Is dat niet seizoen 1 ep 5?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
Gisteren de aflevering uit seizoen 2 met het basketballen nog eens gezien.. Michael die er automatisch van uit ging dat Stanley een geboren basketballer was.. en dan zijn dribbelhi-la-risch!
quote:MumboJumbo heeft vandaag een overeenkomst gesloten met Universal Pictures Digital Platforms Group zodat ze een spel over het bekroonde The Office mogen maken. The Office is een televisiereeks die draait rond het reilen en zeilen van de werknemers van een middelgrote papierproducent. Klinkt saai, maar de reeks zit vol met grappen, ironie, situatiehumor en vooral absurde dialogen die dagen later nog steeds in je kop kunnen rondspoken!
MumboJubo belooft dat het spel van The Office minstens even grappig zal worden als de gelijknamige TV-reeks, een loodzware opdracht als je het mij vraagt. De ontwikkelaar zal nauw samenwerken met de acteurs en het productieteam dat achter The Office zit zodat het spel er zo realistisch mogelijk zal uitzien. The Office zal dit najaar verschijnen voor de DS, PSP en PC. Nog even voor de duidelijkheid, het gaat hier om een spel gebaseerd zal zijn op de Amerikaanse versie van The Office, de Britse versie zit er voor niks tussen!
Ik vind er ook zo minder aan. Het leukste is nog als Dwight 'live' getreiterd wordtquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Whatashockr het volgende:
K hoop wel dat Jim weer terug komt in kantoor, was toch wel leuker.
Creed=Creep!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
What?
Nothing.
Please go back to your desk
In a minute..
Wordt nog leuk als Pam ook weer achter Jim aan gaat. Als dat gebeurt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Alleen is Jim er niet zo goed in. Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
echt geweldig stuk, dan denk je dat die baas heel boos is dat ze gamen, maar moetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Whehe, Call of Duty spelen![]()
Alleen is Jim er niet zo goed in. Overigens een best aantrekkelijke dame die achter hem zat te gamen op kantoor![]()
Dwight leek te winnen maar was zoals gebruikelijk weer eens de schlemiel.
Lijkt er wel op ja! Leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Jovatov het volgende:
Wordt die ene griet nu v'lieft op Jim...?
Die is tof!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef Felixa het volgende:
Vanavond S3 E04: Grief Counseling.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is tof!
Let op de verhalen die ze vertellen en waar je dat aan doet denken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Felixa op 21-06-2007 21:38:44 ]Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Felixa het volgende:
[..]Of je doet het ff in een spoilertag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry! Ik ben nog maar net nieuw hier, wist niet dat dat bestond... en wat het was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Of je doet het ff in een spoilertag...
Thanx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt het alsnog doen met het knopje [afbeelding] rechtsboven je post.
Uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:44 schreef DaFrenk het volgende:
Pff, van die ringtone/games reclames wordt je ook ziek.. laatst was er ene voor een GSM radar.. ze durven gewoon te doen alsof je echt GSM's kunt zien op je mobiel. Staat er in kleine letters dat het een bewegende wallpaper is.. je reinste oplichting!
No f-ing way! Maar viel me op en is gewoon te erg voor worden.. en al die kiddo's maar smssen..quote:
En Kevin Weekend at Bernie's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Ace1 het volgende:
Hehe Pam die million dollar baby als verhaal gebruikt... en ryan the lion king
Mij leek het ook wel tof hehe. Maar gelukkig koop ik die troep ook nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
No f-ing way! Maar viel me op en is gewoon te erg voor worden.. en al die kiddo's maar smssen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |