Heb nergens verteld dat ik ze gepwnd hebquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef Frollo het volgende:
Ah, topic 1000000 waarin mensen smakelijk gaan vertellen hoe ze jehova's gepwnd hebben.
Zo zagen ze er uit, vediep me nooit zo in dingen die me niet interesserenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:10 schreef Echo99 het volgende:
Gereformeerde Jehova's?
Tsjah, had eerlijk gezegd weinig nuttigers te doen... hmm nu ik er zo over nadenk, tsjah das best wel triestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef GambinoT het volgende:
Te triest dat je daar een kwartier heb gestaan![]()
Bij mij is het nee geen intresse, en deur dicht.
Nee, maar die verhalen gaan nu wel komen, let maar op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Heb nergens verteld dat ik ze gepwnd heb
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik houd ze altijd even met de kop tussen de deur en dan even flink de deur heen en weer rammen. "Weet je waar die bomen vandaan komen Trut?" "Uit een zaadje"
En om niet al te onbeschoft te zijn blijf je toch braaf luisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:13 schreef DonkereKip het volgende:
Ik liep eens in de stad, kwam er zo'n oud mannetje met hoed en al en met boeken onder zijn hand. Ik moest ook 15 minuten zijn verhaal aanhoren daarna kon ik pas zeggen dat ik nergens een geloof en er totaal geen behoefte aan heb.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, maar die verhalen gaan nu wel komen, let maar op.
Voilaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef Frollo het volgende:
Ah, topic 1000000 waarin mensen smakelijk gaan vertellen hoe ze jehova's gepwnd hebben.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik houd ze altijd even met de kop tussen de deur en dan even flink de deur heen en weer rammen. "Weet je waar die bomen vandaan komen Trut?" "Uit een zaadje"
Ja, erg hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En om niet al te onbeschoft te zijn blijf je toch braaf luisteren
van die kindjes met postzegels enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef MaddoxX het volgende:
nooit gehad zon trieste figuren voor de deurwel kansloze verkopers van loten enzo
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef Frollo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |