quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef denkjedat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou nog een foto dan
[ afbeelding ]
The Outside Agency
Idd dat compenseer ik met die auto.quote:
Held!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef Coupe het volgende:
Mijn droomauto...
Al 8 jaar in mijn bezit en nog steeds niet klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was nu juist de bedoelingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Held!![]()
Alleen jammer dat 'ie nog niet klaar is. Maar wel een mooie bak!
(okay, ik zou andere kleur doen, maar dat is een kwestie van smaak)
Ja, volgens mij zit de lak er ook prima op, dat zie ik wel. En opvallen doet 'ie ook wel, maar het is niet zo mijn smaak. Wel mooi dat je unieke kleuren gebruikt (maakt?).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Coupe het volgende:
[..]
Dat was nu juist de bedoelingeens een unieke kleuren combinatie in nederland ! Heb zelfs in amerika complimenten gekregen dat hij mooier is geworden dan het origineel.
Kleuren komen helaas niet goed uit maar zijn echt unieke home made kleuren. Geel is een mix tussen lupo geel en honda S2000 parelmoer geel en wat wit. En het zilver is een honda zilver effect lak. Moet hem echt in de zon zien om het effect van de lak tekunnen zien (Parel effect).
Zo gaat hij worden:
[ afbeelding ]
Alleen dan met foose wielen ipv boyds (is een oorspronkelijke auto gebouwd door boyd coddington in american hotrod). En een coupe (vindt fastbacks zelf niet zo mooi maar dat is persoonlijk).
Motorisch niet bepaald origineel en komt nog een twin supercharger set opMisschien open ik ooit een project topic als dat gewaardeerd wordt.
Supervetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Coupe het volgende:
[..]
Dat was nu juist de bedoelingeens een unieke kleuren combinatie in nederland ! Heb zelfs in amerika complimenten gekregen dat hij mooier is geworden dan het origineel.
Kleuren komen helaas niet goed uit maar zijn echt unieke home made kleuren. Geel is een mix tussen lupo geel en honda S2000 parelmoer geel en wat wit. En het zilver is een honda zilver effect lak. Moet hem echt in de zon zien om het effect van de lak tekunnen zien (Parel effect).
Zo gaat hij worden:
[ afbeelding ]
Alleen dan met foose wielen ipv boyds (is een oorspronkelijke auto gebouwd door boyd coddington in american hotrod). En een coupe (vindt fastbacks zelf niet zo mooi maar dat is persoonlijk).
Motorisch niet bepaald origineel en komt nog een twin supercharger set opMisschien open ik ooit een project topic als dat gewaardeerd wordt.
Jammer dat hij zo laag op zijn wielen staat en dat het tegenwoordig zo een cliché is om zo een bus te hebben... Wel heerlijke kleur!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:
Mijn Droomauto. Al is het nu geen droom meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog een hoop aan opgeknapt worden maar dat komt helemaal goed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |