waarheen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:10 schreef CoT het volgende:
Hoelaat gaat Eric weg?
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:10 schreef CoT het volgende:
Hoelaat gaat Eric weg?
jah daggg....das een grapje zeker....quote:
heeft die een 24 u aangevraag ofzo..zojah....Eric gaat never nooit niet weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijft
Niet van die enge dingen zeggen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg zijn.. al denk ik nog steeds dat ie blijft
Wedden?!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:12 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
jah daggg....das een grapje zeker....
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:08 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik heb zijn post geschiedenis is bekeken. Hij kan behoorlijk lelijk uit de hoek komen. Persoonlijke aanvallen op mede fokkers. Maar ik ben hier om over de streams te praten en niet een wc eend.
Schatjeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:08 schreef getl0st het volgende:
Mogguh!![]()
Kijk je naar de streams zie je die gay eric nog steeds en dan ook nog zo walgelijk dansen
Ik vraag me af van wie hij een kloon is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dus![]()
Dont fuck with Eend.
Nou zal het duidelijker zeggen. Hij heeft een vriend van mij lopen afzeiken. klaar. einde discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus als ik iemand aanval heb jij meteen het recht om mij aan te vallen.... zomaar dus![]()
Dont fuck with Eend.
Ach gossiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Palma komt snikkend naar beneden.. en valt Eric en Natasia in de armen.
ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet van die enge dingen zeggen hoor.![]()
![]()
Oh dat verklaard alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:16 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Nou zal het duidelijker zeggen. Hij heeft een vriend van mij lopen afzeiken. klaar. einde discussie.
Inderdaad. Maar maak je ajb geen zorgen. ik ben hier voor de fun. Wilde dat eenmalig kwijt. heb het zelfs weggehaald.quote:
Braaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar maak je ajb geen zorgen. ik ben hier voor de fun. Wilde dat eenmalig kwijt. heb het zelfs weggehaald.
Ten goede weggehaald voor mijzelf voor ik een halve cos vol moet lullen met uitleg en ruzie. Hou daar absoluut niet van.quote:
Hetzelfde als toen bij Bart bij zijn aankondiging: ik vertrek.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef Clank het volgende:
Ach Natasia haar momentje... ze zal het zó zwaar krijgen als Eric weggaat... en bléren maar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |