dat zijn van die grappen als: Het heeft een staf, een mijter, en is altijd vrolijk?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef the_mind het volgende:
Deze ken ik nog van de lagere school:
Er vliegen twee ballonnen door de woestijn
zegt de ene tegen de ander
"Kijk uit, een cactusssssssss."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef SpostBob het volgende:
staan 2 koeien in de wei
zegt de een: "Goh wat tocht het hier"
zegt de andere: "Vindt je het gek de boer heeft het hek open laten staan"
Zwemmen 2 vissen in de gracht
zegt de een: "Oh het begint te regenen"
zegt de andere: "Kom we gaan snel onder de brug zwemmen, anders worden we nat"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben keer een nieuwe vakkenvuller laten zoeken naar de houdbaarheidsdatum op maandverband, na een kwartier toch maar gezegd dat hij gewoon kon vullenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Wij stuurden ze altijd op pad voor de waterschaaf. En op alle 9 verdiepingen van het bedrijf werkten ze mee![]()
Hahaha, terwijl iedereen natuurlijk weet dat het een maand houdbaar isquote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Wij hebben keer een nieuwe vakkenvuller laten zoeken naar de houdbaarheidsdatum op maandverband, na een kwartier toch maar gezegd dat hij gewoon kon vullen
Zegt de ander:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef the_mind het volgende:
Deze ken ik nog van de lagere school:
Er vliegen twee ballonnen door de woestijn
zegt de ene tegen de ander
"Kijk uit, een cactusssssssss."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vliegt door de lucht en is roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik moest lachenquote:Op Op vrijdag 1 juni 2007 19:08 schreef Don_Antoin het volgende:
Zit zo'n man in de kroeg. De hele avond flink zitten zuipen, maar nu moet hij maar eens naar huis. Hij stapt van z'n barkruk en valt meteen op de grond.
Dus die man zo van: "shit, nouja dan eerst maar een koffie om nuchter te worden." Dus hij bestelt een koffie en drinkt hem op.
Even later probeert ie weer op te staan, maar weer valt ie om. Hij bestelt dus maar eerst nog een portie bitterballen om wat nuchterder te worden.
Even later probeert ie t weer, maar weer valt ie om.
Hij besluit dus maar om zich aan z'n handen naar huis te slepen.
Wordt hij de volgende dag wakker, zegt z'n vrouw: "Henk, was je weer zat?"
Dus die kerel:"nee hoor!! Echt niet"
"Ooh", zegt z'n vrouw, "de kroegbaas heeft anders net gebeld dat je je rolstoel hebt laten staan".
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Komt een man bij de bakker:
-IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!!!
Zegt die bakker:
Rot op pa, ik ben aan het werk
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef Electro-Worm het volgende:
WAARGEBEURD MAN BIJ MIJ.
( Een vriend is blank, ik zelf ben bruin. Dus leraar:)
Leraar: Duo penotti, twee kleuren in een pottie.
Ik :
Vriend:
Ik: Droge grap meneer
Vriend: Ja lol
Leraar: Dan moet je hem nat maken. whahahaaha (En als hij lacht lacht hij aoulaoulaoulaouloual)
Hahaha hier moest ik echt hard om lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Zitten 2 apen in bad...
Zegt die ene aap "oee oee".
Zegt die ander: "Misschien moet je er wat koud water bij doen"
Zeik niet debiel. Tegen mij zeg je geen kritiek op je te hebben en vervolgens begin je er zelf mee terwijl het een slechte kutgrap is. en nu opgeflikkerd. Mongoolquote:
Zegt meer over jou dan over de mop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha hier moest ik echt hard om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een oude
Goh, die had ik net nog ergens gelezenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Zitten 2 apen in bad...
Zegt die ene aap "oee oee".
Zegt die ander: "Misschien moet je er wat koud water bij doen"
Ik heb flauwe humor ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over de mop.![]()
Dies best gennig(zoekt die smiley met dat handje)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb hem ook gepost in een ander topic:
Loop ik over straat, zie ik een neger staan. Zegt die neger: "Noem 2 Nederlandse bands of ik neem je anaal"
Dus ik zeg: "Bluf, Doe Maar"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ruikt lekker en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gedoopt en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geheeltallig en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt op de grond en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt in de grond en het schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enzo.Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Forum Opties Forumhop: Hop naar: