abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50650062
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja.. maar maaltijdsalade/soep kan ik echt niet op leven
dan denk ik.. wanneer komt t hoofdgerecht

nasi is toch niet gezond? vind t ook niet lekker.. doe dan maar foe yong hai
wraps is wel lekker maar ook niet echt gezond ??
Stukje brood bij de maaltijdsoep? Dan zit ik wel vol hoor.

Nasi van de chinees is niet zo gezond, daar zit veel vet in. Maar zelfgemaakte nasi, met zilvervliesrijst, kip of gehakt, wokgroenten en nasikruiden is daarentegen wel gezond en bevat maar weinig vet. En lekker goedkoop!
pi_50650095
Super dat mensen me hier aanzetten om te lijnen Normaal speel ik 2 à 3 keer volleybal in de week (vrij intensief, competitie) alleen ligt het seizoen stil tot augustus. Daardoor beweeg ik dus nu niet meer, terwijl het wel nodig moet. Ik let wel op wat ik eet, maar das alles. Het probleem is dat ik niet graag alleen sport, vriendlief werkt 's nachts dus samen gaat ook moeilijk. En verder ken ik niemand in mijn streek aangezien ik pas verhuisd ben.. Moeilijk moeilijk, mss moet ik toch gewoon alleen gaan lopen ofzo
pi_50650127
Ik vind avondeten juist lekker! Ik hou helemaal niet van ontbijt en lunch, dat vind ik 'saai' eten, omdat het altijd bijna hetzelfde is. Avondeten kan ik echt van genieten. Zoveel eetculturen, vooral de Oosterse, en iedere avond wat anders. Kan ook echt naar een lekkere avondmaaltijd toeleven, dat heb ik bij lunch niet, of het moet een lunch buiten de deur zijn, en die zijn vaak nogal vet enzo.

Enne: zelfgemaakte nasi kan heel gezond zijn als je er maar genoeg groentes enzo in stopt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50650148
omg dat at ik gister das zo droog en bah en goedkoop

haha.. dan is mijn maag misschien een bodemloosgat..
ik had een x (blijkbaar) maaltijdalade toen ik bij iemand at... kweet niet.. was gewoon sla niet anders dan anders
en ik huh wtf eten jullie alleen sla ??
pi_50650227
ik vind avondeten ook lekker zolang het niet te hollands is
trouwens een dag niets kunnen eten heeft wel weer voor een historisch laag gewicht gezorgt
72,5
sinds ik weer serieus ben begonnen met opletten ben ik elke week een halve kilo afgevallen dus ik denk dat ik anders dat gewicht ook wel had gehad deze week
pi_50650246
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omg dat at ik gister das zo droog en bah en goedkoop

haha.. dan is mijn maag misschien een bodemloosgat..
ik had een x (blijkbaar) maaltijdalade toen ik bij iemand at... kweet niet.. was gewoon sla niet anders dan anders
en ik huh wtf eten jullie alleen sla ??
Alleen sla is ook wel wat weinig voor een maaltijdsalade! Er moet fusili door (dat vult), kip, groente, sla en alles wat je maar lekker vind. Plus een magere dressing (beetje mayo, yoghurt en bieslook in een bakje doen).
pi_50650277
ja dat bedoel ik gewone sla
wat is fusli?
iig kip, groente, sla dressing enz
maar dat eet ik altijd als "gewone" sla.. is dat opeens een maaltijdsla
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:09:54 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50650397
Fusili is een soort pasta (van die spiraaltjes, weet je wel).

En ik houd helemaal niet van eten eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_50650452
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is fusli?
Nou, als je er maar genoeg in stopt is het een maaltijdsalade. Een gewone salade zit (bij mij dan he) meestal geen kip of pasta in. Fusili is van die wokkelmacaroni.
Maar om eerlijk te zijn raak ik ook niet supervol van die salades, en eet ik daarna nog wel wat extra yoghurt als toetje.

Ik ben echt gek op warm eten! Het liefst zou ik drie keer per dag warm eten, maar ja dan word je ook zo dik he? Ik houd alleen wel erg van vet voedsel (logisch), maar daar let ik nu wel op. En niet-vet voedsel is vaak ook erg lekker.
pi_50650467
Ik zit nu ook salade te eten, als lunch. Omdat de groenten op moeten
IJsbergsla, tomaat, komkommer en ei. En lijnzaad voor de goede vetjes. Vult prima hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50650618
Ik vind maaltijdsalades juist heerlijk, vooral in de zomer. Dan kan je toch niet heel veel meer op. Bijvoorbeeld koolsalade: veel kool, gerookte kip, sla, noten en nog wat dingen. Eventueel aardappelpuree erbij, maar dat is vaak niet eens nodig. Zoals Alcarin al zegt: ik zit er best vol van

Vanavond weer (maar ik ben dan ook een saladefan, sinds kort, sinds ik gezond eet)

Ik heb lekker 2 oerboterhammen met cornedbeef (bah! dat eet ik dus nooit weer) en sandwichspread op . Kijk, dan kan ik echt van mijn lunch genieten, vers brood en fris beleg ..
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:20:46 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50650800
He eergisteren was ik bij een overleg over een project en toen had één van de aanwezigen boterhammen met sla, komkommer etc ertussen en toen dacht ik: hm lijkt mij ook wel lekker zoiets. Enig idee wat ik allemaal op zo'n boterham zou kunnen doen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50650900
sla, komkommer, tomaat, ei, augurk, klein beetje mayonaise, (kaas), geraspte wortel..
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:23:43 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50650923
allemaal op 1 boterham? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:30:10 #165
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50651161
Maak er een rollade van...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_50651188
nee, nog een boterham er boven op
pi_50651229
Clubsandwich! (niet het prikkertje opeten he )
pi_50651251
Ik ben er weer, en ik ga echt niet alles teruglezen, zowat 2 topics vol in die 6 dagen

Ik heb 6 heerlijke dagen achter de rug gehad, alleen niet echt op mn eten gelet, maar de schade valt mee, ben maar een halve kilo aangekomen en zit weer op 57 kg.

Nu weer een paar dagen gewoon thuis, dus dan kan ik weer normaal eten en ga wel een keer extra naar de sportschool en dan komt het wel goed
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:33:23 #169
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50651276
Ik ben de hele tijd misselijk en heb totaal geen honger. Zo verlies ik wel kilo's ja...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:40:52 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50651550
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben er weer, en ik ga echt niet alles teruglezen, zowat 2 topics vol in die 6 dagen

Ik heb 6 heerlijke dagen achter de rug gehad, alleen niet echt op mn eten gelet, maar de schade valt mee, ben maar een halve kilo aangekomen en zit weer op 57 kg.

Nu weer een paar dagen gewoon thuis, dus dan kan ik weer normaal eten en ga wel een keer extra naar de sportschool en dan komt het wel goed
welkom terug en lees idd maar niet terug (want er is weer heibel geweest ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50655399
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is fusli?
Fusilli klinkt als wokkelpasta .

Ik heb zojuist fruit ingeslagen .
pi_50655437
ik heb net ook fruit ingeslagen

meloen, cherrytomaatjes, paprika en ananas
pi_50655560
maaltijdsalade
jammer dat we dat nooit eten
pi_50655623
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
maaltijdsalade
maaltijdsalade
Ik maak elke zaterdag maaltijdsalade (nou ja maken, die kant-en-klaar maaltijdsalades van de AH gaan er ook in )
Gaat ook nooit vervelen, omdat je er zoveel mee kunt vairieren.
Beetje afwisselen met tonijn of kip, of doe eens gek, knakworst
pi_50656830
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind maaltijdsalades juist heerlijk, vooral in de zomer. Dan kan je toch niet heel veel meer op. Bijvoorbeeld koolsalade: veel kool, gerookte kip, sla, noten en nog wat dingen. Eventueel aardappelpuree erbij, maar dat is vaak niet eens nodig. Zoals Alcarin al zegt: ik zit er best vol van
Wat voor kool gebruik je daarvoor? En doe je die dan rauw of een beetje gekookt? Het klinkt erg lekker, heb een een receptje?
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef Viking84 het volgende:
He eergisteren was ik bij een overleg over een project en toen had één van de aanwezigen boterhammen met sla, komkommer etc ertussen en toen dacht ik: hm lijkt mij ook wel lekker zoiets. Enig idee wat ik allemaal op zo'n boterham zou kunnen doen? .
Ik eet vaak een boterham met kaas en komkommer. Ook kaas, kam en komkommer is lekker. Kaas en tomaat ook. Ham, kaas en tomaat ook. En ham en komkommer. En ham en tomaat. Of ham, tomaat en komkommer. Of kaas, tomaat en komkommer. Of ham, kaas, komkommer en tomaat. Keuze genoeg, maar dezen zijn erg lekker en simpel.
Ham en andijvie op brood is trouwens ook lekker. Al deze combi's kun je nog aanvullen met sla, ei of augurk, of eventueel nog dressing. De eerstgenoemde eet ik erg vaak, omdat je makkelijk wat schijfjes komkommer mee kunt nemen en tijdens de lunch op je boterham met kaas kunt doen. Geeft een heel andere smaak! Lekker fris vind ik. Niet 's ochtends de komkommer er al op doen, dan wordt de kaas zo waterig.
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
maaltijdsalade
Wat let je om zelf eens boodschappen te doen en zelf eens te koken voor je ouders? Zullen zij vast ook wel waarderen na een dag werken. Kun je trouwens wel koken? Als je ouders het lekker vinden willen ze het vast zelf ook wel eens (voor je) maken.
pi_50656978
nee mijn ouders zijn niet blij na een lange dag werken als ik dan een maaltijdsalade maak
omdat ik weet dat hun dat niet als echt eten beschouwen

en ja ik kan koken dat deed ik eerst een paar dagen in de week maar nu werk ik vaak tot 7 uur dus dan gaat het niet
pi_50657056
Uhm ik heb zelf geen recepten, weet alleen dat het uit een receptenboek van Sonja Bakker komt. Staan daar heel veel maaltijdsalades (van de noten weet ik niet zeker of ze erin horen, of dat mijn moeder cashewnoten gewoon lekker vindt erin) ...

In het Sonja Bakker Topic, in de OP zijn volgens mij alle recepten te vinden ... moet je kijken bij koolsalade, of bij kipsalade ... (ik heb zelf nog niet op die link gedrukt, waarom zou ik, ik kook nooit, alleen toetjes)
pi_50657081
Ik heb ooit eens een lekker maaltijdsalade gegeten, met veel knoflook, mozarella en nog meer lekker hapjes. Ik was alleen de enige van de familie die m lekker vind en voor jezelf koken terwijl er nog 4 andere hongerige mondjes rondlopen vind ik niet eerlijk.

Op jezelf wonen! WOEI
pi_50657113
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ooit eens een lekker maaltijdsalade gegeten, met veel knoflook, mozarella en nog meer lekker hapjes. Ik was alleen de enige van de familie die m lekker vind en voor jezelf koken terwijl er nog 4 andere hongerige mondjes rondlopen vind ik niet eerlijk.

Op jezelf wonen! WOEI
enigste goede reden om inderdaad op jezelf te gaan wonen
maarja voor mij voorlopig nog niet
pi_50657338
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef Miss_S het volgende:
nee mijn ouders zijn niet blij na een lange dag werken als ik dan een maaltijdsalade maak
omdat ik weet dat hun dat niet als echt eten beschouwen

en ja ik kan koken dat deed ik eerst een paar dagen in de week maar nu werk ik vaak tot 7 uur dus dan gaat het niet
Kook je er toch aardappels of puree bij, of je bakt aardappels op.
pi_50657430
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Kook je er toch aardappels of puree bij, of je bakt aardappels op.
ja maar dan word het gewoon eten met sla erbij
dat eten we zo vaak
vind ik niet echt een maaltijdsalade
pi_50657529
Wij eten zometeen een maaltijdsalade, maar dan wel met gebakken aardappeltjes (naja, krieltjes uit de oven dus) ... omdat mn broertjes altijd zoveel honger hebben. (over dat recept: het staat ergens op internet, zal mn moeder vragen waar, kan het nu ff niet vinden helaas)

Daarnet nog een geweldig compliment van mn moeder (ahum, niet dus) over toen ik uit Rusland terug kwam (ik was toen in 10 dagen 5 kilo aangekomen, werd volgestopt met eten, en had heimwee, dus at ook nog uit verdriet) "oh ja, toen had je echt zo'n dikke kop, echt van die vreselijk bolle wangen" ... aha, moet ik hier blij mee zijn?
pi_50657685
Ik weet niet wat we gaan eten vanavond. Waarschijnlijk weer lasagne van gisteren en dan aardappel puree ofzo.

Mijn moeder kan zo slecht koken... Als ze iets Italliaans kookt bijvoorbeeld laat ze de knoflook en de zout sowieso weg...

onder het mom: "ja met kruiden kan je alles lekker laten smaken"
pi_50657796
we eten vanavond friet
heb vandaag nog maar weinig op dus moet ff kijken hoe dat valt
neem alleen maar salade en een broodje hamburger van de grill
pi_50657856
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:
we eten vanavond friet
heb vandaag nog maar weinig op dus moet ff kijken hoe dat valt
neem alleen maar salade en een broodje hamburger van de grill
Honger jezelf toch niet uit joh. Over 5 maanden weeg je dan 100 kg ipv 98. Gewoon blijven eten zodat je niet iedere keer met zo'n onbevredigd hongergevoel zit. Wel lekker trouwens, patatjes Maar een hamburger is nog lekkerder
pi_50657925
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Honger jezelf toch niet uit joh. Over 5 maanden weeg je dan 100 kg ipv 98. Gewoon blijven eten zodat je niet iedere keer met zo'n onbevredigd hongergevoel zit. Wel lekker trouwens, patatjes Maar een hamburger is nog lekkerder
hoezo zou ik over 5 maanden 100 kilo wegen?
en ik eet zo weinig omdat gister er steeds alles uitkwam
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:47:51 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50657987
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Uh Saskia weegt geen 98 kg meer hoor (en anders verstopt ze het wel érg goed ).

Zo, ik ben ook weer thuis. Weer zitten statistieken op de uni. Morgen weer aan de schrijf (en dan een keer écht, Renske!!!!!!!!) en maandag weer statistieken. Joy! .
Niet meer actief op Fok!
pi_50658024
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor. Ik ben alleen bang dat je te weinig eet op een dag. En de dag dat je niet meer lijnt, ineens weer veel aankomt. Snappie? Ik bedoel t goed, beetje last van moedergevoelens
pi_50658031
ik zou trouwens vandaag gebelt worden over vakantiewerk maar heb nog steeds niets gehoort
zal vrijdag eens zelf bellen als ik dan nog niets gehoort heb
eerst weken aan het lijntje houden en nu niet bellen
pi_50658052
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor. Ik ben alleen bang dat je te weinig eet op een dag. En de dag dat je niet meer lijnt, ineens weer veel aankomt. Snappie? Ik bedoel t goed, beetje last van moedergevoelens
ja maar ik lijn niet
ik heb mijn gewoontes aangepast en dat zal altijd zo blijven
pi_50658070
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat Babblingbrook bedoelt dat je je basaalmetabolisme een beetje om zeep hebt geholpen. Ik denk dat ze daar wel eens gelijk in kon hebben. Zoals je zelf ook al eens zei zul je dan inderdaad nooit meer op 2000kcal per dag kunnen komen, omdat je dan aankomt. Jij zegt dat je bij 1600kcal per dag gelijk blijft.
Het houdt gewoon in dat je eigenlijk je hele leven op je eten moet letten en dit patroon vast moet houden, anders word je inderdaad weer 100 kilo.

Maar goed, als je dat 5 jaar kan, kun je het ook 50 jaar denk ik. Of het gezond is? Ik weet het niet.
pi_50658085
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uh Saskia weegt geen 98 kg meer hoor (en anders verstopt ze het wel érg goed ).

Zo, ik ben ook weer thuis. Weer zitten statistieken op de uni. Morgen weer aan de schrijf (en dan een keer écht, Renske!!!!!!!!) en maandag weer statistieken. Joy! .
Weet ik ook wel, maar ze is begonnen als een meid van 98 kilo
pi_50658186
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik denk dat Babblingbrook bedoelt dat je je basaalmetabolisme een beetje om zeep hebt geholpen. Ik denk dat ze daar wel eens gelijk in kon hebben. Zoals je zelf ook al eens zei zul je dan inderdaad nooit meer op 2000kcal per dag kunnen komen, omdat je dan aankomt. Jij zegt dat je bij 1600kcal per dag gelijk blijft.
Het houdt gewoon in dat je eigenlijk je hele leven op je eten moet letten en dit patroon vast moet houden, anders word je inderdaad weer 100 kilo.

Maar goed, als je dat 5 jaar kan, kun je het ook 50 jaar denk ik. Of het gezond is? Ik weet het niet.
waarom zou het niet gezond zijn
als ik aan de 2000kcal zou moeten komen dan zou ik pas ongezond gaan eten want ik kan dat echt niet alleen maar met gezonde dingen vullen
op het moment is zelfs 1600kcal veel

maar waarom ben jij er zo van overtuigd dat wat jij doet gezond is en wat de rest doet nooit gezond kan zijn?

en hoe dan ook ben ik er toch echt wel gezonder op geworden
en gezonder gaan leven dan ik 5 jaar geleden deed
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:58:34 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50658280
ja ik moet ook nog maar zien of ik ooit weer normaal kan eten. Nou ja, er was een tijd dat ik leefde op een appel en een warme maaltijd per dag en ik eet nu wel veel meer dan dat (zonder toch weer aan te komen dus), maar dan nog... ik heb ook niet echt een idee van hoeveel ik binnen krijg, alleen is het vaak wel aan de lage kant, denk ik. Geen zin om uit te rekenen.. Eet nu een halve maaltijdsalade (straks na bootcamp de rest).
Niet meer actief op Fok!
pi_50658428
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:55 schreef Miss_S het volgende:
waarom zou het niet gezond zijn
Nou, das inderdaad niet echt bewezen ofzo. Ik denk alleen dat je lichaam gemaakt is om ongeveer 1900-2100 (voor een gemiddelde vrouw van 60 kilo ofzo) te verbranden. Die marge is echt niet zo groot dat 1600 of minder daarin valt. En dus durf ik niet te zeggen dat het gezond is.
quote:
maar waarom ben jij er zo van overtuigd dat wat jij doet gezond is en wat de rest doet nooit gezond kan zijn?
Ik verkondig mijn ideeën hier inderdaad regelmatig, en ben het niet met alles wat hier gezegd wordt eens. Soms lees ik hier inzichten die volgens mij niet kloppen, en daar reageer ik dan op. Het is een feit dat voor iedereen afvallen anders werkt, maar sommige dingen die sommige mensen denken kloppen gewoon niet. Daar mag ik toch wel wat van zeggen? Ik heb gewoon 't beste met iedereen voor.
quote:
en hoe dan ook ben ik er toch echt wel gezonder op geworden
en gezonder gaan leven dan ik 5 jaar geleden deed
Deden meer mensen (die niet in dit topic zitten dan he?) dat maar eens. De wereld zou er dan een stuk beter uit zien en het zou de maatschappij een hele berg geld schelen.

Amen
pi_50658494
maar volgens mij zijn er toch maar weinig vrouwen die 1900+ kcal binnen krijgen
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:07:49 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50658543
Ja, denk ik ook, Saskia! Vooral als je gezond eet is het maar moeilijk om zoveel binnen te krijgen. Dan moet je ook echt wel eten als je niet honger hebt en dat doe ik niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_50659549
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier in dit topic, maar ben van de week (maandag) begonnen met de wel bekende Sonja.
Het gaat me nu eigenlijk best goed af alleen nu zit ik met een vraag en misschien weten jullie het antwoord wel
In het weekend eet ik altijd wat chipjes, maar dit is natuurlijk niet goed. Maar om nou helemaal niets te pakken in het weekend gaat me niet lukken denk ik. Wat zou ik kunnen pakken? Gewoon Light chips of iets van Snack a Jacks? Of iets anders?

Alvast bedankt !

Groetjes, LieveJuf
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50659634
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:37 schreef LieveJuf het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier in dit topic, maar ben van de week (maandag) begonnen met de wel bekende Sonja.
Het gaat me nu eigenlijk best goed af alleen nu zit ik met een vraag en misschien weten jullie het antwoord wel
In het weekend eet ik altijd wat chipjes, maar dit is natuurlijk niet goed. Maar om nou helemaal niets te pakken in het weekend gaat me niet lukken denk ik. Wat zou ik kunnen pakken? Gewoon Light chips of iets van Snack a Jacks? Of iets anders?

Alvast bedankt !

Groetjes, LieveJuf
Welkom en succes
Eet je wat chips gewoon omdat je het lekker vindt, of als tussendoortje?
Fruit (bijv. een appel) of liga evergreen kun je prima als een relatief slank tussendoortje nemen.
pi_50659737
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:37 schreef LieveJuf het volgende:

Groetjes, LieveJuf
Sonja raadt Japanse mix aan. Wat je ook kunt doen is gewoon een kommetje pakken, daar wat chips in doen en de rest van de zak ver weg opbergen. Als je gewoon een kommetje chips eet is er niks aan de hand, lijntechnisch dan. Noten zijn trouwens ook gezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')