Weinig symphatiek van Van der Ham. Wat moet Wilders nu vragen?quote:
Dat is wel brutaal, je vraag toch ook niet wat iemand verdient, of een goochelaar naar zijn goocheltruc, etc,etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is niet brutaal, dat is aan je portemonnee denken.
Wilders mag vragen waarom er pitten in mijn pitloze druiven zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Weinig symphatiek van Van der Ham. Wat moet Wilders nu vragen?
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is wel brutaal, je vraag toch ook niet wat iemand verdient, of een goochelaar naar zijn goocheltruc, etc,etc.
En verder ben ik niet rechts.
jij begon over een truc. Dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Linkse mensen leven graag op kosten van een ander![]()
En waarom bitterkoekjes nooit bitter smaken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:09 schreef Fastmatti het volgende:
Wilders mag vragen waarom er pitten in mijn pitloze druiven zitten![]()
Een goochelaar verliest er z'n broodwinning mee als hij de truuk verrraadt.quote:
En zijn minder gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef JohnDope het volgende:
En linkse mensen geven ook minder aan goede doelen, dan rechtse mensen.
Ach, je maakt jezelf nogal belachelijk als je telkens vooroordelen blijft herhalen die niet waar zijn.quote:
Livestro zit zo om 13.50 bij ons op radio 1.quote:Buitenhof ontslaat 'rechtse' columnist Livestro
Joshua Livestro is geen columnist meer van Buitenhof.
Onder de maat
De makers van het programma vinden zijn werk 'onder de maat'. Livestro was de opvolger van Ronald Plasterk, die minister van Onderwijs werd. Livestro, buitenlandcommentator van De Telegraaf, haalt in zijn krant uit naar de NPS. Hij zegt dat zijn mening te rechts is voor het programma.
Censuur
Bovendien zouden 'afwijkende meningen stelselmatig worden genegeerd of nog erger: gecensureerd'. Het Journaal en NOVA noemt hij 'veredelde Melkertbaan-projecten voor kansarme linkse journalisten'.
Belastingcenten
Nu Livestro weg moet bij het programma, richt hij zijn pijlen vooral op de NPS. "Wat er daar met uw belastingcenten wordt gedaan, dat deugt gewoon niet", schrijft hij in zijn Telegraafcolumn.
Volgens mij stond er net iets andersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach, je maakt jezelf nogal belachelijk als je telkens vooroordelen blijft herhalen die niet waar zijn.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:42 schreef SCH het volgende:
Livestro zit zo om 13.50 bij ons op radio 1.
stemproblemen.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat is er met Sjors?
Poliep? Het heerst..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef SCH het volgende:
stemproblemen.....
Beterschap.quote:en SCH heeft griep
Verdomd zeg... Gaan die publieke omroep zowaar aandacht besteden aan zo'n rechtse journalistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:42 schreef SCH het volgende:
Livestro zit zo om 13.50 bij ons op radio 1.
Ben benieuwd hoe vaak hij afgekapt gaat worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Verdomd zeg... Gaan die publieke omroep zowaar aandacht besteden aan zo'n rechtse journalist
Bij mij doet die radio het niet eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vaak hij afgekapt gaat worden.
Een krappe vijf minuutjes kan wel heur..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef calvobbes het volgende:
Verdomd zeg... Gaan die publieke omroep zowaar aandacht besteden aan zo'n rechtse journalist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |