ik ben niet vaker ziek dan collega's van mequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: ik vind eigenlijk ook wel dat je vrij vaak ziek bent! En dat je zegt zo weinig te moeten eten om nog af te vallen komt waarschijnlijk omdat je toch al ontzettend lang bezig bent met afvallen (5 jaar ofzo toch?) ook in een periode dat je in de groei was, daarom is je basaalmetabolisme helemaal door de war geschopt. Het is echter wel vrij moeilijk om goed te dieeten eigenlijk, zeker als je met een erg hoog gewicht begint, of begint op jonge leeftijd met een slechte 'voedingsopvoeding'.
Gewoon sporttape gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En blaarpleisters plakken als m'n blaar weg is? Moet ik dan elke keer m'n voeten helemaal inpakken ofzo?.
Ik zeg helemaal niet dat ik je niet geloof dat het kan liggen aan het feit dat je met kindjes werkt. Sinds ik in een ziekenhuis werk ben ik ook wat vaker verkouden. Ik denk echter wel dat ik zelf wat beter op vitamines zou letten dan jij doet, zeker als het wat vaker voorkomt dat je flink ziek bent (overgeven ed).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet vaker ziek dan collega's van me
en dan kunnen jullie geloven dat het niet door de kinderen komt maar als iemand die ik al 5 jaar ken en nog nooit ziek is geweest en nu dit werk gaat doen en ook om de paar weken ziek is nu weet ik wel genoeg
en over dat afvallen heb je waarschijnlijk gelijk maar toch vind ik niet dat ik weinig eet
ja maar ik ben niet vaak flink ziekquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik je niet geloof dat het kan liggen aan het feit dat je met kindjes werkt. Sinds ik in een ziekenhuis werk ben ik ook wat vaker verkouden. Ik denk echter wel dat ik zelf wat beter op vitamines zou letten dan jij doet, zeker als het wat vaker voorkomt dat je flink ziek bent (overgeven ed).
Maar dat is natuurlijk ieders eigen keuze. Ik veroordeel je er niet over ofzo, maar ik vind het zelf altijd erg vervelend om ziek of verkouden te zijn. Dat gezeul met die zakdoeken...
ben een meisjequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja of je bent gewoon een mietje, Miss_S hehehe
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En speciaal voor plukie, nu voor de allerlaatste keer:
http://www.vandewaartinternational.com/Eetmeter.rar
Ik heb ook een grafhekel aan die sloeriequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind zelf maken teveel gedoe. En dat is niet goedkoper dan zo'n fles kopen, dus...
En je kunt de naam Sonja Bakker hier beter niet laten vallen, denk ik(niet dat ik er zo fel op reageer hoor, maar anderen hier wel
).
Haha.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan die sloerieMaar goed, mn vader heeft dus zo'n boek gehad. Ik noem dr wel Sonja Barend dan.
ja jammer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind zelf maken teveel gedoe. En dat is niet goedkoper dan zo'n fles kopen, dus...
En je kunt de naam Sonja Bakker hier beter niet laten vallen, denk ik(niet dat ik er zo fel op reageer hoor, maar anderen hier wel
).
Omdat ze zo gehyped wordt, of omdat ze onzin verkondigt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan die sloerieMaar goed, mn vader heeft dus zo'n boek gehad. Ik noem dr wel Sonja Barend dan.
je eet ongetwijfeld gezond, maar als je je aan Sonja's richtlijnen houdt eet je ook te weinigquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja jammer hoor
nu eet ik tenminste wel gezond
Gewoon, dat ze iedereen voorkauwt wat iedereen eigenlijk al weet. T is zo simpel, iedereen had t kunnen bedenken, maar een blonde doos brengt het gewoon uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Waarom heb je een hekel aan Sonja?. Er zullen vast goede recepten in staan die je prima kunt klaarmaken, zolang je je verstand er maar bij houdt en wat Sonja allemaal zegt met een korreltje zout neemt
.
Haha, zegt dat iets over 'ons' of over haarquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:18 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze iedereen voorkauwt wat iedereen eigenlijk al weet. T is zo simpel, iedereen had t kunnen bedenken, maar een blonde doos brengt het gewoon uit.
ze is gewoon slimquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:18 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gewoon, dat ze iedereen voorkauwt wat iedereen eigenlijk al weet. T is zo simpel, iedereen had t kunnen bedenken, maar een blonde doos brengt het gewoon uit.
Slim toch? Nu is ze rijk. Als het zo simpel was had iedereen hetzelfde gedaan, maar zij kwam als eerste op het idee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:18 schreef BabblingBrook het volgende:
als ik honger heb eet ik nog wel wat meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je eet ongetwijfeld gezond, maar als je je aan Sonja's richtlijnen houdt eet je ook te weinig. Vul je het dieet zelf nog aan?
Die krengen zijn inderdaad duur. Mbt die sokken: het gaat niet om het goedzitten maar het is het soort textiel waar het aan ligt. Dit is me althans ooit eens uitgelegd tijdens de start to run sessies. Textiel (dus eenvoudige sokken) gaat zweten waardoor je meer kans hebt op blaren. Bij sportsokken heb je dit niet. Anders ga je meedoen aan die sessies, krijg je tips en je krijgt aan het einde gratis sportsokkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook blarenpleisters gekocht. Wat zijn die krengen duur zeg. 3 euro voor maar 6 pleisters
. Nou ja ik hoop ze niet zo vaak nodig te hebben
. Heb ook even voor naadloze sokken gekeken, maar die zijn me ook te prijzig. Ik probeer het nog wel even met gewone sokken en dan gewoon zorgen dat ze goed zitten. Als ze niet goed zitten, doe ik ze onderweg wel goed
.
nee, maar dat doet ze altijd bij 'Je echte leeftijd'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dat had ik nog niet gelezen in dat boek![]()
ja, maar vet is niet het hele verhaal natuurlijk. Er komt veel meer bij kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze zegt... qua vet kan je 20x zoveel eten
dan klopt t toch ?
nou nee dat doet ze niet. Ze vergelijkt de ene snack met een andere snack. Wat ik niet snap: waarom zegt ze niet gewoon tegen die mensen: 'Waarom heb je het eigenlijk zo nodig om te snacken? Je hebt een warme maaltijd gehad, je zit vol...'. Maar ja, dat is zo ingekapseld in onze cultuur: op zaterdagavond friet, 's avonds chips en frisdrank en alcohol... als je naar de bioscoop gaat, hoort daar een bak popcorn bij etc. Ik ben blij dat ik me heb losgemaakt uit die patronen. Ik eet alleen omdat eten me energie geeft. Dat wil niet zeggen dat ik nooit iets lekkers eet natuurlijk, maar wel dat ik niet én mijn nomale maaltijden nuttig en nog een hoop bagger erachteraan wegwerk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef poppetje22 het volgende:
ja zo van: weet je waar je deze 2 hamburgers mee kan vergelijken? *haalt 2 vuilniszakken vol met mandarijnen tevoorschijn* hiermee!
Ik mag haar gewoon niet! OKEquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, zegt dat iets over 'ons' of over haar![]()
volgens mij is t meer bewustwordingquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, maar vet is niet het hele verhaal natuurlijk. Er komt veel meer bij kijken.
omdat avond eten vies is en snacks lekker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee dat doet ze niet. Ze vergelijkt de ene snack met een andere snack. Wat ik niet snap: waarom zegt ze niet gewoon tegen die mensen: 'Waarom heb je het eigenlijk zo nodig om te snacken? Je hebt een warme maaltijd gehad, je zit vol...'. Maar ja, dat is zo ingekapseld in onze cultuur: op zaterdagavond friet, 's avonds chips en frisdrank en alcohol... als je naar de bioscoop gaat, hoort daar een bak popcorn bij etc. Ik ben blij dat ik me heb losgemaakt uit die patronen. Ik eet alleen omdat eten me energie geeft. Dat wil niet zeggen dat ik nooit iets lekkers eet natuurlijk, maar wel dat ik niet én mijn nomale maaltijden nuttig en nog een hoop bagger erachteraan wegwerk.
Snoepjes en zoutjes zijn bij mij dus echt uit den boze. Voegen volstrekt niets toe.
avond eten viesquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat avond eten vies is en snacks lekker...
aardappelsquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
avond eten vies![]()
avond eten is juist lekker!!
Wat voor positiefs breng jij eigenlijk in hier?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
aardappels
bloemkool ;r
witlof
zuurkool
rode kool
chinese kool
paksoi
broccoli
pasta
bonen
snijbonen
doperwten
worteltjes
soarma
pizza
lasagna
pita kaas
canneloni
Hey, ze vind worteltjes lekker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat voor positiefs breng jij eigenlijk in hier?
dat bedoel ik niet: je kunt etenswaren niet alleen met elkaar vergelijken op het punt van vet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
volgens mij is t meer bewustwording
van
zoveel vet.. wat![]()
omdat de boodschap anders niet zo aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |