SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In welk standje worden de lelijkste kinderen gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ooit een vrouw met een lul gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee![]()
shit... tranen in mijn ogenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef knnth het volgende:
Roodkapje komt bij grootmoeder, ziet ze daar de grote wolf. "Wat heeft u grote ogen!", zegt Roodkapje. Zegt de wolf: "Rot op, ik zit te schijten."
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef _-MdJ-_ het volgende:
Wat is een lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In welk standje worden de lelijkste kinderen gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ooit een vrouw met een lul gezien?Zelf verzonnen? Die laatste is nog wel gennig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zoute stokjes...![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stel je voor, een bedelfilmpje over hongernegers in Afrika.
Dit is N'doko. N'doko is 12 jaar. Hij moet elke dag 20 kilometer lopen om bij de eerstvolgende waterput te komen. Dit kost N'doko elke dag 8 uur.
Dit is onacceptabel! Doneer daarom 3 euro per maand.
Met uw drie euro kunnen we een zweep kopen en N'doko elke dag naar de waterput laten rennen.
![]()
![]()
![]()
Wat is het gironummer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:13 schreef justshutup het volgende:
Voor mensen uit Den Haag:
Hoe noem je een Cliniclown op z'n Haags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.![]()
Komt een bakker bij de bakker...
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!Het toeval is het pseudoniem van God, als Hij zijn naam ergens niet onder wil zetten.![]()
Wtf lig ook helemaal in een deukquote:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt een man bij de groenteboer
Man: "MhhhhrBRRRflep. Toet! BOM aardappelen?"
Groenteboer: "Een kilo wat...?"
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Collega van me:
"Ik heb vanmorgen zowaar een verkrachting helpen voorkomen"
Dus wij:
"Whoaaaa cool man!! Wat heb je gedaan dan?"
Hij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Komt een dokter bij een vis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Komt een vis bij de dokter.
Dokter: Ah ik zie het al, uit de kom![]()
Vis: Ah ik zie het al, uit de praktijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt een dokter bij een vis.
![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
omgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik moest ff een paar sec denken, maar hij is goed..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
Er kwam een man bij de dokter, en toen moest ie het opruimen.
Ik ga wel om met de jongens van Mastermovies, en hier liggen ze echt dubbel om..![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom kijkt een molenaar door het raam naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef Wokkel1982 het volgende:
Waarom kijkt een molenaar door het raam naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
waarom kon einstein geen huis bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*![]()
Waarom heb je 's winters een sjaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hard kun je seksen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gisteren gehoord in de taxi: Als het leven kut is, is het fijn om een lul te zijn.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...![]()
Er loopt een kip tegen de muur. "TOK"quote:Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/![]()
Een Belg ziet een bananeschil liggen, en hij denkt:
"Daar ga ik weer.""They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
doet me denken aan die scene van Rembo & Rembo, waar een megadrol op straat ligt en je een van de twee Rembo's ziet komen aanlopen en van tevoren "oh oh" hoort zeggen, om er vervolgens uitgebreid in uit te "verdrinken"quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
Een Belg ziet een bananeschil liggen, en hij denkt:
"Daar ga ik weer."Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.![]()
Ahahahaha waarom moet ik hier nu zo hard om lachen, ik met mn kuthumor ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik zo laatst bij de kassa, staat zo'n man voor me, ik wacht geduldig.
Je kent dat wel, de normale boodschappen, half dozijn eieren, litertje melk, pondje kaas...
Dus na het afrekenen zegt die kassamevrouw opeens: "Nou je kunt wel zijn dat U alleen woont..."
Ik vol verbazing van haar scherpte: "U ziet dat aan mijn boodschappen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
ik was laatst in israel zegt zo'n pijpekruldrager, sjalom
ik zo nee man ik heb het niet koud_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef PeZu het volgende:
![]()
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
...zegt de persoon die op de 10e pagina binnenkomtquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef -td6d- het volgende:
FIPO!
Ahahaha suckers, ik was jullie allemaal voor.
"Omae wa mou shindeiru."
Wat een kutgrap he..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...zegt de persoon die op de 10e pagina binnenkomt![]()
![]()
![]()
Peace through power!!![]()
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Martijn85 het volgende:
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*![]()
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?ahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha hier moest ik echt hard om lachen
[i]deze ruimte is te huur[/i]![]()
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maat van mij werkt bij de douane en elke dag fietste er een man over de grens met een zak zand achterop.
Dus na een paar weken controleren ze dan een keer die zak en er zit echt alleen maar zand in. Dus dat gaat zo 7 jaar door en dan komt die maat van me hem tegen in de kroeg.
Vraagt ie zo: "Je komt al 7 jaar lang, elke dag met een zak zand over de grens, maar wat smokkel je nou eigenlijk?"
Zegt die kerel: "Ja, fietsen."
----
Twee jongetjes, Pudding en Gisteren, waren stout geweest. Moeder had ze opgesloten op zolder, sleutel weggeflikkerd. Nou, na een week moest Pudding toch schijten!!
Dus hij uit het raam he.. Komt er net een postbode aan. En die krijgt recht die schijt op zijn kop he..
Die postbode belt aan: Ja, er valt net schijt op me kop!
Moeder: Was het Pudding?
Nee, schijt.
Was het Gisteren?
Nee vandaag!![]()
----
Wat is iemand met een boggel en een stijve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een ouder echtpaar gaat nog eens een avondje uit, ze drinken wat, en besluiten dan om thuis te geraken een taxi te nemen.
Ze houden een taxi aan, stappen in en zeggen waar ze heen willen.
"Ok," zegt die chauffeur, "ik rijd nog niet zo lang op de taxi, ik ken de weg dus nog niet 100%, wilt u me even waarschuwen als ik er ben?"
Nu, dat is geen probleem. Het echtpaar kwebbelt rustig op de achterbank en de chauffeur rijdt hen door de stad tot ze aan de gracht zijn waar het echtpaar woont.
De man tikt nu de chauffeur op z'n schouder om duidelijk te maken dat hij kan stoppen.
Maar... de chauffeur schrikt zich kapot, geeft een ruk aan het stoer en rijdt pardoes de gracht in.
Ze worden boven gevist. De man verontschuldigd in aan de chauffeur: "Ik had u echt niet willen laten schrikken."
"Ach dat is uw schuld niet," zegt de chauffeur, "U moet zien, voor ik op de taxi reed heb ik 26 jaar op een lijkwagen gereden."
Groen Zwart Texels in 't Hart![]()
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?Die was op de radio gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Loopt een Surinaamse kip tegen de muur: "Tok, man!"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
ssssssssstquote:
Niet iedereen luistert dezelfde zender he![]()
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: