nee, maar dat doet ze altijd bij 'Je echte leeftijd'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o dat had ik nog niet gelezen in dat boek![]()
ja, maar vet is niet het hele verhaal natuurlijk. Er komt veel meer bij kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ze zegt... qua vet kan je 20x zoveel eten
dan klopt t toch ?
nou nee dat doet ze niet. Ze vergelijkt de ene snack met een andere snack. Wat ik niet snap: waarom zegt ze niet gewoon tegen die mensen: 'Waarom heb je het eigenlijk zo nodig om te snacken? Je hebt een warme maaltijd gehad, je zit vol...'. Maar ja, dat is zo ingekapseld in onze cultuur: op zaterdagavond friet, 's avonds chips en frisdrank en alcohol... als je naar de bioscoop gaat, hoort daar een bak popcorn bij etc. Ik ben blij dat ik me heb losgemaakt uit die patronen. Ik eet alleen omdat eten me energie geeft. Dat wil niet zeggen dat ik nooit iets lekkers eet natuurlijk, maar wel dat ik niet én mijn nomale maaltijden nuttig en nog een hoop bagger erachteraan wegwerk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef poppetje22 het volgende:
ja zo van: weet je waar je deze 2 hamburgers mee kan vergelijken? *haalt 2 vuilniszakken vol met mandarijnen tevoorschijn* hiermee!
Ik mag haar gewoon niet! OKEquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, zegt dat iets over 'ons' of over haar![]()
volgens mij is t meer bewustwordingquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, maar vet is niet het hele verhaal natuurlijk. Er komt veel meer bij kijken.
omdat avond eten vies is en snacks lekker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee dat doet ze niet. Ze vergelijkt de ene snack met een andere snack. Wat ik niet snap: waarom zegt ze niet gewoon tegen die mensen: 'Waarom heb je het eigenlijk zo nodig om te snacken? Je hebt een warme maaltijd gehad, je zit vol...'. Maar ja, dat is zo ingekapseld in onze cultuur: op zaterdagavond friet, 's avonds chips en frisdrank en alcohol... als je naar de bioscoop gaat, hoort daar een bak popcorn bij etc. Ik ben blij dat ik me heb losgemaakt uit die patronen. Ik eet alleen omdat eten me energie geeft. Dat wil niet zeggen dat ik nooit iets lekkers eet natuurlijk, maar wel dat ik niet én mijn nomale maaltijden nuttig en nog een hoop bagger erachteraan wegwerk.
Snoepjes en zoutjes zijn bij mij dus echt uit den boze. Voegen volstrekt niets toe.
avond eten viesquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat avond eten vies is en snacks lekker...
aardappelsquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
avond eten vies![]()
avond eten is juist lekker!!
Wat voor positiefs breng jij eigenlijk in hier?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
aardappels
bloemkool ;r
witlof
zuurkool
rode kool
chinese kool
paksoi
broccoli
pasta
bonen
snijbonen
doperwten
worteltjes
soarma
pizza
lasagna
pita kaas
canneloni
Hey, ze vind worteltjes lekker...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat voor positiefs breng jij eigenlijk in hier?
dat bedoel ik niet: je kunt etenswaren niet alleen met elkaar vergelijken op het punt van vet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
volgens mij is t meer bewustwording
van
zoveel vet.. wat![]()
omdat de boodschap anders niet zo aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |