De beste zinquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Felixa het volgende:
3 maanden betaalde vakantie en een auto van de zaak, go Oscar!![]()
![]()
"There's Gil, Oscar's roommate... I wonder if he knows..."
HAHAHA!!!![]()
Het was onvermijdelijk dat Dwight bij zichzelf zou ontdekken dat het piepje homo af zou gaanquote:
Inderdaad,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:44 schreef Jovatov het volgende:
Ook hoe die Jim die rekenmachine in Jello had gedaan
Tja, het ligt soms gevoelig bij sommige mensen heb ik het idee. Maar The Office US is een remake van de UK versie.. althans seizoen 1. Die delen een heleboel van dezelfde grappen met de UK versie. Maar vanaf seizoen 2 gaat het z'n eigen weg. Persoonlijk vind ik ze allebei erg goed, maar om eerlijk te zijn geniet ik meer van de personages van de US versie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:55 schreef -lucas- het volgende:
Ik kijk sinds kort ook (Comedy Central is best een aanwinst eigenljk), maar hoe vergelijkt US zich tot de UK afleveringen? Die heb ik nl. nooit gezien...
hahaha, hij dacht wel ff iets te kunnen flikkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef Xrenity het volgende:
Geweldige aflevering inderdaad
Die gaydar
Jims momenten waren gaaf, inderdaad met die nieuwe die ging flippen
Briljant!
[afbeelding]
Lees net dat de kus van Dwight ook geimproviseerd was
Dat was Stanley the Manley, niet Royquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef Argento het volgende:
Phyllis: order the most expensive item on the menu. Let him know you're worth it!
Roy: but then you'll have to put out
Phyllis: yes, then you'd have to put out
en dan die blik van Pam
en dan te bedenken dat ik deze dialoog bijna aan Kevin had toegeschrevenquote:
Is dat niet seizoen 1 ep 5?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
Gisteren de aflevering uit seizoen 2 met het basketballen nog eens gezien.. Michael die er automatisch van uit ging dat Stanley een geboren basketballer was.. en dan zijn dribbelhi-la-risch!
quote:MumboJumbo heeft vandaag een overeenkomst gesloten met Universal Pictures Digital Platforms Group zodat ze een spel over het bekroonde The Office mogen maken. The Office is een televisiereeks die draait rond het reilen en zeilen van de werknemers van een middelgrote papierproducent. Klinkt saai, maar de reeks zit vol met grappen, ironie, situatiehumor en vooral absurde dialogen die dagen later nog steeds in je kop kunnen rondspoken!
MumboJubo belooft dat het spel van The Office minstens even grappig zal worden als de gelijknamige TV-reeks, een loodzware opdracht als je het mij vraagt. De ontwikkelaar zal nauw samenwerken met de acteurs en het productieteam dat achter The Office zit zodat het spel er zo realistisch mogelijk zal uitzien. The Office zal dit najaar verschijnen voor de DS, PSP en PC. Nog even voor de duidelijkheid, het gaat hier om een spel gebaseerd zal zijn op de Amerikaanse versie van The Office, de Britse versie zit er voor niks tussen!
Ik vind er ook zo minder aan. Het leukste is nog als Dwight 'live' getreiterd wordtquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Whatashockr het volgende:
K hoop wel dat Jim weer terug komt in kantoor, was toch wel leuker.
Creed=Creep!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
What?
Nothing.
Please go back to your desk
In a minute..
Wordt nog leuk als Pam ook weer achter Jim aan gaat. Als dat gebeurt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Alleen is Jim er niet zo goed in. Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
echt geweldig stuk, dan denk je dat die baas heel boos is dat ze gamen, maar moetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Whehe, Call of Duty spelen![]()
Alleen is Jim er niet zo goed in. Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
Dwight leek te winnen maar was zoals gebruikelijk weer eens de schlemiel.
Lijkt er wel op ja! Leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Jovatov het volgende:
Wordt die ene griet nu v'lieft op Jim...?
Die is tof!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef Felixa het volgende:
Vanavond S3 E04: Grief Counseling.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is tof!
Let op de verhalen die ze vertellen en waar je dat aan doet denken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Felixa op 21-06-2007 21:38:44 ]Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Felixa het volgende:
[..]Of je doet het ff in een spoilertag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry! Ik ben nog maar net nieuw hier, wist niet dat dat bestond... en wat het was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Of je doet het ff in een spoilertag...
Thanx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt het alsnog doen met het knopje [afbeelding] rechtsboven je post.
Uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:44 schreef DaFrenk het volgende:
Pff, van die ringtone/games reclames wordt je ook ziek.. laatst was er ene voor een GSM radar.. ze durven gewoon te doen alsof je echt GSM's kunt zien op je mobiel. Staat er in kleine letters dat het een bewegende wallpaper is.. je reinste oplichting!
No f-ing way! Maar viel me op en is gewoon te erg voor worden.. en al die kiddo's maar smssen..quote:
En Kevin Weekend at Bernie's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Ace1 het volgende:
Hehe Pam die million dollar baby als verhaal gebruikt... en ryan the lion king
Mij leek het ook wel tof hehe. Maar gelukkig koop ik die troep ook nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
No f-ing way! Maar viel me op en is gewoon te erg voor worden.. en al die kiddo's maar smssen..![]()
Ik vond dat van Jim wel tof, je hele dag besteden aan het vinden van de juiste snackquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Jovatov het volgende:
Leuke aflevering weer!
Inderdaad met die keldertrap, Dwight lag weer helemaal dubbel natuurlijk!
En Dwight die probeerde dat vogeltje in een blikje te stoppen -O_
Vind die verhaallijn van Jim wel minder trouwens, alhoewel die ene 'In your ass' ook best leuk was
Geeft niks, wist niet dat je nieuw wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Sorry! Ik ben nog maar net nieuw hier, wist niet dat dat bestond... en wat het was.
Heb het even opgezocht en nu snap ik het.
Sorry...![]()
Bij aflevering 3.01 hadden ze een scene geknipt. Ik denk dat ze dat straks weer gaan doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef Sweetrose het volgende:
Weet je wat ik me afvraag, er zijn in seizoen 3 twee afleveringen
die 40 minuten duren, zal CC die dan in 2en delen ofzo?
Ja? Dat was me niet opgevallen. Er waren wel heel veel dingen uit de seizoensfinale geknipt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef Joer_ het volgende:
[..]
Bij aflevering 3.01 hadden ze een scene geknipt. Ik denk dat ze dat straks weer gaan doen.
leuk!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:31 schreef Madine het volgende:
Fans van The Office zullen dit fragment van Rainn Wilson (Dwight) bij Saturday Night Live wel kunnen waarderen.
http://www.youtube.com/watch?v=qlN2EoPBFE0
Excuses als 'ie al eens gepost is.
hehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:31 schreef Madine het volgende:
Fans van The Office zullen dit fragment van Rainn Wilson (Dwight) bij Saturday Night Live wel kunnen waarderen.
Dwight is ook echt totaal anders dan Gareth. Kan daarom ook niet zeggen welke ik leuker vindt. Dwight is wel meer likeable dan Gareth, dat was gewoon een eikel, Dwight een beetje wereldvreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:35 schreef Irien het volgende:
Dwight is misschien wel het meest geslaagde personage! Is nog meer zichzelf dan een versie van Gareth.
Haha, echt goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:31 schreef Madine het volgende:
Leuk om Steve terug te zien bij zijn "oude" show.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind ook altijd grappig dat Steve in interviews enzo vaak ook in zo'n soort rol zit van Michael
Hier bij the daily show
http://www.youtube.com/watch?v=clm-IVyekaw
kan je van Ricky Gervais ook wel zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Felixa het volgende:
Steve Carell is bijna 45 jaar, waarom hij de laatste paar jaar pas beroemd is geworden, is beyond me! Wat een talent!![]()
Tja, zag er ook niet zó tof uit in de trailers dacht ik.quote:SUNDAY AM: Hollywood's most expensive comedy ever needed divine intervention and didn't get it at the box office this weekend as Universal's Evan Almighty debuted to a disappointing $32.1 million. That's well below the $50 mil which box office gurus initially expected and the studio's own lowered expectations of 40+ mil.
Briljant.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:31 schreef Madine het volgende:
De humor is ongeveer hetzelfde vind ik. De eerste aflevering van beide series loopt zelfs op veel punten gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:17 schreef kevne het volgende:
US is er alleen omdat zij de UK humor niet snappenhaha
Van seizoen 1 en 2 zijn al DVD's uit. Of ze er ook al zijn met Nederlandse ondertiteling weet ik niet. Seizoen 3 komt in september uit.quote:is er eigenlijk n dvd box van deze serie? (de US uiteraard)
Ben ik het niet mee eens. The Office US heeft, zeker vanaf het tweede seizoen, veel meer weg van een sitcom dan van een mockumentary. Niet dat dat slecht is, ik vind beide series geweldig en ze hebben beide hun eigen charme. The Office US heeft wel gewoon voor dat er veel meer afleveringen zijn geprocuceerd waardoor de verhaallijnen en de personages beter uitgediept kunnen worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef alwaysthebest het volgende:
De humor is ongeveer hetzelfde vind ik. De eerste aflevering van beide series loopt zelfs op veel punten gelijk.
Dat kunnen ze mij niet aandoenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:41 schreef Madine het volgende:
Maar wacht maar tot Comedy Central door seizoen 3 heen is, dan moeten jullie net als mij gaan zitten wachten op het vervolg![]()
Je weet dat tvps overbodig zijn als je net nog in dit topic hebt gepost?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:51 schreef bobsqaud het volgende:
tvp
Ja man.. zo leuk gesprek en dan weer zo'n einde..quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=Nhpb68FKrAUquote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef Un4 het volgende:
Haha geniaal weer. Hoe herkenbaar ook met dat liedje van The Cardigans.![]()
Mij is dat niet gelukt, ben weken geleden al gezwicht onder de druk...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Jovatov het volgende:
Moet me echt zwaar inhouden om de afleveringen niet te gaan downloaden...
Ik lees net dat Ryan (B.J. Novak) deze episode (van gisteravond) nog zelf geschreven heeft ook!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Will Ryan become a loser, slacker like Jim or will he join the Dwight Army of Champions?
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Madine het volgende:
Jullie gaan ongelooflijk hard genieten van de seizoensfinale.Zorg absoluut dat je alle spoilers weet te vermijden.
klopt, samen met de figureren, Ryan en Toby uit de serie, zij zijn de schrijvers achter het script, Steve Carell, Michael dus, is ook voor een deel verantwoordelijk voor het verhaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:48 schreef DaFrenk het volgende:
HeheJa, hij geeft zichzelf wel een aparte rol eigenlijk. Maar Kelly en Toby zijn ook de makers van de serie, ze spelen ook gewoon mee
Grappig..
Zo, daar zaten aardig wat leuke deleted scenes bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Initiation (wiki) Daar staat een mooie beschrijving.
lol.. ja dat was beter geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Initiation (wiki) Daar staat een mooie beschrijving.
Je avatarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
lol.. ja dat was beter geweest![]()
Ja, die deleted scenes.. op YouTube vind je er altijd wel wat.. maar helaas niet van alle afleveringen.
Die kan ik een aantal keer terugzien en blijven lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Nhpb68FKrAU
Hehehe, ja da's die scene waar hij zogenaamd huilt om Jim's vertrek.. ik heb het echt op repeat gezet.. fan-tas-tisch!quote:
Ziet er inderdaad grappig uit ja! Zal er niet speciaal voor naar de bios gaan.. maar wil hem zeker wel eens checken! Leuk dat de weg voor hem open gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:59 schreef Madine het volgende:
Erg benieuwd naar deze film: http://nl.youtube.com/watch?v=neFtnurUX98
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:59 schreef Madine het volgende:
Erg benieuwd naar deze film: http://nl.youtube.com/watch?v=neFtnurUX98
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door dvdfreak op 26-06-2007 19:34:36 ]
Die trilde toen Pam hem een sms stuurde maar omdat ie dronken/aan het slapen was, hoorde hij het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Rahl het volgende:
Wat was er nou met Jim's telefoon gebeurd? ik zag het zo snel niet
Volgens mij was ie gewoon te lam om die sms te lezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Rahl het volgende:
Wat was er nou met Jim's telefoon gebeurd? ik zag het zo snel niet
Ja, heel per ongelukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef DaFrenk het volgende:
Ja precies.. ongelofelijk.. en die foto van hem en haar in die powerpoint
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Dwight die bij de foto van Shyamalan The Sixth sense probeert te spoileren...
'he's been dead the whole time'![]()
Dat is idd ergquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Dwight die bij de foto van Shyamalan The Sixth sense probeert te spoileren...
'he's been dead the whole time'![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Staan die deleted scenes ook allemaal op de dvd-boxen?
Die was vet hahaha en die Ryan baalt zooo ergquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Felixa het volgende:
"This is exactly what Michael Moore does!"
En die opmerking over Bowling for Columbine "I thought it was a bowling movie like Kingpin..."
"you're very exotic looking, was your father a GI?"quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
Whahaha.. geweldigIdd weer pijnlijke opmerkingen over de GI en de slaven
![]()
Rappende Dwight.. respect
Ja man! Die man moet toch diep in de put zitten.. zielig hoor.. en z'n sorry geroep vanwege die "hand groet".. I feel sorry for him..quote:
Nou dat werd net ruimschoots goedgemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Valt me mee dat hij nog geen pijnlijke grappen heeft gemaakt over die dikke man.. alleen maar "Big guy"...
Ja ik dacht al.. wanneer gaat Michael iets met die Tony doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Dwight en Micheal die die Tony omhoog helpen op die tafel.
Ja dat vroeg ik mij ook al af.. Andy zit nu op zijn plek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef BB-boy het volgende:
Is Oscar weg of zo?
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook al af.. Andy zit nu op zijn plek.
Ik vermoed dat hij van z'n 3 maanden vakantie aan het genieten is vanwege die homo kwestie![]()
Ja Pam is echt een schatje, maar Karen is echt een spetter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooier dan Pam, dat zeker wel.
Maar Pam's gedrag is schattiger
Dat klopt. Oscar keert weer terug als zijn betaalde vakantie in Europa is afgelopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vermoed dat hij van z'n 3 maanden vakantie aan het genieten is vanwege die homo kwestie![]()
Mwah denk het niet. Dat werd uitgelegd in een deleted scene van een eerdere aflevering volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat klopt. Oscar keert weer terug als zijn betaalde vakantie in Europa is afgelopen.
Is geen spoiler toch?
Het werd duidelijk gezegd een paar afleveringen terug, Jan stuude Oscar op betaalde vakantie omdat Micheal zo belachelijk deed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah denk het niet. Dat werd uitgelegd in een deleted scene van een eerdere aflevering volgens mij.
Om een rechtzaak te voorkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het werd duidelijk gezegd een paar afleveringen terug, Jan stuude Oscar op betaalde vakantie omdat Micheal zo belachelijk deed.
Creed is de manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:20 schreef Flyga het volgende:
Creed maakte een foto van die borst
en zet hem meteen op zijn bureaublad![]()
![]()
![]()
quote:
The Daily show hé, ik vind het ook erg jammer, maarjaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Flyga het volgende:
jammer dat het niet op vrijdag komt waarom niet eigenlijk?
Dat een 'all american' GI ergens in een exotisch oord gestationeerd is en daar een kind heeft verwekt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat was de grap eigenlijk achter die opmerking van Michael tegen Karen over haar vader en GI?
Als ze dat een paar maanden volhouden dan komen ze niet uit met de uitzendingen. en waarschijnlijk worden de afleveringen dan ook veel duurder dan dat ze nu zijn...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van Comedy Central is dat ze The Office 2x op dezelfde dag dezelfde aflevering uitzenden. Waarom niet zoals Southpark en Scrubs eerst een herhaling van de dag er voor, en dan een nieuwe. Zo kan je nog eens een dag niet thuis zijn, en toch niks missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |