de uiterlijke schoonheid van de partner.
pi_50653166
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Sommige mannen worden er inderdaad leuker op (George, Sean etc), maar ook velen krijgen bierbuikjes, of kapsels die uit 9 haren bestaan.

Ik denk dat het, om het heel simpel te stellen, een gevalletje van vraag en aanbod is. Waar een mooi iemand meer aanbod krijgt, zal deze vaker een mooie wederhelft kiezen. Wat overblijft gaat dan met elkaar.
pi_50653674
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef jaoka het volgende:

[..]

Sommige mannen worden er inderdaad leuker op (George, Sean etc), maar ook velen krijgen bierbuikjes, of kapsels die uit 9 haren bestaan.
Inderdaad, uiterlijk gaat bij mannen ook achteruit. Maar wat oudere mannen vooral aantrekkelijker kan maken is dat ze wat rustiger, wijzer en verantwoordelijker worden, met de uitstraling die daarbij hoort.
pi_50653811
Wat de een mooi vind hoeft een ander per definitie niet mooi te vinden, dus als jij toevallig valt op een lelijk mens kan het zijn dat je gewoonweg valt op het karakter of dat diegene je doet denken aan iemand in je inprentingsfase in je kleutertijd..

Ik had vroeger een meisje op school, ze had een hele knappe vader, en een vreselijk lelijke moeder en toch waren die ouders stapel op elkaar, en gelukkig leken alle kinderen op de vader!
Dat dan weer wel.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50654105
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat de een mooi vind hoeft een ander per definitie niet mooi te vinden, dus als jij toevallig valt op een lelijk mens kan het zijn dat je gewoonweg valt op het karakter of dat diegene je doet denken aan iemand in je inprentingsfase in je kleutertijd..

Ik had vroeger een meisje op school, ze had een hele knappe vader, en een vreselijk lelijke moeder en toch waren die ouders stapel op elkaar, en gelukkig leken alle kinderen op de vader!
Dat dan weer wel.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Trouwens, als twee mensen knap zijn betekent het niet meteen dat ze bij elkaar passen. Als ze bijvoorbeeld allebei heel egoistisch zijn zal de relatie ook niet werken, dus dan moeten ze op zoek naar iemand die wat minder egoistisch is en dat kan ook iemand zijn die wat minder knap is.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:34:53 #97
81237 releaze
best of both worlds
pi_50655638
ik zie niet zovaak Echt Lelijke mensen rond lopen op straat. Ik zie heel veel gewone mensen, heel veel mensen die denken dat ze knap zijn, heel veel mensen die denken dat ze lelijk zijn, maar maar een paar natural beauties en een paar natural beasts.

ik denk dat als je je hele leven lang al op je uiterlijk positief beoordeeld wordt dat je er dan wellicht meer positieve waarde aan hecht. Als je meer positief beoordeeld wordt op je andere kwaliteiten dan vindt je dat belangrijker, en is uiterlijk bijzaak. Of als je in de waan leeft dat als je maar mooier was geweest je meer gewaardeerd werd, of als je maar 'slimmer' was geweest je meer gewaardeerd werd....
Oid.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:40:03 #98
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50655808
ik vind topmodellen lelijk, wat nu?
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:41:12 #99
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50655837
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef rekenwonder het volgende:
Ik ben er zelf het levende voorbeeld van; ik ben lelijk maar heb echt een stuk van een vriendin (modelletje fotomodel). Zal wel om het innerlijk gaan ofzo.
ik denk eerder je titel.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:58:59 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50656532
Soms,soms dan snap ik het niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik zag vandaag in Emmen een oerlelijk wijf lopen. Ze miste 3 voortanden, dr tanden waren bruin met geel, ze zag eruit als dit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En ze had best een leuke/knappe vent
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoe de neuk kan dat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop