Stuur hem naar de bouwmarkt voor rubberen spijkersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef justmattie het volgende:
Weet iemand ook een vette kutgrap om bij een stageloper te doen, die voor het laatst is volgende week![]()
![]()
![]()

blauwe vuurvonkjes, hebben we een x bij een ander gedaan die ging dus ook gewoon naar de supermarktquote:

ik denk dat we die maar gaan proberenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Stuur hem naar de bouwmarkt voor rubberen spijkers

quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef LamstraalASD het volgende:
ik heb ooit een stagaire een doos meegegeven en gevraagd of hij de internetaccounts kon ophalen.
Hij kwam na een aantal minuten terug om te vragen wat het precies was wat hij moest ophalen.
Ik heb in een stuip gelegen!

Je moet vragen of hij de kluts even op wil halen, want je bent de kluts kwijt en je hebt hem nu nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef justmattie het volgende:
Weet iemand ook een vette kutgrap om bij een stageloper te doen, die voor het laatst is volgende week![]()
![]()
![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD![]()

vind je mn eigen humor niet goed genoeg??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij leert ze uit het hoofd en vertelt ze dan op verjaardagen!

Jawel hoor jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
vind je mn eigen humor niet goed genoeg??![]()
quote:Er staan 2 pinguïns op een ijsschots. Zegt de een tegen de ander: “Zal ik je eraf duwen?” Zegt de ander: “Nee”
Die vind ik het leukst. Maar ik vertel nooit moppenquote:Wat is de gelijkenis tussen een homo en een kanariepietje?
Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje

Deze is masterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef fathank het volgende:
Staat een koe in de wei, komt er een duif langs.
zegt die duif "roekoe".
zegt de koe:"roeduif"

Wat voor werk betreft het?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()

Wij stuurden ooit een vakantiekracht naar het magazijn voor waterpaswaterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een doosje rode bougievonkjes, idd. Of een olieschaar. Of waterpasbelletjes...

Verkapdte quote van bash.org. Kudt noepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Karrs het volgende:
Peter: I like games and Star Wars
Andy: Dude?
Peter: Yeah?
Andy: Vagina.
Peter: What?
Peter: Huh?
Peter: I don't get it.
Andy: AND YOU NEVER WILL.
Peter:
Uiteraard tvp.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"

bash.orgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Karrs het volgende:
Peter: I like games and Star Wars
Andy: Dude?
Peter: Yeah?
Peter: What?
Peter: Huh?
Peter: I don't get it.
Andy: AND YOU NEVER WILL.
Peter:
Uiteraard tvp.![]()

bakkerijquote:
die is ook goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij stuurden ooit een vakantiekracht naar het magazijn voor waterpaswater

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zwart met rood en vliegt door de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldige grappen he ? :pWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.

Nou en? Is 't een slechte kutgrap of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Verkapdte quote van bash.org. Kudt noep![]()

nastyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef Sawyer het volgende:
Komt er een zwerver bij een restaurant, vraagt hij aan de ober:"heeft u misschien een vork voor me?". De ober is de kwaadste niet, en geeft een vork aan de zwerver, en de zwerver gaat weer weg.
Vlak daarna komt er nog een zwerver bij het restaurant, en hij vraagt ook aan de ober:"heeft u misschien een vork voor me?". Dus de ober geeft ook die zwerver een vork, en de zwerver gaat weer weg.
Daarna komt er een derde zwerver bij het restaurent, en vraagt aan de ober:"heeft u misschien een rietje voor me?". De ober zegt:"Er kwamen net twee zwervers om een vork vragen, waarom wil jij een rietje hebben?". Zegt de zwerver:"ja er heeft net iemand buiten gekotst, maar alle stukjes zijn al op."

Wij stuurden ze altijd op pad voor de waterschaaf. En op alle 9 verdiepingen van het bedrijf werkten ze meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Naar het plintentrapje laten zoeken

Ik vind 'm wel grappig. Ga ik ook eens toepassen op m'n kinderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef Ezgaroth het volgende:
Die mijn pa vroeger bij me deed toen ik klein was.
Ik: Dat is van mij!!
Pa: Doe je ogen es dicht....wat zie je dan?
Ik: Niets
Pa: Dat is van jou.
![]()

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef SpostBob het volgende:
staan 2 koeien in de wei
zegt de een: "Goh wat tocht het hier"
zegt de andere: "Vindt je het gek de boer heeft het hek open laten staan"
Zwemmen 2 vissen in de gracht
zegt de een: "Oh het begint te regenen"
zegt de andere: "Kom we gaan snel onder de brug zwemmen, anders worden we nat"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

en dan op het eind:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:31 schreef Astoreth het volgende:
enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')

lol, dit is idd typische gullit gelul, heb je meer ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Astoreth het volgende:
Ruud Gullit zit met zijn familie in het vliegtuig boven de oceaan.
Zijn zoontje zit bij het taam en roept: Kijk pap! een boot!
Ruud Gullit: Nee jongen, dat is nou een hoovercraft.
Zoontje: Hoe schrijf ja dat pap?
Ruud Gullit: Oh nee, het is toch een boot...

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:39 schreef SpostBob het volgende:
staan 2 koeien in de wei
zegt de een: "Goh wat tocht het hier"
zegt de andere: "Vindt je het gek de boer heeft het hek open laten staan"
Zwemmen 2 vissen in de gracht
zegt de een: "Oh het begint te regenen"
zegt de andere: "Kom we gaan snel onder de brug zwemmen, anders worden we nat"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()