Er loopt een kip tegen de muur. "TOK"quote:
doet me denken aan die scene van Rembo & Rembo, waar een megadrol op straat ligt en je een van de twee Rembo's ziet komen aanlopen en van tevoren "oh oh" hoort zeggen, om er vervolgens uitgebreid in uit te "verdrinken"quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
Een Belg ziet een bananeschil liggen, en hij denkt:
"Daar ga ik weer."
Ahahahaha waarom moet ik hier nu zo hard om lachen, ik met mn kuthumor ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt een dokter bij een vis.
Vis: Ah ik zie het al, uit de praktijk.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt een dokter bij een vis.
Vis: Ah ik zie het al, uit de praktijk.
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef PeZu het volgende:
ik was laatst in israel zegt zo'n pijpekruldrager, sjalom
ik zo nee man ik heb het niet koud_!
...zegt de persoon die op de 10e pagina binnenkomtquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef -td6d- het volgende:
FIPO!
Ahahaha suckers, ik was jullie allemaal voor.
Wat een kutgrap he..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...zegt de persoon die op de 10e pagina binnenkomt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef Martijn85 het volgende:
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?ahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahaha hier moest ik echt hard om lachen
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Wat is het verschil tussen een junkie en een wielrenner?Die was op de radio gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Loopt een Surinaamse kip tegen de muur: "Tok, man!"quote:
ssssssssstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |