klinkt bekend...quote:
Oiquote:
ach gossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ff boodschapjes doen, kijken of het huis heel blijftmiet vanavond namelijk ook werken
is ze dus ook alleen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend...
lars en ik slaan elkaar ook, en ik eindig altijd op de vloer
en als je moest kiezen? Lars of Kittens?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn huisbaas
nog 3 jaar, dan gaan we samenwonen en komen er 2 kittens
wij prikken en knijpen en slaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...maar ik sla nooit..
![]()
alhoewel....![]()
quote:
*pakt honkbalknuppelquote:
lars is mijn huisbaas toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en als je moest kiezen? Lars of Kittens?
neeeee, das heel wat andersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat wordt nog wat met die kittens..
kattenbak verschonen?
neuh, ben gewoon lui...
quote:
quote:
Ziaoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Muck het volgende:
ik ga er zo maar weer eens vandoor
lekker badderen en mijn ouders vermaken
En bedankt...quote:
belachelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
lars is mijn huisbaas toch niet?
maar dan kies ik toh voor lars hoor
Wie mag er dan wel? ^^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En bedankt...
Had volgens mij nog niet gemeld wie er mocht spanken
Sorry Pheno, geen linkerbaanspanken vandaag
Wat jij wilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... http://forum.fok.nl/user/history/169336
Zij?![]()
to fllyyyyyyyquote:
11 is mijn lievelingsgetal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb er maar 11 per dag...
Hmmm.. 11...
waar komt me dat getal nog meer bekend voor![]()
zoek een andere hobby noemen ze dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat jij wil
114 berichten per dag..
Mijn god
ernstig hequote:
Nogal, ik zou m'n tijd beter kunnen verdoen als ik niet op mijn werk zat. Sterker nog, ik zou verdacht weinig fokk!enquote:
quote:Aantal posts: Verborgen
ja? ik vind het aantal posts die je haalt per dag of wat dan ook totaal niet interessantquote:
quote:
de jouwe ook alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
11 is mijn lievelingsgetal.
Dat stond op mijn trainingspak van voetbal
als het je niet interesseert, zou je het niet verborgen houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja? ik vind het aantal posts die je haalt per dag of wat dan ook totaal niet interessant![]()
jaja maar hij blijft zo lekkerquote:
zo zou je het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als het je niet interesseert, zou je het niet verborgen houden
No 1!!!! voor de eregalerij!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe noem je dan een kuukske met 330 berichten per dag?
zoek een leven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor het eerlijkequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoord
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Mijn experiment is geslaagd: karnemelk doet het niet goed op een toetsenbord btw
Ja gewone melk ook niet weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Mijn experiment is geslaagd: karnemelk doet het niet goed op een toetsenbord btw
Dat wilde ik nou al jaren weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
das absoluut waar ...quote:
ik stond lange tijd op 7... aangezien ik al vanaf 2001 op fok zit.. probeer ik nu mijn postaccount per dag op te krikken. Naja, onbewust, want sinds ik in WFL, Lounge of hier SC kom ik wel aan 30 per dag... dus nu zit ik al op 11quote:
Beide?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een vriendelijk antwoord
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No 1!!!! voor de eregalerij!!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Frutsel het volgende:
net als Million miles from Home, Hand in Hand en natuurlijk Who wants to live forever
Contactsprayquote:
Ranja en cola geven in elk geval een probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
water moet niet al te veel kwaad kunnen
bier... laptop vond t wel okquote:
Geen dank, liever een nieuw toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou al jaren weten.
14.gif Pheño.
quote:
Ik ga en verlichtte kopen binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen dank, liever een nieuw toetsenbord.
goed puntquote:
En dingen die allemaal uit je neus zijn gevallenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goed punt
goh..als je trouwens je toetsenbord op de kop houdt en wat gaat schudden heb je bijna nog een hele broodmaaltijd![]()
![]()
uurtje verder.... ben je terug liefie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ff boodschapjes doen, kijken of het huis heel blijftmiet vanavond namelijk ook werken
is ze dus ook alleen
staat genoteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef JortK het volgende:
@Houniet: Misschien kun je hier beter een UI van maken:Y
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=4746
nee hoorze lag heel lief te slapen, nu kijken hoe het vanavond gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat de kat de boel gesloopt heeft
Gewoon drogeren, dan blijft ze slapen wanneer je wiltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorze lag heel lief te slapen, nu kijken hoe het vanavond gaatmja
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop het het is dan ook meer speelsigheid hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
.... zo'n lief beestje.... komt wel goed toch?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop het het is dan ook meer speelsigheid hoor
Katten zijn nachtdieren. Zodra je slaapt gaat ze op rooftochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
getver, kan je nagaan als je je toetsenbord moet delenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef JortK het volgende:
[..]
En dingen die allemaal uit je neus zijn gevallen
ging vanancht anders heel goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Katten zijn nachtdieren. Zodra je slaapt gaat ze op rooftocht![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb er maar 11 per dag...
Hmmm.. 11...
waar komt me dat getal nog meer bekend voor![]()
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TVquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getver, kan je nagaan als je je toetsenbord moet delen![]()
Grouphug!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wel......maar wss laat het je toch koud...
![]()
![]()
is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Muck het volgende:
hee, MM, ik ga zo naar utrecht, zwaai je even naar me?
* Paaskonijn springt erbijquote:
Dit laat mij NIET koud liefie... komop zeg...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wel......maar wss laat het je toch koud...
![]()
![]()
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TV
Logisch. Ik ga ook niet met mn blote kont op mn toetsenbord zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Toetsenbord is viezer dan de WC bril... was een tijdje terug op TV
eigen laptopquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb het zelf ook weleens getest op school
vooral de toetsenborden en muizen in het OLC zijn om te kotsen zo smerig
elke keer als ik met de trein in of door utrecht kom, steek ik even mijn tong uit naar mijn oude schoolquote:
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |