Lekker wijf of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef Ace1 het volgende:
Was heel awkward toen ze een keer voor m'n deur stond.
iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef Frollo het volgende:
Ah, topic 1000000 waarin mensen smakelijk gaan vertellen hoe ze jehova's gepwnd hebben.
Klopt. Vorige week nog gehad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
idd![]()
BTW bij mij komen ze nooit aan de deur, en als ze wel komen en ik gewoon aangeef geen interesse te hebben, gaan ze wel weer weg..
Volgens mij is het jaren geleden dat die ''jehovagetuiges'' nog echt een voet tussen de deur zetten en bijna eisen dat je luistert naar hun verhaal ..
Dat doen ze tegenwoordig allang niet meer.. toch?
Ze hield bij mij gewoon de deur open met der handje hoor, kwam er ook nauwelijks met een speld tussenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
idd![]()
BTW bij mij komen ze nooit aan de deur, en als ze wel komen en ik gewoon aangeef geen interesse te hebben, gaan ze wel weer weg..
Volgens mij is het jaren geleden dat die ''jehovagetuiges'' nog echt een voet tussen de deur zetten en bijna eisen dat je luistert naar hun verhaal ..
Dat doen ze tegenwoordig allang niet meer.. toch?
300 jaar geleden was je grappig geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
J: Ik kom jezus bij u brengen
Pa: zet hem maar in de achtertuin
* Deur dicht * bye bye jehova's
Ik wist eerst niet wie ze waren, dacht dat ze van de plaatselijke wijk vereniging waren ofzo. Kwam er dus later achter dat hem om jehova's ging en dan is het al te laat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel dom als je 15 minuten van je tijd verdoet met iets waarvan je vooraf al weet dat het niet gaat werken. Ik vertel ze beleefd dat het niet gaat werken, mocht iemand het toch nog proberen meld ik beleefd geen interesse te hebben en dan gaan ze eigenlijk altijd wel weg.
Helemaal niet onbeleefd dus, zijn zij eigenlijk ook nooit. Soms wel jong en vrouwelijk, dat valt dan weer buiten je verwachtingenpatroon
Lol, das net zoiets als katholieke moslims...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:10 schreef Echo99 het volgende:
Gereformeerde Jehova's?
Waar kwam dat eerste zaadje vandaan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik houd ze altijd even met de kop tussen de deur en dan even flink de deur heen en weer rammen. "Weet je waar die bomen vandaan komen Trut?" "Uit een zaadje"
wat een niet grappige vertaling van Kutschurfts liedjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Pakspul het volgende:
Laatst waren er ook nog van die jehova's bij mij aan de deur, maar ze hadden al snel door dat ik er geen zin in had en toen ik de deur wou dicht gooien zat er al heel snel een voet tussen de deur, nadat ik deze helemaal kapot had geslagen heb ik de andere ook maar naar binnen gesleept om haar een lesje te leren. Ze stribbelde nog tegen omdat ze de kelder niet in wou, maar een paar goede trappen tegen haar slaap deze haar deden haar wel van gedachten veranderen. Toen deze eenmaal beneden in de kelder kreunend van de pijn lag was ik maar eens opzoek gegaan naar de andere, wonder boven wonder had die andere het einde van de oprit al gehaald met haar verbrijzelde enkel. Toen ik deze teef ook aan haar haren de kelder in had gesleept begon de echte pret. Ik had ze eens even laten zien wat het geloof nou is en dat ik ze eens wat dichter bij jezus zou brengen. Na een paar uur zweepslagen happen begon de lol er toch wel een keertje af te gaan toen heb ik ze allebei maar op een sybian gebonden en die dingen op maximaal vermogen gezet.
Nu ik er aan denk... dat was alweer drie weken geleden
Maar je gekozen smilie lacht dus er zit iets van humor inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
wat een niet grappige vertaling van Kutschurfts liedje
Dat hele 'voet tussen de deur-gebeuren' lijkt me iig ontzettend overdreven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef madjacksss het volgende:
Ik wil ook wel eens een jehova aan de deur
puur om te kijken of al die verhalen nou kloppen
volgens mij komen ze bij ons niet voor
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Natalie het volgende:
Dat hele 'voet tussen de deur-gebeuren' lijkt me iig ontzettend overdreven.
Uit mijn pik....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:28 schreef afdak het volgende:
[..]
Waar kwam dat eerste zaadje vandaan dan?
Hier hetzelfde, ook niet laten uitpraten.. de boodschap is dan wel duidelijk dacht ik zoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef GambinoT het volgende:
Bij mij is het nee geen intresse, en deur dicht.
3000 jaar geleden had ik 'm al helemaal grappig gevonden..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
300 jaar geleden was je grappig geweest.
Ik ga dus niet 30.000 jaar typenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef NJlo het volgende:
[..]
3000 jaar geleden had ik 'm al helemaal grappig gevonden..
Mormoon is eigenlijk niet de juiste benaming, het zou moeten zijn een aanhanger van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een leraar van mij was mormoon, whehe
Neh, ik las 'm eerst verkeerd en ik ben melig enzo.. (eind vh jaar, repweek, kater..)quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik ga dus niet 30.000 jaar typenmaar hij was dus zwaar slecht, je zet-maar-in-de-tuin-grap. Hoop niet dat je nog eens zulke fouten maakt.
Je hebt in ieder geval de moeite genomen om ze te lezen, kijk, dan kan je er ook een oordeel over geven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gisteren toevallig 1 aan de deur. een neger-jehova. 2 van die boekjes aangenomen. Wat een onzin staat daar in zeg, gewoon lachwekkend.
Geen voet tussen deur, en gewoon normaal gesprek
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef karr-1 het volgende:
Ik (man) zeg altijd dat ik geen interesse heb, maar dat mijn vriend het wel interessant vind en dat ik hem even zal halen. Dan hebben ze ineens geen interesse meer....
En ze hebben een keer aangebeld toen ik enorm zat te schijten. Dus dat mens zegt "Ik kom u de verlossing brengen" Ik zeg "Daar was ik net mee bezig....."
Maar waarom moet je hem pesten met z'n overtuiging dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:30 schreef Blue Thunder het volgende:
Overigens zijn ze wel heel aardig hoor en het is leuk om ze te pesten"Hej, heb je paaseitjes meegenomen?" "Nee, dat zijn chocolade-eitjes"
Vrolijk Kerstfeest!!!
Denk je? Wat is de Christelijke doctrine aangaande het afwijzen van Jezus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Klit het volgende:
Maar waarom moet je hem pesten met z'n overtuiging dan?
Je zou ook respect kunnen opbrengen net als dat hij voor jouw standpunt doet.
Ieder z'n ding, als het maar op een normale manier gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef speknek het volgende:
Denk je? Wat is de Christelijke doctrine aangaande het afwijzen van Jezus?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Klit het volgende:
Ieder z'n ding, als het maar op een normale manier gaat.
Nou, waarom?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef speknek het volgende:
Waarom gaan Jehova's langs de deuren, vermoed je?
Wij willen mensen slechts op de hoogte brengen van wat wij geloven dat gaat komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:10 schreef speknek het volgende:
Omdat je eigen geloof fout is en niet naar verlossing leidt?
Overigens vraag ik me inderdaad wel enigszins af waar de bekeringsdrang van JGs vandaan komt, daar ze niet in de hel geloven.
quote:
En iedereen is maar wereldvreemd dat jullie het ze moeten komen vertellen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
De meeste mensen houden toch van het leven, nietwaar? Als ik een gezond iemand vraag of die persoon zou willen sterven, is het antwoord altijd nee.
Over 1 jaar dan? Nee. 5 Jaar? Nee.
Je bent gezond, hebt te eten, te drinken, kunt af en toe nog iets bijzonders/leuks doen, over 20 jaar dan? Nee ook niet.
Als het goed gaat wil je gewoon absoluut niet dood. En dat is dan in DEZE wereld.
De wereld die de bijbel belooft zal vrij zijn van ziekte, honger, oorlog en alle andere gruwelen van deze wereld. Er is zat te eten, er is vrede, wie wil daar niet in leven?
Als ik moet kiezen tussen dat en niet-bestaan, dan weet ik het wel.
Wij geven mensen gewoon graag die keuze.
of je klampt je teveel vast aan deze wereld en maakt een vergelijking met de hemel en deze wereld. De hemel is vele malen mooier dan deze wereld, maar dit kan je je niet voorstellen. Om referentie te maken hebben de Jehova's toch maar deze wereld genomen lijkt wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef STORMSEEKER het volgende:
De meeste mensen houden toch van het leven, nietwaar? Als ik een gezond iemand vraag of die persoon zou willen sterven, is het antwoord altijd nee.
Over 1 jaar dan? Nee. 5 Jaar? Nee.
Je bent gezond, hebt te eten, te drinken, kunt af en toe nog iets bijzonders/leuks doen, over 20 jaar dan? Nee ook niet.
Als het goed gaat wil je gewoon absoluut niet dood. En dat is dan in DEZE wereld.
De wereld die de bijbel belooft zal vrij zijn van ziekte, honger, oorlog en alle andere gruwelen van deze wereld. Er is zat te eten, er is vrede, wie wil daar niet in leven?
Als ik moet kiezen tussen dat en niet-bestaan, dan weet ik het wel.
Wij geven mensen gewoon graag die keuze.
Ja raar he, het zijn net gewone mensen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Petre het volgende:
Vannochtend ook jehova's op de intercom. ze gaan ook wel weg met een "ik ben niet geïnteresseerd, ik wens u een fijne dag verder"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |