SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In welk standje worden de lelijkste kinderen gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ooit een vrouw met een lul gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee![]()
shit... tranen in mijn ogenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef knnth het volgende:
Roodkapje komt bij grootmoeder, ziet ze daar de grote wolf. "Wat heeft u grote ogen!", zegt Roodkapje. Zegt de wolf: "Rot op, ik zit te schijten."
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef _-MdJ-_ het volgende:
Wat is een lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In welk standje worden de lelijkste kinderen gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ooit een vrouw met een lul gezien?Zelf verzonnen? Die laatste is nog wel gennig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zoute stokjes...![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stel je voor, een bedelfilmpje over hongernegers in Afrika.
Dit is N'doko. N'doko is 12 jaar. Hij moet elke dag 20 kilometer lopen om bij de eerstvolgende waterput te komen. Dit kost N'doko elke dag 8 uur.
Dit is onacceptabel! Doneer daarom 3 euro per maand.
Met uw drie euro kunnen we een zweep kopen en N'doko elke dag naar de waterput laten rennen.
![]()
![]()
![]()
Wat is het gironummer?quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:13 schreef justshutup het volgende:
Voor mensen uit Den Haag:
Hoe noem je een Cliniclown op z'n Haags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.![]()
Komt een bakker bij de bakker...
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!Het toeval is het pseudoniem van God, als Hij zijn naam ergens niet onder wil zetten.![]()
Wtf lig ook helemaal in een deukquote:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt een man bij de groenteboer
Man: "MhhhhrBRRRflep. Toet! BOM aardappelen?"
Groenteboer: "Een kilo wat...?"
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Collega van me:
"Ik heb vanmorgen zowaar een verkrachting helpen voorkomen"
Dus wij:
"Whoaaaa cool man!! Wat heb je gedaan dan?"
Hij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Komt een dokter bij een vis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Komt een vis bij de dokter.
Dokter: Ah ik zie het al, uit de kom![]()
Vis: Ah ik zie het al, uit de praktijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt een dokter bij een vis.
![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
omgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt een dokter bij een vis.
![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik moest ff een paar sec denken, maar hij is goed..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
Er kwam een man bij de dokter, en toen moest ie het opruimen.
Ik ga wel om met de jongens van Mastermovies, en hier liggen ze echt dubbel om..![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom kijkt een molenaar door het raam naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef Wokkel1982 het volgende:
Waarom kijkt een molenaar door het raam naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
waarom kon einstein geen huis bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*![]()
Waarom heb je 's winters een sjaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hard kun je seksen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gisteren gehoord in de taxi: Als het leven kut is, is het fijn om een lul te zijn.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: