Jij ook al?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha hier moest ik echt hard om lachen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef Haushofer het volgende:
Vraagt Einstein aan een conducteur: Stopt het station van Berlijn ook bij deze trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
Welke maand heeft 28 dagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
wtf?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef knnth het volgende:
Roodkapje komt bij grootmoeder, ziet ze daar de grote wolf. "Wat heeft u grote ogen!", zegt Roodkapje. Zegt de wolf: "Rot op, ik zit te schijten."
Komt een man bij de dokter. "Wat heeft u een kleine praktijk, dokter!"
"Rot op, ik zit te schijten."
Wat is het meest intelligente wat ooit uit de mond van een dom blondje is gekomen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Einstein: mijn vrouw begrijpt mij niet.
Die's van Herman Finkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
Ik moest hier heel hard om lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Multivlaai het volgende:
Toppunt van lef: bij een neger voor de deur poepen en zeggen dat zijn zoontje gesmolten is![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
TVP
Wat zegt een homofiele uil?hahaha ok deze kreeg mij onder de tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat is het meest intelligente wat ooit uit de mond van een dom blondje is gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Zegt de neger: ''ik heb geen zoontje, want ik ben homoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Multivlaai het volgende:
Toppunt van lef: bij een neger voor de deur poepen en zeggen dat zijn zoontje gesmolten is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |