Heb een laptop dus jah kan als ik wil nog op het strand dgk nog kijken. Het zou wel triest zijn maar ja,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker de tuin in hier![]()
Nou niet echt. Ik heb zijn post geschiedenis is bekeken. Hij kan behoorlijk lelijk uit de hoek komen. Persoonlijke aanvallen op mede fokkers. Maar ik ben hier om over de streams te praten en niet een wc eend.quote:
waarheen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:10 schreef CoT het volgende:
Hoelaat gaat Eric weg?
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:10 schreef CoT het volgende:
Hoelaat gaat Eric weg?
jah daggg....das een grapje zeker....quote:
heeft die een 24 u aangevraag ofzo..zojah....Eric gaat never nooit niet weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijft
Niet van die enge dingen zeggen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijft
Wedden?!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
jah daggg....das een grapje zeker....
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:08 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik heb zijn post geschiedenis is bekeken. Hij kan behoorlijk lelijk uit de hoek komen. Persoonlijke aanvallen op mede fokkers. Maar ik ben hier om over de streams te praten en niet een wc eend.
Schatjeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:08 schreef getl0st het volgende:
Mogguh!![]()
Kijk je naar de streams zie je die gay eric nog steeds en dan ook nog zo walgelijk dansen
Ik vraag me af van wie hij een kloon is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dus![]()
Dont fuck with Eend.
Nou zal het duidelijker zeggen. Hij heeft een vriend van mij lopen afzeiken. klaar. einde discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dus![]()
Dont fuck with Eend.
Ach gossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Palma komt snikkend naar beneden.. en valt Eric en Natasia in de armen.
ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet van die enge dingen zeggen hoor.![]()
![]()
Oh dat verklaard alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:16 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Nou zal het duidelijker zeggen. Hij heeft een vriend van mij lopen afzeiken. klaar. einde discussie.
Inderdaad. Maar maak je ajb geen zorgen. ik ben hier voor de fun. Wilde dat eenmalig kwijt. heb het zelfs weggehaald.quote:
Braaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar maak je ajb geen zorgen. ik ben hier voor de fun. Wilde dat eenmalig kwijt. heb het zelfs weggehaald.
Ten goede weggehaald voor mijzelf voor ik een halve cos vol moet lullen met uitleg en ruzie. Hou daar absoluut niet van.quote:
Hetzelfde als toen bij Bart bij zijn aankondiging: ik vertrek.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef Clank het volgende:
Ach Natasia haar momentje... ze zal het zó zwaar krijgen als Eric weggaat... en bléren maar!!
Alsof dat nu nog helpt, ik heb je gequote.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:22 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Ten goede weggehaald voor mijzelf voor ik een halve cos vol moet lullen met uitleg en ruzie. Hou daar absoluut niet van.
Jah leuk voor je. Wil je nou verder discussieren of het laten zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof dat nu nog helpt, ik heb je gequote.
Wordt daar toch wat lastig met al die camera'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:24 schreef riri het volgende:
als ik huil doe ik het meestal in een stil hoekje zonder dat anderen het zien...ja,verschil moet er zijn
Ja maar, Natasia is een gevoelsmens.... zij uit der gevoel dus ook makkelijk waar andere bij zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:24 schreef riri het volgende:
als ik huil doe ik het meestal in een stil hoekje zonder dat anderen het zien...ja,verschil moet er zijn
Hahahaha.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wordt daar toch wat lastig met al die camera's
Kan nog wel ff verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Jah leuk voor je. Wil je nou verder discussieren of het laten zitten.
Zeg zeg! Rustig aan tegen die lieve damequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Jah leuk voor je. Wil je nou verder discussieren of het laten zitten.
Niks meer liefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeg zeg! Rustig aan tegen die lieve dame![]()
waar gaat dit over? Iets voor de SC?
Dus dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: Als je echt van mensen houdt kwets je ze niet zo.. ik doe dat niet.
Wat zei ze ook alweer over Eric's moeder???
Ik had iets gezegd. Daar kreeg ik commentaar op. Heb ik uitleg over gegeven. Zoals voorspeld ben ik nu dus toch aan het uitleggen waar het om gaat. Jammer. Ik hou hier nu verder over op. Het is geen disrespect tegen Lies. Maar Lies je weet verder niet waar het over gaat dus laat lekker hangen. Dat doe ik ook. Alleen in jou quote staat het stukje. Laat het nou verder. Ajbquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeg zeg! Rustig aan tegen die lieve dame![]()
waar gaat dit over? Iets voor de SC?
dat is waar....maar het is gauw te zien of iemand zijn verdriet probeert voor zich te houden of er extra de camera voor opzoektquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wordt daar toch wat lastig met al die camera's
JE MOEDER IS DOOD, JE MOEDER IS DOOD, JE MOEDER IS DOOOHOOOD, IK BEN EEN MOEDER, EN DE JOUWE IS DOOOODD.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Wat zei ze ook alweer over Eric's moeder???
Maar zou me niet verbazen..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: Het zou ook wel heel egoïstisch zijn om je hier voor mezelf te houden.
Inderdaad. En het werkt nog ook: gisteren is zo'n beetje de halve TV-uitzending verpest met onsmakelijke beelden van een verdriet acterende Natasia.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:24 schreef riri het volgende:
Mogguhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen mensen.
Good morning.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |