quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan inschatten aan de afscheidsgesprekken die hij had met Natasia, Huub en Japio, denk ik dat hij gaat. Hij wil morgen met Lieke, Amanda en Brian ook zo'n gesprek voeren. Verder heeft hij inmiddels een deal gesloten met Japio, hij krijgt een armband van Japio (gejat overigens) en moet in ruil zorgen dat Japio de 2e kast in de masterbedroom krijgt.
Is er een grote schoonmaakactie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hierna aan de beurt is.
En het zou me ook niet verbazen als Huub al weet wie de volgende bewoner is.
Lekker, die broodkruimels in je bed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
Lieke bracht Huub nog een hapje eten. Een dubbele boterham zo te zien.
[afbeelding]
Er moet toch tv gemaakt worden?quote:
Amanda heeft te horen gekregen dat ze er niet uit gaat,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hierna aan de beurt is.
En het zou me ook niet verbazen als Huub al weet wie de volgende bewoner is.
Wat bedoel je dan precies, de volgende die terror op zijn dak krijgt?quote:
Dat is toch geregeld via de accountantquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Jaap&Huub zich meer gaan binden gaat Lieke eruit.
Ja, bedoelde ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies, de volgende die terror op zijn dak krijgt?
Japio heeft het wel meer over 'de accountant'. Ik heb uit al zijn opmerkingen daarover een beetje de indruk overgehouden, dat 'achter' een soort puntentelling bestaat van TV-minuten of 'uitgevoerde acties' of 'gescoorde verhaallijn' of zo iets.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch geregeld via de accountant
Maar huub heeft waarschijnlijk liever wel dubbele backup....
Als de groepen redelijk stabiel zijn, dan word het een stuk moeilijker om om 1 persoon terror uit te oefenen, dan krijg je al snel actie tussen de groepenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik
De groep is nu redelijk stabiel. BAN blijft elkaar wel steunen, HJL ook. Er komt vrij snel op z'n minst 1 nieuwe bewoner. Dat is 1 ding wat uitgewerkt gaat worden; wie is het en voor welke groep kiest hij/zij?
Daarnaast zal er ook wel wat actie tussen de groepen moeten komen, anders wordt het wel heel erg gezapig.
De indruk die ik uit die gesprekken heb gehaald is dat die 'accountant' iemand achter is waar ze hun dekking bij kunnen checken, zodat ze niet genaaid worden door een valse afspraak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft het wel meer over 'de accountant'. Ik heb uit al zijn opmerkingen daarover een beetje de indruk overgehouden, dat 'achter' een soort puntentelling bestaat van TV-minuten of 'uitgevoerde acties' of 'gescoorde verhaallijn' of zo iets.
Op de zelfde manier praat Natasia altijd over een 'geldige garantie' of een 'verlopen garantie'. Waarbij ze 'n keer vol trots vertelde dat haar garantie was verlengd tot eind september.
Maar dat doen ze toch regelmatig gewoon via de telefoon in de private-room. In de trand van "Is het echt waar dat we alle kasten moeten leegmaken ?" of "Moeten we echt zus-of-zo ?". Het geintke van "Ze hebben van 'achter' gebeld dat we ......" werkt al langer niet meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
De indruk die ik uit die gesprekken heb gehaald is dat die 'accountant' iemand achter is waar ze hun dekking bij kunnen checken, zodat ze niet genaaid worden door een valse afspraak.
Donderdag komt het op tv.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:44 schreef Kinga het volgende:
Morgen, fuck ik heb Jensen gemist gisteren... was het wat?
Dat BAN elkaar blijft steunen, vind ik persoonlijk bijzonder saai.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik
De groep is nu redelijk stabiel. BAN blijft elkaar wel steunen, HJL ook. Er komt vrij snel op z'n minst 1 nieuwe bewoner. Dat is 1 ding wat uitgewerkt gaat worden; wie is het en voor welke groep kiest hij/zij?
Daarnaast zal er ook wel wat actie tussen de groepen moeten komen, anders wordt het wel heel erg gezapig.
Denk absoluut dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft het wel meer over 'de accountant'. Ik heb uit al zijn opmerkingen daarover een beetje de indruk overgehouden, dat 'achter' een soort puntentelling bestaat van TV-minuten of 'uitgevoerde acties' of 'gescoorde verhaallijn' of zo iets.
Op de zelfde manier praat Natasia altijd over een 'geldige garantie' of een 'verlopen garantie'. Waarbij ze 'n keer vol trots vertelde dat haar garantie was verlengd tot eind september.
En zowaar Palma besluit na enig nadenken dat het toch eerder Natasia' s ding is en dat ze er eigenlijk niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:44 schreef pullup het volgende:
Natasia stookt Palma op om samen met haar Huub en Lieke keihard wakker te maken om wraak te nemen voor het wakker houden van vannacht.
Hoe reageerde natas ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Palma: Ik kan me eigenlijk ook niet met een gevecht van hun gaan bemoeien.. ik vind het wel leuk... maar even niet.
(nieuwe instructies voor Palma??)
Die gaat zeker nog terror uitvoeren. Muziek aan, schreeuwen en lawaai maken.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gaat zeker nog terror uitvoeren. Muziek aan, schreeuwen en lawaai maken.
Die durft wel nu jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:58 schreef Pokerdaddy het volgende:
Rude awakaning zeg in de kooi!!!
Eric maakt iedereen luid en duidelijk wakker.....Terror....goed zo eric...laat ze een poepie ruiken:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:54 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat je zelf continue mensen afzeikt met je grote bek!
Groot gelijk, lekker de tuin in hierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:01 schreef pullup het volgende:
Het is te lekker weer om op mijn dagje vrij binnen te zitten![]()
Heb een laptop dus jah kan als ik wil nog op het strand dgk nog kijken. Het zou wel triest zijn maar ja,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker de tuin in hier![]()
Nou niet echt. Ik heb zijn post geschiedenis is bekeken. Hij kan behoorlijk lelijk uit de hoek komen. Persoonlijke aanvallen op mede fokkers. Maar ik ben hier om over de streams te praten en niet een wc eend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |