abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50659798
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef Anaxagoras het volgende:

[..]

Philipse en Cliteur . Jij hebt zeker problemen met atheistische liberalen. Of niet?
Uhm.... Ik ben er een.
pi_50659805
Die Livestro is toch VVDer, hij zou dit soepele ontslagrecht moeten toejuichen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:48:57 #178
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50659884
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef NLweltmeister het volgende:
Die Livestro is toch VVDer, hij zou dit soepele ontslagrecht moeten toejuichen.

Die ga ik in m'n signature zetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:49:54 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50659908
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je Livestro afzet tegen (al dan niet illustere) voorgangers als Plassterk, Philipse en Cliteur, bedoel je?
Nee, generiek, kijk eens wat er rondloopt in omroepland, mensen als bv Van Jole krijgen hun eigen programma waar ie zijn geneuzel verkondigt..
Als een gebrek aan kwaliteit een reden is mensen er uit te flikkeren bij de publieke omroep, dan is het binnenkort erg stil op de zenders..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50660196
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die ga ik in m'n signature zetten.
haha, hij heeft trouwens nog geluk gehad dat ie de 4 maanden vol mag maken, normaal is de proeftijd 2 maanden
pi_50660269
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Uhm.... Ik ben er een.
Wat is jouw probleem met hen dan?
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:05:11 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50660296
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

haha, hij heeft trouwens nog geluk gehad dat ie de 4 maanden vol mag maken, normaal is de proeftijd 2 maanden
Precies. Soepel ontslagrecht in de praktijk. Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit! Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!

Nu begrijpt Livestro ook eens wat dat in houdt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50660348
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef Anaxagoras het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem met hen dan?
Niks. Waar stel ik dat ik een probleem met hen heb?
pi_50660764
Ik vond Livestro's columns niet echt boeiend, maar dat kwam vooral doordat ik het er elke keer helemaal mee eens was (en dus zoals nu blijkt door de censuur die vooraf werd toegepast). Ik werd niet, zoals bij veel andere columnisten, uitgedaagd een politiek standpunt waar ik het niet mee eens ben te begrijpen. Volgens mij is dat trouwens ook een reden waarom veel intellectuelen links zijn. Rechtse standpunten zijn zo vanzelfsprekend en makkelijk te begrijpen, dat veel hoogopgeleiden een intellectuele uitdaging zoeken door linkse standpunten in te nemen (ik doe het zelf ook wel eens voor de lol). Helaas hebben ze dat zelf meestal niet door en gaan ze serieus die standpunten verdedigen en op linkse partijen stemmen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:22:47 #185
45206 Pietverdriet
pi_50660800
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Precies. Soepel ontslagrecht in de praktijk. Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit! Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!

Nu begrijpt Livestro ook eens wat dat in houdt.
Liverstro verdient ook de waarheid te ervaren over waarom hij er uit geflikkerd wordt, niet?
pi_50660912
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, generiek, kijk eens wat er rondloopt in omroepland, mensen als bv Van Jole krijgen hun eigen programma waar ie zijn geneuzel verkondigt..
Ben je Wimpie Bosboom vergeten ? Waarom vindt de rechtse medemens zichzelf toch zo enorm zielig ? Je lijkt wel een kutmarokkaan die zich constant gediscrimineerd voelt. Neem je eigen advies aan hen eens ten harte : je hebt je eigen leven in de hand, en hebt een eigen verantwoordelijkheid. Zorg dus eens dat het volgens jou ontbrekende rechtse geluid er bij de publieken komt. Maar ja, je weet zelf ook wel dat dat er niet in zit, laat staan dat het een beetje kwalitatief zou zijn. Dus daarom maar weer de makkelijkste weg : we heffen de PO op zodat die vuile linksen iig ook niet hun zegje kunnen doen. Geniaal !
pi_50660937
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
Staat mij je petje niet aan? Hup eruit! Staat mij je boerka niet aan? Hup eruit!
Volkomen logisch.
quote:
Zit jij hier stiekem vakbondsleden te werven? Hup eruit!
Evident. Weg met die ondermijnende mongolen.
pi_50660966
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef gelly het volgende:
Ben je Wimpie Bosboom vergeten ?
Wim Bosboom is 6 jaar dood. Waar heb je het over, gek.
pi_50661015
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wim Bosboom is 6 jaar dood. Waar heb je het over, gek.
PietVerdriet begon over van Jole en z'n praatje op TV, Bosboom deed hetzelfde bij de TROS. Gek genoeg hoor je hem daar dan weer niet over. Nou ja, dat is eigenlijk helemaal niet gek.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:35:44 #190
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_50661146
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Liverstro verdient ook de waarheid te ervaren over waarom hij er uit geflikkerd wordt, niet?
Die heeft hij toch gehad? Zijn werkgever vond hem kwalitatief niet goed genoeg. Prima reden om iemand zijn contract niet te verlengen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:36:33 #191
45206 Pietverdriet
pi_50661164
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Ben je Wimpie Bosboom vergeten ? Waarom vindt de rechtse medemens zichzelf toch zo enorm zielig ? Je lijkt wel een kutmarokkaan die zich constant gediscrimineerd voelt. Neem je eigen advies aan hen eens ten harte : je hebt je eigen leven in de hand, en hebt een eigen verantwoordelijkheid. Zorg dus eens dat het volgens jou ontbrekende rechtse geluid er bij de publieken komt. Maar ja, je weet zelf ook wel dat dat er niet in zit, laat staan dat het een beetje kwalitatief zou zijn. Dus daarom maar weer de makkelijkste weg : we heffen de PO op zodat die vuile linksen iig ook niet hun zegje kunnen doen. Geniaal !
Ik denk dat je mij en iemand who gives a fuck door elkaar haalt.
Ik heb al vaker gezegt, en daar blijf ik bij, dat het probleem van de journalistiek in NL niet de kleur maar de kwaliteit is.
Het zal me een rotzorg zijn dat men links is, dat zal me jeuken en heb daar geen probleem mee, ik heb er een issue mee dat men hersenloos zevert, het werk niet goed doet.
Ik lig er geen seconde wakker van dat livestro is ontslagen, ik zou graag zien dat de rest van de kneuzen ook werd ontslagen en dat er eens naar kwaliteit wordt gekeken.

Volgende keer als Francisco tegen kom moet ik hem trouwens echt eens vertellen dat er mensen zijn die hem met Wim Bosboom vergelijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietverdriet op 20-06-2007 18:43:22 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:39:43 #192
45206 Pietverdriet
pi_50661259
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

PietVerdriet begon over van Jole en z'n praatje op TV, Bosboom deed hetzelfde bij de TROS. Gek genoeg hoor je hem daar dan weer niet over. Nou ja, dat is eigenlijk helemaal niet gek.
Jeez, vind je het gek, Bosboom is al eeuwen niet meer op tv, heb het toch ook niet over Marcel van Dam zijn achterkant, of de rubriek van GBJ Hitlerman?
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:41:53 #193
45206 Pietverdriet
pi_50661327
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Die heeft hij toch gehad? Zijn werkgever vond hem kwalitatief niet goed genoeg. Prima reden om iemand zijn contract niet te verlengen.
Sinds wanneer is een gebrek aan kwaliteit een reden om iemand er uit te flikkeren in Hilversum?
pi_50661477
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
GBJ Hiltermann
De toestand in de wereld!
pi_50665161
quote:

[..]

Als een gebrek aan kwaliteit een reden is mensen er uit te flikkeren bij de publieke omroep, dan is het binnenkort erg stil op de zenders..
van Jole kan 10x beter iets presenteren dan Livestro met zijn monotone stem en saaie uiterlijk.Je kunt zeggen van Van Jole wat je wil, jij práát over hem. Dat is waar columnisten voor zijn, althans, deze categorie.

Livestro is het moment in Buitenhof dat je de koffie haalt. Al zegt hij dat de joden vergast moeten worden, dan krijgt hij hier op Fok hoogstens een topic met 4 views.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:25:11 #196
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50665689
Ik vind het wel zwak van em.

Eerst in dienst gaan, later eruit gekicked worden en dan ineens beweren dat ze zo slecht ende links zijn.
Ja, godverdomme, je zit in het vak. . Moet je er dan pas achterkomen dat de publieke omroep links is nadat je er gewerkt heb? Twee tellen op FOK! en je weet al dat de publieke omroep links moet zijn.

Dus eerst zakken proberen te vullen, helemaal met de omroep eens zijn (anders ga je er niet werken lijkt me), vervolgens eruit gekicked worden, en dan de eer aan jezelf proberen te houden?

.

En dan hou ik er even buiten of een gekleurde politieke omroep nou 'goed' of 'slecht' is, dat is een ander verhaal.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_50666021
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:12 schreef Dodecahedron het volgende:
van Jole kan 10x beter iets presenteren
Fout 1.

Verder lees ik niet.
pi_50670873
quote:

[..]

JIj hebt het nicht gewusst toch?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:02:00 #199
45206 Pietverdriet
pi_50671187
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef SCH het volgende:

[..]

JIj hebt het nicht gewusst toch?
Kijk dit bedoel ik nu, geen enkel niveau, niet in staat met een degelijke repliek te dienen.
pi_50671254
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:

Kijk dit bedoel ik nu, geen enkel niveau, niet in staat met een degelijke repliek te dienen.
Idd. Dan kun je beter Livestro en de Telegraaf hebben met hun gepiep NA het aflopen van de afspraak en hun DDR vergelijkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')