Niet alle leden van de oorspronkelijke katholieke kerk waren zoals de meeste katholieken nu zijn, toen was het nog niet zo'n bolwerk van heidendom en antichristelijke doctrine. We hebben het wel over bijna 2 millennia aan verstreken tijd he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat zinnetje pik ik er toch even uit... Zo op zich ben ik het wel met je eens, maar ik snap niet hoe je dat kunt rijmen met het afwijzen van diezelfde Kerk waar deze Kerkvaders toe behoorden en die zij hebben vormgegeven
euh.. de canon is vastgesteld in 324 heurquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Niet alle leden van de oorspronkelijke katholieke kerk waren zoals de meeste katholieken nu zijn, toen was het nog niet zo'n bolwerk van heidendom en antichristelijke doctrine. We hebben het wel over bijna 2 millennia aan verstreken tijd he.
oke, 1683 jaar danquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. de canon is vastgesteld in 324 heur
als je het niet haalt is dat gewoon Gods wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wahhh ik heb dalijk statistiek. als ik het niet haal doordat ik constant gedwongen word op dit topic te reageren ga ik jullie allemaal persoonlijk opzoeken en met kracht een bijbel door de strot werken
Typisch afschuifgedrag van die christenen ook altijd: 'Santan verleidde eva om van de boom van goed en kwaad te eten', 'Als ik mijn tentamen niet haal is het jullie schuld'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wahhh ik heb dalijk statistiek. als ik het niet haal doordat ik constant gedwongen word op dit topic te reageren ga ik jullie allemaal persoonlijk opzoeken en met kracht een bijbel door de strot werken
Ja en amen, Ali. Statistiek! Nu!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ja jullie tarten mij met jullie kinderachtig gezeur, ik voel mij gedwongen dat wangedrag te corrigeren tot men in koor ja en amen smeekt
Zullen we discussie aflsuiten? Het gaat toch allen maar overt religie, beetje off-topic. En statistiek is veel belangrijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
laat me nou eens rustig leren !!!
Dat is weer een apart topic waard: "Statistiek en religie"quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef Rasing het volgende:
Wat zegt de Bijbel eigenlijlk over statistiek?
Prima. Geef eens bewijs voor creationisme van diersoorten. D.w.z, rechtstreeks bewijs, want het kan natuurlijk dat evolutie het mis heeft, maar creationisme ook. Er zijn meerdere opties. Aanvallen op evolutie zijn niet per se een bewijs voor creationisme. Wat is derhalve een concreet voorbeeld dat evolutie absoluut niet verklaren kan, maar creationisme typisch wel verklaart.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
na 3 uur stressen en zwoegen zit het erop
we kunnen weer
Kan je daar nog op reageren Ali?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tsja dat komt niet echt objectief meer over na al de aangekaarte punten van waar de bijbel het mis heeftWat hier overigens wel uit volgt is dat je creationisme onder de geloven zet en niet bij de wetenschap. Das fijn want dan kunnen we het daar iig vast over eens zijn.
Maar waar baseer je het dan op? Op de Bijbel alleen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Sorry maar ik kan niet >6000 jaar terug in de tijdHet is niet zo dat ik er foto's van heb ofzo.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat wil je horen, dat ik je gelijk geef? Dat geef ik je niet, dus doe geen moeite.
Dus, volgen jouw eigen "onderzoeksmethode" is er voor jouw creationistische "theorie" dus ook geen bewijs; we kunnen het immers niet zien gebeuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Sorry maar ik kan niet >6000 jaar terug in de tijdHet is niet zo dat ik er foto's van heb ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |