Uhm.... Ik ben er een.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Philipse en Cliteur. Jij hebt zeker problemen met atheistische liberalen. Of niet?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef NLweltmeister het volgende:
Die Livestro is toch VVDer, hij zou dit soepele ontslagrecht moeten toejuichen.
Nee, generiek, kijk eens wat er rondloopt in omroepland, mensen als bv Van Jole krijgen hun eigen programma waar ie zijn geneuzel verkondigt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je Livestro afzet tegen (al dan niet illustere) voorgangers als Plassterk, Philipse en Cliteur, bedoel je?
haha, hij heeft trouwens nog geluk gehad dat ie de 4 maanden vol mag maken, normaal is de proeftijd 2 maandenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Die ga ik in m'n signature zetten.
Precies. Soepel ontslagrecht in de praktijk. Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit! Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
haha, hij heeft trouwens nog geluk gehad dat ie de 4 maanden vol mag maken, normaal is de proeftijd 2 maanden
Niks. Waar stel ik dat ik een probleem met hen heb?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef Anaxagoras het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met hen dan?
Liverstro verdient ook de waarheid te ervaren over waarom hij er uit geflikkerd wordt, niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Precies. Soepel ontslagrecht in de praktijk. Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit! Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!
Nu begrijpt Livestro ook eens wat dat in houdt.
Ben je Wimpie Bosboom vergeten ? Waarom vindt de rechtse medemens zichzelf toch zo enorm zielig ? Je lijkt wel een kutmarokkaan die zich constant gediscrimineerd voelt. Neem je eigen advies aan hen eens ten harte : je hebt je eigen leven in de hand, en hebt een eigen verantwoordelijkheid. Zorg dus eens dat het volgens jou ontbrekende rechtse geluid er bij de publieken komt. Maar ja, je weet zelf ook wel dat dat er niet in zit, laat staan dat het een beetje kwalitatief zou zijn. Dus daarom maar weer de makkelijkste weg : we heffen de PO op zodat die vuile linksen iig ook niet hun zegje kunnen doen. Geniaal !quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, generiek, kijk eens wat er rondloopt in omroepland, mensen als bv Van Jole krijgen hun eigen programma waar ie zijn geneuzel verkondigt..
Volkomen logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit!
Evident. Weg met die ondermijnende mongolen.quote:Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!
Wim Bosboom is 6 jaar dood. Waar heb je het over, gek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef gelly het volgende:
Ben je Wimpie Bosboom vergeten ?
PietVerdriet begon over van Jole en z'n praatje op TV, Bosboom deed hetzelfde bij de TROS. Gek genoeg hoor je hem daar dan weer niet over. Nou ja, dat is eigenlijk helemaal niet gek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wim Bosboom is 6 jaar dood. Waar heb je het over, gek.
Die heeft hij toch gehad? Zijn werkgever vond hem kwalitatief niet goed genoeg. Prima reden om iemand zijn contract niet te verlengen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liverstro verdient ook de waarheid te ervaren over waarom hij er uit geflikkerd wordt, niet?
Ik denk dat je mij en iemand who gives a fuck door elkaar haalt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je Wimpie Bosboom vergeten ? Waarom vindt de rechtse medemens zichzelf toch zo enorm zielig ? Je lijkt wel een kutmarokkaan die zich constant gediscrimineerd voelt. Neem je eigen advies aan hen eens ten harte : je hebt je eigen leven in de hand, en hebt een eigen verantwoordelijkheid. Zorg dus eens dat het volgens jou ontbrekende rechtse geluid er bij de publieken komt. Maar ja, je weet zelf ook wel dat dat er niet in zit, laat staan dat het een beetje kwalitatief zou zijn. Dus daarom maar weer de makkelijkste weg : we heffen de PO op zodat die vuile linksen iig ook niet hun zegje kunnen doen. Geniaal !
Jeez, vind je het gek, Bosboom is al eeuwen niet meer op tv, heb het toch ook niet over Marcel van Dam zijn achterkant, of de rubriek van GBJ Hitlerman?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef gelly het volgende:
[..]
PietVerdriet begon over van Jole en z'n praatje op TV, Bosboom deed hetzelfde bij de TROS. Gek genoeg hoor je hem daar dan weer niet over. Nou ja, dat is eigenlijk helemaal niet gek.
Sinds wanneer is een gebrek aan kwaliteit een reden om iemand er uit te flikkeren in Hilversum?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die heeft hij toch gehad? Zijn werkgever vond hem kwalitatief niet goed genoeg. Prima reden om iemand zijn contract niet te verlengen.
De toestand in de wereld!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
GBJ Hiltermann
van Jole kan 10x beter iets presenteren dan Livestro met zijn monotone stem en saaie uiterlijk.Je kunt zeggen van Van Jole wat je wil, jij práát over hem. Dat is waar columnisten voor zijn, althans, deze categorie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, generiek, kijk eens wat er rondloopt in omroepland, mensen als bv Van Jole krijgen hun eigen programma waar ie zijn geneuzel verkondigt..
Als een gebrek aan kwaliteit een reden is mensen er uit te flikkeren bij de publieke omroep, dan is het binnenkort erg stil op de zenders..
Fout 1.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:12 schreef Dodecahedron het volgende:
van Jole kan 10x beter iets presenteren
JIj hebt het nicht gewusst toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als een gebrek aan kwaliteit een reden is mensen er uit te flikkeren bij de publieke omroep, dan is het binnenkort erg stil op de zenders..
Kijk dit bedoel ik nu, geen enkel niveau, niet in staat met een degelijke repliek te dienen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |