Jij wintquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Discussies/Ruzie om een favourite auto.
Mag ik meedoen? Want ik pwn jullie allebij met mijn favouriet.
[ afbeelding ]
Maar dan zwart.
Daarom voel ik me juist aangesprokenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Tja, over smaak valt niet te twisten. Over het feit dat mensen zich zo laten beinvloeden wel. Want dat isroyal sadness.
Nogmaals, als jij vindt dat jij een andere reden hebt waarom je het zo mooi vindt, zoals liefde op het eerste gezicht, ga je gang. Maar dan hoef je je ook niet zo aangesproken te voelen.
Toch nog wat bereikt vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Tja, over smaak valt niet te twisten.
Fucking vetquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat een pansy ass auto pimp zeg.
Dit is pas een pimp:
Telt U even mee?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:48 schreef fusionfake het volgende:
Voel ik me sowieso als iemand als een gehandicapte met veel's op mijn posts reageert.
[..]
fusionfake 0 : 1 seatsnifferquote:
fusionfake 1 : 1 seatsnifferquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Stoere jongen![]()
Welke lamborghinih heeft 24 inch velgen dan?Een auto die er subliem uitziet, knip
fusionfake 3 : 1 seatsnifferquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
In de tijd van die SL die jij zo mooi vond liepen er vast mensen zoals jou rond die een Mercedes 35 PK uit 1900 mooier vonden
fusionfake 3 : 2 seatsnifferquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat je de velgen herkent vind ik
fusionfake 4 : 2 seatsnifferquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef fusionfake het volgende:
[..]
... zit af te kraken die een plaatje van een lambo postSadness.
knip
...omdat ze vernieuwende schoenen hebben of weet ik wat hij aanhaalt
fusionfake 5 : 3 seatsnifferquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
knip ... dat isroyal sadness.
Okay, ik ben niet van het stoken. Maar die zit wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Telt U even mee?
[..]
fusionfake 0 : 1 seatsniffer
[..]
fusionfake 1 : 1 seatsniffer
fusionfake 2 : 1 seatsniffer
[..]
fusionfake 3 : 1 seatsniffer
[..]
fusionfake 3 : 2 seatsniffer
[..]
fusionfake 4 : 2 seatsniffer
fusionfake 5 : 2 seatsniffer
[..]
fusionfake 5 : 3 seatsniffer
Jij wint!![]()
Shit trek ik het nog net gelijk!
Shit!
quote:
quote:
Peace. Overigens ben ik het ook eensch met de F40!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef fusionfake het volgende:
Uhm Sniffzor, jij begon, en dan krijg je er van mij part 2000 terug![]()
Zo van, je slaat toch niet zomaar iemand die je tegenkomt, maar als hij jou slaat sla je wel terug
Ik vind het meer een 'hij', en de testarossa de 'zij', door die greute 'heupen'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:22 schreef fusionfake het volgende:
Mja de F40 is opzich niet écht mooi, hij is niet moeders mooiste zeg maar. Maar de F40 bewijst dan ook dat dat niet nodig is om een auto mooi te makenHij heeft gewoon iets. (Is het een hij of zij
?)
De F40 is best historisch te noemen voor die tijd was de F40 technisch superieur aan alles wat rondreed, tevens de eerste auto die sneller dan 200 miles per hour ging (en dus de snelste productie auto). een echte icoon
Jaa, inderdaad!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
![]()
Rerommel van een V8 word ook nooit oud. Ook al vorm zich een draaikolk in je benzinetank als je er mee gaat rijden.
[..]
Ja dit is dan zo overdreven dat ik het ergens ook wel cool vind.
Het is net alsof dat ding een huidaandoening heeft.quote:
Nou, als iemand mij een snelle auto kan lenen én de A2 voor een uurtje kan afhuren dan ga ik er wel voor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef M4a1 het volgende:Ik hoef echt geen auto die 300 km/u gaat, zo hard durf ik toch niet
(en de meeste stoerpraters hier ook niet denk ik)
Ik zie ook echt iemand naast me stoppen in zo,n ding weetjewel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |