Wat wil(de) je bereiken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef Reya het volgende:
Wee mij, ik heb getracht de gemeentelijke bureaucratie te doorkluwen.
Je hebt een nieuw contract geaccepteerd en toch heb je de vrouw van de baas op de motorkap van de Jag genomen (terwijl hij erin zat).quote:
Waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw contract geaccepteerd en toch heb je de vrouw van de baas op de motorkap van de Jag genomen (terwijl hij erin zat).
Ik heb geen baas met een lekker wijf (niet dat ik haar ooit gezien heb, maar hij is 63).quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw contract geaccepteerd en toch heb je de vrouw van de baas op de motorkap van de Jag genomen (terwijl hij erin zat).
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
I Wish.
IK heb het verkeerde programma gedeinstalleerd terwijl ik er ook geen cd ofzo van heb.
c. 12,34 km = ....….. kmquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef Fastmatti het volgende:
Dit zijn dus de toetsen die 25% van de PABO-studentenniet haalt.
Toets:
http://www.tomkooij.nl/downloads/Rekentoets%20pabo-0.doc
Antwoorden:
http://www.tomkooij.nl/downloads/antwoorden%20rekentoets.doc
Het gaat echt nooit meer goedkomen met het onderwijs![]()
Het gaat hier om HBO-leerlingen. Die hebben minstens HAVO dus die moeten toch wel kunnen rekenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Het gaat hier wel om basisschooldocenten he. Groep 3,4 en 5 enzo.
Je hebt het hier niet over HBO-werktuigbouwkunde leerlingen. Het is naast de kunstacademie en andere pret opleiding natuurlijk een behoorlijke softe opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat hier om HBO-leerlingen. Die hebben minstens HAVO dus die moeten toch wel kunnen rekenen![]()
Ja, leerlingen. Net zoals basisschooldocenten niet bestaan, want dat zijn namelijk onderwijzers.quote:
Meesters en juffen bedoel je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, leerlingen. Net zoals basisschooldocenten niet bestaan, want dat zijn namelijk onderwijzers.
Basisschool = onderwijzerquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Meesters en juffen bedoel je.
Is dat ergens vastgelegd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Basisschool = onderwijzer
Middelbare school = leraar
Universiteit = docent of hoogleraar
Dat is best heel erg droevig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef Fastmatti het volgende:
Dit zijn dus de toetsen die 25% van de PABO-studentenniet haalt.
Toets:
http://www.tomkooij.nl/downloads/Rekentoets%20pabo-0.doc
Yep. Van die smerige to-be moeders.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt het hier niet over HBO-werktuigbouwkunde leerlingen. Het is naast de kunstacademie en andere pret opleiding natuurlijk een behoorlijke softe opleiding.
Hier komen de vrouwtjes op af die zo graag met "kinderen" willen werken, omdat ze een behoorlijke kinderwens hebben.Niet de types met een stevig B-pakket.
Lelijk, dik en ongelukkig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep. Van die smerige to-be moeders.![]()
![]()
quote:Vader koopt een afdekplaat van 4 m bij 0,50 m. De prijs is ¤25,- per m2. Hoeveel moet vader betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |