Zo oud ben ik nog geen eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben 17 jaar lang niet op vakantie geweest...![]()
wie?quote:
die wist ik wel, maar ben ik inderdaad vergetenquote:de Challenger ramp,
belgenquote:het WK in Mexico (waar we niet bij warenKUTBELGEN)
het ergste is als iemand je verteld dat er een kitten zo op te halen was en niet eens aan jou dacht..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben 21 en wil er al jaaaaaaaren 1
of 2
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar bij mij hoeft het toch niet...????..jeweetstoch...??
![]()
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog geen eens![]()
Maar we zijn pas 3 jaar op vakantie geweest..
Alle 3 voorgaande jaren..
mijn huisbaasquote:
quote:
nee, ik ben gewoon luiquote:lastig he? googelen?
sla hemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het ergste is als iemand je verteld dat er een kitten zo op te halen was en niet eens aan jou dacht..![]()
ik zal maar geen namen noemen...![]()
![]()
16quote:
quote:
klinkt bekend...quote:
Oiquote:
ach gossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ff boodschapjes doen, kijken of het huis heel blijftmiet vanavond namelijk ook werken
is ze dus ook alleen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend...
lars en ik slaan elkaar ook, en ik eindig altijd op de vloer
en als je moest kiezen? Lars of Kittens?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn huisbaas
nog 3 jaar, dan gaan we samenwonen en komen er 2 kittens
wij prikken en knijpen en slaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar ik sla nooit..
![]()
alhoewel....![]()
quote:
*pakt honkbalknuppelquote:
lars is mijn huisbaas toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en als je moest kiezen? Lars of Kittens?
neeeee, das heel wat andersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat wordt nog wat met die kittens..
kattenbak verschonen?
neuh, ben gewoon lui...
quote:
quote:
Ziaoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Muck het volgende:
ik ga er zo maar weer eens vandoor
lekker badderen en mijn ouders vermaken
En bedankt...quote:
belachelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
lars is mijn huisbaas toch niet?
maar dan kies ik toh voor lars hoor
Wie mag er dan wel? ^^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En bedankt...
Had volgens mij nog niet gemeld wie er mocht spanken
Sorry Pheno, geen linkerbaanspanken vandaag
Wat jij wilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... http://forum.fok.nl/user/history/169336
Zij?![]()
to fllyyyyyyyquote:
11 is mijn lievelingsgetal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb er maar 11 per dag...
Hmmm.. 11...
waar komt me dat getal nog meer bekend voor![]()
zoek een andere hobby noemen ze dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat jij wil
114 berichten per dag..
Mijn god
ernstig hequote:
Nogal, ik zou m'n tijd beter kunnen verdoen als ik niet op mijn werk zat. Sterker nog, ik zou verdacht weinig fokk!enquote:
quote:Aantal posts: Verborgen
ja? ik vind het aantal posts die je haalt per dag of wat dan ook totaal niet interessantquote:
quote:
de jouwe ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
11 is mijn lievelingsgetal.
Dat stond op mijn trainingspak van voetbal
als het je niet interesseert, zou je het niet verborgen houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja? ik vind het aantal posts die je haalt per dag of wat dan ook totaal niet interessant![]()
jaja maar hij blijft zo lekkerquote:
zo zou je het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als het je niet interesseert, zou je het niet verborgen houden
No 1!!!! voor de eregalerij!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe noem je dan een kuukske met 330 berichten per dag?
zoek een leven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor het eerlijkequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoord
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Mijn experiment is geslaagd: karnemelk doet het niet goed op een toetsenbord btw
Ja gewone melk ook niet weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Mijn experiment is geslaagd: karnemelk doet het niet goed op een toetsenbord btw
Dat wilde ik nou al jaren weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
das absoluut waar ...quote:
ik stond lange tijd op 7... aangezien ik al vanaf 2001 op fok zit.. probeer ik nu mijn postaccount per dag op te krikken. Naja, onbewust, want sinds ik in WFL, Lounge of hier SC kom ik wel aan 30 per dag... dus nu zit ik al op 11quote:
Beide?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoord
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No 1!!!! voor de eregalerij!!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Frutsel het volgende:
net als Million miles from Home, Hand in Hand en natuurlijk Who wants to live forever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |