speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
En nog een Lambo!!!!!!!________!
Wat een prutsers hier!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
een replica
(geen lambo)
Nee wat is jou dream auto dan meneer Ik-kraak-anderen-af-om-mij-goed-te-voelen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
En nog een Lambo!!!!!!!________!
Wat een prutsers hier!
Oke, dus je kan kiezen tussen aaaalle autos op de markt en je koopt een Scirocco?quote:Nu op de markt: Als ik nu geld zou hebben voor een nieuwe auto, zou ik toch gaan voor de VW Scirocco:
Welke lamborghinih heeft 24 inch velgen dan?quote:Links ben ik niet hoor Als het aan mij zou liggen zou ik iedereen een auto cadeau geven... Alleen ik word gek van al die droeftoeters die Xzibit napraten, 24 inch jeweetz. De pussymobile generatie dus.
Mijn opa had dezelfde, maar dan in het wit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan in lichtblauw
mijn moeder had die in het blauw terwijl ik druk aan het puberen was en ze kwam me er regelmatig mee van school halenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Mijn opa had dezelfde, maar dan in het wit.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:24 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nee wat is jou dream auto dan meneer Ik-kraak-anderen-af-om-mij-goed-te-voelen?
Stoere jongen![]()
Niemand kraakt lambo's af waar ik bij ben.
edit:
Aha, heb even het een en ander opgezocht:
[..]
Oke, dus je kan kiezen tussen aaaalle autos op de markt en je koopt een Scirocco?
[..]
Welke lamborghinih heeft 24 inch velgen dan?Een auto die er subliem uitziet, een ware exoot, top snelheid 340km/u, daadwerkelijk aerodynamisch is, is een Pussymobile? Flikker toch op man.
Je beseft niet eens waarom je die merc. je droom auto is, namelijk omdat je hem al een tijdje mooi vindt. In je jeugd geilde je er al waarschijnlijk op. Nou ik zit in m'n jeugd en ik geil hier op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bugatti Veyronquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef michail8 het volgende:
Mijn ultieme droomauto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nou, je kraakt mij af, en dat zijn normale EDO-competition velgen, geen bling bling oid, op een achtergrond die niet gephotoshopped is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ten eerste,
HAPHAPHAP OMNOMNOM![]()
Ten tweede,
Ik kraak niet lambo's af, ik kraak de mensen af die een foto posten van een murcielago met stoere velgen en een lauwe gephotoshopte omgeving.
Oh, omdat iemand anders hem mooi vindt en er "stoer" mee doet, mag ik een bepaald auto niet meer mooi vinden? Wat nou als die rappertjes opeens een Scirocco kopen, ben jij dan opeens kansloos? Ik denk het niet.quote:Hardstikke leuk dat dat ding 300+ km/h kan, en al die poespas, maar je kan gewoon niet ontkennen dat de moderne lambo's stijliconen van de stoerdoen-cultuur zijn. Welke zichzelf respecterende rapper heeft nou geen murcielago of gallardo (of: ferrari / escalade / etc, want ik heb het niet alleen over lambo's maar over dat soort auto's in het algemeen).
Die sjonnies zijn sjonnies, en sjonnies hebben geen lambo's voorzover ik weet. Toevallig kan ik wel miura's etc. erbij betrekken, maar een 10 jarige die een lambo aanwijst en die cool vindt zal dan moeilijk de geschiedenis ervan kunnen weten, kansloos is diegene dan absoluut niet. In de tijd van die SL die jij zo mooi vond liepen er vast mensen zoals jou rond die een Mercedes 35 PK uit 1900 mooier vondenquote:Het is cool om een lambo cool te vinden. Waarom zouden anders al die sjonnies die hun corsa pimpen er lambo-deuren inzetten?
Als jij mij jouw mening kan onderbouwen, bijvoorbeeld met het erbij betrekken van de miura's en diablo's en countaches, dan respecteer ik dat. Maar ik denk / vrees dat de meesten die de murcielago zo gaaf vinden dan niet weten waar ik het over heb.
Discussies/Ruzie om een favourite auto.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nou, je kraakt mij af, en dat zijn normale EDO-competition velgen, geen bling bling oid, op een achtergrond die niet gephotoshopped is.
[..]
Oh, omdat iemand anders hem mooi vindt en er "stoer" mee doet, mag ik een bepaald auto niet meer mooi vinden? Wat nou als die rappertjes opeens een Scirocco kopen, ben jij dan opeens kansloos? Ik denk het niet.
[..]
Die sjonnies zijn sjonnies, en sjonnies hebben geen lambo's voorzover ik weet. Toevallig kan ik wel miura's etc. erbij betrekken, maar een 10 jarige die een lambo aanwijst en die cool vindt zal dan moeilijk de geschiedenis ervan kunnen weten, kansloos is diegene dan absoluut niet. In de tijd van die SL die jij zo mooi vond liepen er vast mensen zoals jou rond die een Mercedes 35 PK uit 1900 mooier vonden
Alleen het feit al dat je de velgen herkent vind ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nou, je kraakt mij af, en dat zijn normale EDO-competition velgen, geen bling bling oid, op een achtergrond die niet gephotoshopped is.
[..]
Oh, omdat iemand anders hem mooi vindt en er "stoer" mee doet, mag ik een bepaald auto niet meer mooi vinden? Wat nou als die rappertjes opeens een Scirocco kopen, ben jij dan opeens kansloos? Ik denk het niet.
[..]
Die sjonnies zijn sjonnies, en sjonnies hebben geen lambo's voorzover ik weet. Toevallig kan ik wel miura's etc. erbij betrekken, maar een 10 jarige die een lambo aanwijst en die cool vindt zal dan moeilijk de geschiedenis ervan kunnen weten, kansloos is diegene dan absoluut niet. In de tijd van die SL die jij zo mooi vond liepen er vast mensen zoals jou rond die een Mercedes 35 PK uit 1900 mooier vonden
Ik heb nooit ruzie met iemand vanwege z'n smaak, maar als die kerel iedereen zit af te kraken die een plaatje van een lambo postquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Discussies/Ruzie om een favourite auto.
Tja, over smaak valt niet te twisten. Over het feit dat mensen zich zo laten beinvloeden wel. Want dat isquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met iemand vanwege z'n smaak, maar als die kerel iedereen zit af te kraken die een plaatje van een lambo postSadness.
Hij zal niet snappen dat mensen een auto mooi vinden omdat die mooi is. Waarom die mooi is? Omdat die mooi is.
Nooit gehoord van liefde op het eerste gezicht? Ik vind meisjes dan ook mooi omdat ze mooi zijn, niet omdat hun jukbeenderen optimaal gepositioneerd zijn of omdat ze vernieuwende schoenen hebben of weet ik wat hij aanhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |