Dat is niet realistischquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef STING het volgende:
Welkom en succes
Eet je wat chips gewoon omdat je het lekker vindt, of als tussendoortje?
Fruit (bijv. een appel) of liga evergreen kun je prima als een relatief slank tussendoortje nemen.
Hey, jij hier?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:37 schreef LieveJuf het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier in dit topic, maar ben van de week (maandag) begonnen met de wel bekende Sonja.
Het gaat me nu eigenlijk best goed af alleen nu zit ik met een vraag en misschien weten jullie het antwoord wel
In het weekend eet ik altijd wat chipjes, maar dit is natuurlijk niet goed. Maar om nou helemaal niets te pakken in het weekend gaat me niet lukken denk ik. Wat zou ik kunnen pakken? Gewoon Light chips of iets van Snack a Jacks? Of iets anders?
Alvast bedankt !
Groetjes, LieveJuf
Eens, daarom vroeg ik ook of ze het eet omdat het gewoon lekker is, of om de tijd te 'doden'quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is niet realistisch![]()
Als je die ene keer in de week zin hebt in chips, dan neem je toch gewoon chips? Anders blijf je zo'n gevoel houden dat je iets mist, terwijl je mandarijntjes aan het eten bent met tegenzin![]()
knoflook en zout zijn toch kruidenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik weet niet wat we gaan eten vanavond. Waarschijnlijk weer lasagne van gisteren en dan aardappel puree ofzo.
Mijn moeder kan zo slecht koken... Als ze iets Italliaans kookt bijvoorbeeld laat ze de knoflook en de zout sowieso weg...
onder het mom: "ja met kruiden kan je alles lekker laten smaken"
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef Miss_S het volgende:
maar volgens mij zijn er toch maar weinig vrouwen die 1900+ kcal binnen krijgen
maar je doet sonja bakker dus eet je nu ongeveer de helftquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik
ik eet net zoveel als mn broertje die 5x pw fitnesst en 3 uur vechtsport doet![]()
nja... deed ik
hm..quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je doet sonja bakker dus eet je nu ongeveer de helft
maar was dat ook gezond dan dat je at?
ik kan ook wel 1900kcal binnen krijgen als ik pizza eet en dan savonds wijn en stokbrood ga eten
ja maar wij hadden het over vrouwen die 1900kcal binnen krijgen maar op een gezonde manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hm..
6-10 boterhammen pindakaas/hagelslag
1 zak chips/ 1 pak koekjes
avond eten
enz.. iig veel en ik at constnt
oja.. en 1-2 pakken fristi of chocomel per dag sowieso
vaak slagroomijs
en bijna nooit fruit.. dus t is wel gezonder
Och, met een handje walnoten kom ik al een heel end hoor. 180 kcal per handje, 600 per 100 gram. En hardstikke gezond. Natuurlijk eet ik die niet elke dag, maar zo zijn er nog wel meer producten die calorierijk zijn en allemaal gezonde vetten bevatten. Vette vis is er ook zoéén.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar wij hadden het over vrouwen die 1900kcal binnen krijgen maar op een gezonde manier
en die zijn er maar heel weinig
al dat vol vette klinkt niet erg gezond hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nja.. mn oma wel
boterhammen vette kaas (is niet ongezond op zich)
2x warm eten
veel volle melk
vollle toetjes
nee ik geloof je ook welquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Och, met een handje walnoten kom ik al een heel end hoor. 180 kcal per handje, 600 per 100 gram. En hardstikke gezond. Natuurlijk eet ik die niet elke dag, maar zo zijn er nog wel meer producten die calorierijk zijn en allemaal gezonde vetten bevatten. Vette vis is er ook zoéén.
Het gaat er ook niet om dat je persé 2000kcal binnenkrijgt, dat is geen wet ofzo. Het is echter wel zo dat je lichaam als basaalmetabolisme 1600 kcal nodig heeft. Daar komt nog een klein beetje bij om je voedsel te verbranden, en de overige 300 komt door je dagelijkse beweging (exclusief sporten). Als je ook nog sport, heb je eigenlijk wel 2200kcal nodig.
Ik kan het ook niet helpen dat ons lichaam zo gemaakt is hoor.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
ik zeg gewoon dat er maar weinig vrouwen zo veel eten en dan ook nog op een gezonde manier
Dat volvette is juist wel heel gezond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:
al dat vol vette klinkt niet erg gezond hoor
Mannen hebben meer spieren en gebruiken dus meer calorieen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
t zal vast wel maar waarom zouden mannen en vrouwen anders eten
ik heb heus niet opeens minder trek
dus jij raad aan als iemand wil afvallenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat volvette is juist wel heel gezond.
Al die kunstmatig mager gemaakte troep..![]()
* Alcarin neemt nog een bakje volle yoghurt met appel en walnoten![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Miss_S het volgende:
dus jij raad aan als iemand wil afvallen
elke dag volvette kaas, volle melk en een vol toetje te eten?
daar heb je gelijk in maar toch ben ik benieuwd naar het antwoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
t ging toch niet over afvallehn.. maar over 2000kcal per dag eten
waarom denken mensen altijd dat afvallen gelijk staat aan gezond eten
dan heb je gelukquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Het werkt bij mij ook.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
dan heb je geluk
want bij de meeste werkt dat dus echt niet zo
ik weet dat dat niet voor iedereen werktquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Het is een kwestie van keuzes natuurlijk, ik eet wel volvette zuivel, maar bijvoorbeeld geen liga.
Ik eet wat mijn overovergrootmoeder als eten zou herkennen. En verder niks. Daar hoort dus wel roomboter bij, maar geen omega 3 margarine. Wel appels, maar geen fruit2day. Wel volle yoghurt, maar geen optimel huppeldepup. En ja, ik denk dat dat voor iedereen werkt.
Plukie checkt bikinifoto nog eens....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Het werkt bij mij ook.
Omdat het 'echter' is dan magere yoghurt. Dat vet zit er nu eenmaal in, dat heeft een reden (daar groeien kalfjes goed vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:16 schreef Plukie86 het volgende:
Plukie checkt bikinifoto nog eens....
Waarom eet je volle yohurt? Omdat het minder bewerkt is?
Puur uit interesse, heb je misschien bronnen die we kunnen raadplegen of is het een eigen conclusie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Omdat het 'echter' is dan magere yoghurt. Dat vet zit er nu eenmaal in, dat heeft een reden (daar groeien kalfjes goed van), en als je het vet niet wilt eten moet je de hele yoghurt niet eten. Voedingsmiddelen uitkleden kan nooit goed zijn
![]()
Dit zit geheel in mijn eigen hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef STING het volgende:
Puur uit interesse, heb je misschien bronnen die we kunnen raadplegen of is het een eigen conclusie?
Ik op 829quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:12 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb nog wel wat formules om je rustmetabolisme uit te rekenen:
vrouwen:
478 + 9,2 keer gewicht + 3,1 keer lengte in cm - 4,3 keer leeftijd.
Ik kom op 1488 uit.
mannen: 88 + 13,4 keer gewicht + 4,8 keer lengte in cm - 5,7 keer leeftijd.
Dit is wat je verbruikt als je de hele dag in bed blijft liggen. Alle beweging moet hier dus nog bij opgeteld worden, en dan het sporten nog.
je bent wel heel creatief met sonja hequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga zo naar een bbq
maar heb al gegeten
nee okquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga naar een bbq maar ik heb al gegeten
dus: op de bbq ga ik NIET eten
wat doe ik dan creatief?
ach misschien ook een hamburger en biertje tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha ik vermaak me wel zonder dat ik me volprop
misschien wat sla voor de vorm
ze kunnen t toch niet zo goed dus ook uit zelfbehoud alvast gegeten
Doe het gewoon tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind t zo corny om een bikini foto te plaatsen
iemand oplossingen
En een sateetje, want die saus is zelfgemaakt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef Miss_S het volgende:
ach misschien ook een hamburger en biertje toch
maar morgen begin ik echt aan sonja bakkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En een sateetje, want die saus is zelfgemaakt!
En een broodje met kruidenboter...![]()
Nee, zal wel meevallen toch.
vind je dat zelf niet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als jullie t maar grappig vinden
Ik vind het juist een heel goed plan om te eten voordat je naar die barbecue gaat hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als jullie t maar grappig vinden
Zo'n speklap kan ik nog wel afslaan als ik de hele dag niets heb gegeten..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ik ook wel zo een vieze speklap afslaan als ik net mn tanden heb gepoetst
Wow!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef BabblingBrook het volgende:
[afbeelding]
Ff snel een foto. Ik had beloofd m te plaatsen.
Lengte wel in cm gedaan? Als ik die in meters doe kom ik ook op 1000 uit.quote:
je ziet goed verschilquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef BabblingBrook het volgende:
[afbeelding]
Wooooooow wat een verschil! Ziet er goed uit!!! Echt waar ... (en zo mooi slank nu ook, dat is zo'n beetje het figuur waar ik naartoe leef ... ) Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef BabblingBrook het volgende:
[afbeelding]
Dat neem ik terug...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef Alcarin het volgende:
bij jou lijken de kilo's meer verschil te maken dan bij mij.
Chips kan best hoor. Maar doe het dan wel echt in een bakje. Als je het uit de zak gaat eten is de zak zo leeg. Of koop kleine zakjes, die maak je dan minder snel open.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef LieveJuf het volgende:
Dus volgens jullie moet een bakje light chips wel kunnen? Het is voor de lekkernij en om mezelf een beetje te 'belonen' op de zaterdag avond. Ik ben het zeker niet elke week van plan, maar zo af en toe een keer![]()
Die foto is voor mij idd ook echt een motivatie om door te gaan !
Ennu Sylvana, leuk dat ik je hier ook tegenkom
Maar heb je ook kleine zakjes van light ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Chips kan best hoor. Maar doe het dan wel echt in een bakje. Als je het uit de zak gaat eten is de zak zo leeg. Of koop kleine zakjes, die maak je dan minder snel open.
Oei, dat weet ik niet. Denk ik niet. Maar als je niet iedere week chips wil eten is het zonde om zo'n hele zak te kopen. Koop dan nootjes of een ander tussendoortje dat je ook lekker vindt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Maar heb je ook kleine zakjes van light ?
Of koop wel een hele zak, neem er zelf een bakje van en voer de rest aan je vriend/ouders/huisgenootquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Oei, dat weet ik niet. Denk ik niet. Maar als je niet iedere week chips wil eten is het zonde om zo'n hele zak te kopen. Koop dan nootjes of een ander tussendoortje dat je ook lekker vindt.
Oeh, met een afdruk van de ergste foto die je van jezelf hebt erbijquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:19 schreef Chicolate het volgende:
Tip: koop een wasknijper om de zak dicht te maken en vers te houden, en doe er een briefje bij, met een datum wanneer hij weer open mag.![]()
Of stop er een dode rat in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oeh, met een afdruk van de ergste foto die je van jezelf hebt erbij![]()
Nog veel beter ja xD ... je kan dit ook herhalen bij de koektrommel, chocoladekast, magnumbak en andere lekkernijenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oeh, met een afdruk van de ergste foto die je van jezelf hebt erbij![]()
het moet niet, het mag welquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef LieveJuf het volgende:
Haha nou een wasknijper heb ik nog wel hoor
Is het trouwes ook de bedoeling dat ik mn gegeven doorgeef voor het afvallen op de begin pagina of hoe gaat dat ?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Of stop er een dode rat in.
Ik mag trouwens niet bij jullie, mn BMI is hoger dan 27quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het moet niet, het mag wel
dan moet je op dieet web een account aanmaken, en als je dan je gegevens daar hebt ingevuld en geupdate, moet je troel ff pmen dat je in dit topic in het lijstje wilt
dan mag je idd niet hier in het lijstje, maar je mag hier wel gewoon posten hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Ik mag trouwens niet bij jullie, mn BMI is hoger dan 27
Lachen is gezondquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het echt zo voor me he...iemand die serieus in een zak chips een dode rat stopt en dan de zak netjes in de kast zet![]()
Ik ben echt te melig vandaag...![]()
Tja, eigen schuld, hier zitten de mensen met een bmi onder de 27. In de dieetclub zit je waarschijnlijk bij de lage bmi'squote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef Miss_S het volgende:
ik denk trouwens wel dat ik altijd de hoogste bmi hier blijf houden
tja vind het hier toch leukerquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, eigen schuld, hier zitten de mensen met een bmi onder de 27. In de dieetclub zit je waarschijnlijk bij de lage bmi's![]()
vast welquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef LieveJuf het volgende:
Hopelijk mag ik binnekort hier ook op het lijstje
Voor zover ik er vanuit ga dat ik 1,75 ben, kom ik op 30.4 uit.quote:
dat is inderdaad ook wel handig om te wetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Voor zover ik er vanuit ga dat ik 1,75 ben, kom ik op 30.4 uit.
Maar morgen ga ik alles opmeten enzo, dus dan kom ik er echt achter wat het nu is
Want ik heb geen idee hoelang ik eigenlijk ben![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook wel handig om te weten
in ieder geval succes
Ik ben nu ook ongeveer 2 kilo kwijt alquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:
ik zit net berichtjes van mij in de dieetclub van een jaar geleden te lezen
toen was ik gewoon blij dat ik 85 kilo woog
nou ik ben nu toch veel meer tevreden met 72,5 kilo
hopelijk als ik volgend jaar terug kijk dat ik dan weer 10 kilo kwijt ben
ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om iets in de 60 te wegen
weet nog goed hoe het was dat ik 89 woog dat vond ik toen zo geweldig omdat het geen 90 meer was
jij met je taartquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:52 schreef -Trinity- het volgende:
Wat trouwens wel irritant is, als je aangeeft dat je geen taart hoeft, omdat je je aan je voedingsschema wil houden, en mensen gaan doorzeuren erover. Dat het niet nodig is enzo, dat wil ik helemaal niet horen! Ik wil dan gewoon dat ze niet gaan zeggen "Ah, toe, eet een stukje voor mij?"En dat tot drie keer toe
.
een verwaarloosbaar aantal calorieënquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mwhaha ja dat was wel mn oude truuc
of dat + zoveel drinken dat t er weer uitkomtmaar das zonde van je geld
zitten er calorieën in fanta light? want 1/5e bacardi razz + fanta light =![]()
gewoontes wat eten betreft zijn ook niet goed als je wilt afvallenquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een verwaarloosbaar aantal calorieën.
Ik merkte trouwens steeds meer dat ik het drinken van cola light als een gewoonte ging zien en ik houd niet van gewoontes wat eten betreft (die hebben me in het verleden een hoop ellende bezorgd), dus ik ga nu eens proberen om gewoon een tijdje zonder cola light te leven
. Drink ik wel water, thee en af en toe een glas jus d'orange
.
das waar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoontes wat eten betreft zijn ook niet goed als je wilt afvallen
4 toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
das waar.
Dus wanneer stop jij met je stokbrood en 2 wijntjes in het weekend?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |