abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50609878
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij heeft de linkse boodschap niet goed overgebracht
Vraag jezelf dan eens af: als ze bij Buitenhof een linkse boodschap over willen brengen, waarom nemen ze dan een rechtse columnist? Dan hadden ze zich een hoop tijd, moeite en gezeur kunnen besparen door direct een linkse columnist aan te nemen. Oftewel, je uitspraak raakt kant noch wal.
pi_50609926
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:19 schreef Nielsch het volgende:
Ja, daar lag dan ook niet het probleem.
Niet? Livestro is door derden bij Buitenhof tewerkgesteld?
quote:
Zijn werk was gewoon onder de maat.
Zo. En dat was nog niet eerder geconstateerd?
Livestro was een grote onbekende in medialand? Nooit iets gepubliceerd voordat hij bij Buitenhof begon?
Niets bekend van zijn betrokkenheid bij de Burkestichting?

Dan zijn ze nog slechter dan ik al dacht.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:25:14 #153
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_50609932
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:18 schreef SteveBallmer het volgende:
Toch wel opvallend dat ik hier niemand hoor over de 'inschattingsfout' van Buitenhof om Livestro binnen te halen. Ze wisten toch wie hij was en waar hij voor stond?
Herlees m'n post anders even. (of ben ik te weinig oftopic en leest iedereen er overheen?)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_50610009
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vraag jezelf dan eens af: als ze bij Buitenhof een linkse boodschap over willen brengen, waarom nemen ze dan een rechtse columnist? Dan hadden ze zich een hoop tijd, moeite en gezeur kunnen besparen door direct een linkse columnist aan te nemen. Oftewel, je uitspraak raakt kant noch wal.
Iedereen maakt weleens een foutje Buitenhof dus
pi_50610024
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Niet? Livestro is door derden bij Buitenhof tewerkgesteld?
[..]

Zo. En dat was nog niet eerder geconstateerd?
Livestro was een grote onbekende in medialand? Nooit iets gepubliceerd voordat hij bij Buitenhof begon?
Niets bekend van zijn betrokkenheid bij de Burkestichting?

Dan zijn ze nog slechter dan ik al dacht.
Het is iets compleets nieuws dat iemand wordt aangenomen maar dat een werkgever later denkt: toch niet de juiste persoon

Kom op zeg.
pi_50610065
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:28 schreef X. het volgende:

[..]

Het is iets compleets nieuws dat iemand wordt aangenomen maar dat een werkgever later denkt: toch niet de juiste persoon

Kom op zeg.
Maar een rechts columnist eruitzetten omdat deze rechts is, is natuurlijk wel een beetje dom
pi_50610071
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou, dat vraag ik me dus af. Ik heb ook gestudeerd (niet zo veel als Plasterk, maar toch) en ik heb het gevoel dingen te willen die andere mensen ook willen: prettig leven, geen gezeik van kutmarokkaantjes, lekker op vakantie, lol, beetje sporten etc...

Jouw gebrabbel is werkelijk nergens op gebaseerd.
Probeer het nou niet te ontkennen, sbs = campingzender beweren de zogenaamde intellectuelen, talpa is pulp, gouden kooi is voor domme mensen, telegraaf is voor het plebs, etc, etc.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50610073
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:14 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee dat maakt hem minimaal hypocriet, dat is nou net het probleem. Hij zal ook vast niet alles liegen, maar zo dik als hij het er op legt zal het vast niet zijn geweest. Het is ook maar gewoon een mens, en als gewone mensen ontslagen worden omdat hun kwaliteit niet voldoende was, dan zijn ze gekwetst.

Kom op, zeg nou zelf. Denk je echt dat ze hem aan zouden nemen als hij vervolgens enkel een gecensureerde mening mocht uitdragen. Waarom maakten ze zich het niet gewoon makkelijk en namen ze iemand met de 'juiste' mening aan?

Kijkt iemand hier uberhaupt buitenhof vraag ik me af. Ik kan er werkelijk niet bij dat de objectiviteit van dat programma in twijfel wordt getrokken. De betrokken mensen zitten er eigenlijk altijd en iedere partij is altijd vertegenwoordigt en er wordt nooit een conclusie getrokken door de interviewer.
Ik wil ook niet beweren dat alles dat Livestro beweert zonder meer waar is. Nogmaals, het enige dat ik wilde stellen is dat je niet zijn verhaal kan afdoen met "het is een hypocriet dus we hoeven hem niet meer serieus te nemen".
pi_50610135
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Probeer het nou niet te ontkennen, sbs = campingzender beweren de zogenaamde intellectuelen, talpa en telegraaf zijn pulp, gouden kooi is voor domme mensen etc, etc.
Dat is toch ook zo Sowieso kijk ik dus geen tv meer. De ene helft is pulp, de andere helft linkse propaganda.
pi_50610137
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:28 schreef X. het volgende:
Nee natuurlijk niet. Beter ten halve gekeerd etc. etc.
Maar het is natuurlijk gelul dat ze van iemand die werkelijk al jaren ongeveer hetzelfde publiceert niet wisten wat ze konden verwachten.
pi_50610138
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik ken de redenen niet. Maar vraag jezelf dan eens af: als ze bij Buitenhof zo objectief zijn, waarom dan iemand aannemen die zo uitgesproken rechts is?
pi_50610156
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo Sowieso kijk ik dus geen tv meer. De ene helft is pulp, de andere helft linkse propaganda.
en telegraaf is voor het plebs, etc ,etc.

en aPPLe dat is pas voor intellectuelen. Terwijl je voor aPPLe, netzoals voor windows een mickeymouse-intelligentie nodig hebt.

En natuurlijk de NRC lezen in de trein. Is ook helemaal intellectueel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50610184
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

en telegraaf is voor het plebs, etc ,etc.
Generaliseren is leuk

en handig
pi_50610227
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Maar een rechts columnist eruitzetten omdat deze rechts is, is natuurlijk wel een beetje dom
Wie zegt dat dat zo is

Hijzelf

Je moet niet zo goedgelovig zijn.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:34:54 #165
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610293
Kan het niveau weer iets hoger graag?

Elke keer als het woord linkse kerk valt daalt het niveau meteen onder het vriespunt valt me op.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50610338
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Klopkoek het volgende:

Elke keer als het woord linkse kerk valt daalt het niveau meteen onder het vriespunt valt me op.
pi_50610355
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef SteveBallmer het volgende:

Nee natuurlijk niet. Beter ten halve gekeerd etc. etc.
Maar het is natuurlijk gelul dat ze van iemand die werkelijk al jaren ongeveer hetzelfde publiceert niet wisten wat ze konden verwachten.
Of je een column in een krant schrijft is wel wat anders dan een column op TV vertellen.

Edit: En waarschijnlijk hebben ze hem even de tijd gegeven om te laten wennen aan zijn nieuwe baan. Als iemand de eerste keren dat die live op TV is, onder de maat is, dan geef je 'm even de tijd om daar aan te wennen in de hoop dat het beter wordt.
Zal nu onderhand ook wel einde seizoen zijn voor Buitenhof dus dan is het wel logisch om dat als 'probeer termijn' te houden en te zeggen, volgend jaar toch maar niet meer.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:37:01 #168
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610377
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het lijkt wel of er honderden PJ's hier rondlopen...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50610433
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het lijkt wel of er honderden PJ's hier rondlopen...
Zeker omdat ze het niet met je eens zijn
pi_50610435
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Klopkoek het volgende:

pi_50610494
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:36 schreef calvobbes het volgende:
Of je een column in een krant schrijft is wel wat anders dan een column op TV vertellen.
Volgens mij gaat het om wat die man te vertellen had. Dat hadden ze van mijlenver kunnen zien aankomen.

Maakt verder niet uit of die man zijn gedachtegoed via krant, radio of tv ventileert.
Qua uitvoering zullen er vast verschillen zijn maar de intentie blijft min of meer hetzelfde hoor.
pi_50610585
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef SteveBallmer het volgende:

Volgens mij gaat het om wat die man te vertellen had. Dat hadden ze van mijlenver kunnen zien aankomen.
Dus dan nemen ze hem aan, om hem 5 maanden later weer te ontslaan omdat die te rechts zou zijn. Niet echt logisch he...
Dus waarschijnlijk gaat het niet om de inhoud van zijn columns, maar brengt die ze niet goed over op TV.
pi_50610606
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Probeer het nou niet te ontkennen, sbs = campingzender beweren de zogenaamde intellectuelen, talpa is pulp, gouden kooi is voor domme mensen, telegraaf is voor het plebs, etc, etc.
Kijk, zo'n programma als de Gouden Kooi trekt amper kijkers. Dus je kan moeilijk zeggen dat de gemiddelde Nederlander naar de Gouden Kooi kijkt. Een uitspraak over dat programma is dan ook geen uitspraak over de gemiddelde Nederlander, maar over Nederlanders met een afwijkende smaak. Jij doet trouwens precies hetzelfde wanneer je het hebt over de linkse kliek bij de staatsomroep. Jij voelt je oh zo verheven boven anderen omdat je dit zogenaamd denkt door te hebben.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:46:02 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610690
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De waarheid is hard, ik weet het.

De strijd zal hard zijn, er zullen offers gebracht moeten worden maar the lefties will prevail.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50610753
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef calvobbes het volgende:
Dus dan nemen ze hem aan, om hem 5 maanden later weer te ontslaan omdat die te rechts zou zijn. Niet echt logisch he...
Inderdaad, niet logisch. Er zit dan ook vast meer achter.
quote:
Dus waarschijnlijk gaat het niet om de inhoud van zijn columns,
Vandaar dat hij ze van de redactie, naar eigen zeggen, tot drie keer toe niet mocht uitspreken.
quote:
maar brengt die ze niet goed over op TV.
Nee, Désanne doet het leuk.
Maar hey, het verhaaltje dat zij houdt bevalt de redactie blijkbaar wél.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')