Contactsprayquote:
Ranja en cola geven in elk geval een probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
water moet niet al te veel kwaad kunnen
bier... laptop vond t wel okquote:
Geen dank, liever een nieuw toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou al jaren weten.
14.gif Pheño.
quote:
Ik ga en verlichtte kopen binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dank, liever een nieuw toetsenbord.
goed puntquote:
En dingen die allemaal uit je neus zijn gevallenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goed punt
goh..als je trouwens je toetsenbord op de kop houdt en wat gaat schudden heb je bijna nog een hele broodmaaltijd![]()
![]()
uurtje verder.... ben je terug liefie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ff boodschapjes doen, kijken of het huis heel blijftmiet vanavond namelijk ook werken
is ze dus ook alleen
staat genoteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef JortK het volgende:
@Houniet: Misschien kun je hier beter een UI van maken:Y
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=4746
nee hoorze lag heel lief te slapen, nu kijken hoe het vanavond gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat de kat de boel gesloopt heeft
Gewoon drogeren, dan blijft ze slapen wanneer je wiltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorze lag heel lief te slapen, nu kijken hoe het vanavond gaatmja
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop het het is dan ook meer speelsigheid hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
.... zo'n lief beestje.... komt wel goed toch?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop het het is dan ook meer speelsigheid hoor
Katten zijn nachtdieren. Zodra je slaapt gaat ze op rooftochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
getver, kan je nagaan als je je toetsenbord moet delenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef JortK het volgende:
[..]
En dingen die allemaal uit je neus zijn gevallen
ging vanancht anders heel goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Katten zijn nachtdieren. Zodra je slaapt gaat ze op rooftocht![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb er maar 11 per dag...
Hmmm.. 11...
waar komt me dat getal nog meer bekend voor![]()
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TVquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getver, kan je nagaan als je je toetsenbord moet delen![]()
Grouphug!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wel......maar wss laat het je toch koud...
![]()
![]()
is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Muck het volgende:
hee, MM, ik ga zo naar utrecht, zwaai je even naar me?
* Paaskonijn springt erbijquote:
Dit laat mij NIET koud liefie... komop zeg...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wel......maar wss laat het je toch koud...
![]()
![]()
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TV
Logisch. Ik ga ook niet met mn blote kont op mn toetsenbord zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
eigen laptopquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op school
vooral de toetsenborden en muizen in het OLC zijn om te kotsen zo smerig
elke keer als ik met de trein in of door utrecht kom, steek ik even mijn tong uit naar mijn oude schoolquote:
ik ookquote:
ik sleep hem wel meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
maar die neem ik nooit mee naar school, omdat ie niet in mijn kluisje past, en ik geen zin heb om er de hele dag mee te slepen en op te letten als i kpraktijk heb
hallowquote:
geen draadloos internet op schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik sleep hem wel meekan ik tenminste OVERAL fok!ken en/of msnnen
msn dan vooral met 52746 of nu ook wel 278743quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
ik sleep hem wel meekan ik tenminste OVERAL fok!ken en/of msnnen
kutschoolquote:
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
leg eens een plakje kaas onder de microscoop zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op school
vooral de toetsenborden en muizen in het OLC zijn om te kotsen zo smerig
ikweetsquote:
whehequote:
en wat dacht je van de deurknop van de wc-deur. Of geld!quote:
dan zie je geen rukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
leg eens een plakje kaas onder de microscoop zou ik zeggen
ieewwww...daarom eet ik die dingen dus echt nooit.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat dacht je van de deurknop van de wc-deur. Of geld!
Net zo leuk als die pinda's in café waar iedereen met (ongewassen WC) handen in zit te graaien
Ik wil dit niet weten geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Net zo leuk als die pinda's in café waar iedereen met (ongewassen WC) handen in zit te graaien
Kijk, iemand die er verstand van heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zie je geen ruk
er valt namelijk geen licht door een plakje kaas
opkweken en de cultuurtjes die dan groeien daarentegen gaat prima
en een oplossing maken van kaas en dat onder de microscoop flikkeren is ook altijd jummie
Of poepsexquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hai2ubackquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai2u
BrandXquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar ga je je in vergissen... je vergroot het immers gewoon zoveel keer... licht heb je genoeg van de omgeving om je heen.... maar in elk geval zie je 'het' krioelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zie je geen ruk
er valt namelijk geen licht door een plakje kaas
opkweken en de cultuurtjes die dan groeien daarentegen gaat prima
en een oplossing maken van kaas en dat onder de microscoop flikkeren is ook altijd jummie
deurknoppen van wc' s eet ik ook nooit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ieewwww...daarom eet ik die dingen dus echt nooit.....![]()
![]()
![]()
Heb je ook last van ijzer tekortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
deurknoppen van wc' s eet ik ook nooit?![]()
wie kijkt er dan ook naar Nikkellelodeonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
waaaah
HIJ op nickelodeon
tief op met je EO-lied![]()
![]()
altijd leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar ga je je in vergissen... je vergroot het immers gewoon zoveel keer... licht heb je genoeg van de omgeving om je heen.... maar in elk geval zie je 'het' krioelen
schat....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |