Echt een vette bakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Coupe het volgende:
[..]
Dat was nu juist de bedoelingeens een unieke kleuren combinatie in nederland ! Heb zelfs in amerika complimenten gekregen dat hij mooier is geworden dan het origineel.
Kleuren komen helaas niet goed uit maar zijn echt unieke home made kleuren. Geel is een mix tussen lupo geel en honda S2000 parelmoer geel en wat wit. En het zilver is een honda zilver effect lak. Moet hem echt in de zon zien om het effect van de lak tekunnen zien (Parel effect).
Zo gaat hij worden:
[ afbeelding ]
Alleen dan met foose wielen ipv boyds (is een oorspronkelijke auto gebouwd door boyd coddington in american hotrod). En een coupe (vindt fastbacks zelf niet zo mooi maar dat is persoonlijk).
Motorisch niet bepaald origineel en komt nog een twin supercharger set opMisschien open ik ooit een project topic als dat gewaardeerd wordt.
Links ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Nou linkse homo.
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw droom auto is. Je ziet hier alleen maar te huilen.
Hey is ook een auto voor de restauratie. hij word 2 kleurig wit boven en dove blauw beneden. word iets verhoogd maar niet teveel. er komt een 1776cc motor in zodat ik met het tegenwoordige verkeer mee kan komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:08 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo laag op zijn wielen staat en dat het tegenwoordig zo een cliché is om zo een bus te hebben... Wel heerlijke kleur!
Gaaf... dus eigenlijk deze twee kleuren ongeveer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hey is ook een auto voor de restauratie. hij word 2 kleurig wit boven en dove blauw beneden. word iets verhoogd maar niet teveel. er komt een 1776cc motor in zodat ik met het tegenwoordige verkeer mee kan komen![]()
hoezo een cliché ?
Ja zoiets moet het worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:50 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Gaaf... dus eigenlijk deze twee kleuren ongeveer?
[ afbeelding ]
Cliché, retro is momenteel erg hip zeg maar. Niet dat je hem vaak ziet rijden, maar er zijn zooooveeeel semi-hippies / "kunstzinnige" types die zo een busje willen. Je weet wel, van die mensen met een vreselijke skinny jeans en paarse/gifgroene allstars eronder.
Nee, patserig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:31 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik zie te veel super-exclusieve wagens, van die racemonsters.. mijn auto's zijn weliswaar exclusief, maar meer voor mensen met klasse:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Wel duur, maar klasse.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:
Mijn Droomauto. Al is het nu geen droom meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog een hoop aan opgeknapt worden maar dat komt helemaal goed
Mooi!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het worden.
[ afbeelding ]
Maar klopt. ben zelf echter op geen enkel forum ofzo iemand tegengekomen die hem daarvoor koopt. meestal zijn het echt de liefhebbers.. (zoals ik) of de rijke stinkerds die het wel even voor hun kindjes kopen..
denk dat ze er snel van terugkomen als ze weten wat een onderhoud en kosten het met zich meebrengt..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik wou een poging doen tot een serieuze reactie, totdat ik je Username zag![]()
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:02 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ja het zal wel over een jaartje wel weer 'uit' zijn...
En dan zit jij met zo een prachtige bus!
Daten?quote:
quote:
Steekcirkel van de wielmoeren/-bouten is anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |