Altijd die Turken.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Whé, hé, hé. Foutje.
Wij zijn best erg.quote:Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:
Open die nieuwe topikz, swa.
Steven zegt:
Die is allang geopend
Steven zegt:
[BeF] #900. Leven we nog? Bestaan we nog?
Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:
WAT DE NEUK DOET ZIJ!!!
Steven zegt:Modden in andere fora
Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:!
Ik kan er niet tegen hè
Als BeF er niet _is_.
Dat is zo raar. BeF is er altijd voor me geweest.
Steven zegt:!
Steven zegt:
Nog steeds dicht.
Te laat, ik ben er al.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
IK WILDE HEM CENTRAAL ZETTEN ZODAT DE JOSTI'S WEG ZOUDEN BLIJVEN, ONDANKBARE KRENGEN.
Welles! Op de plek waar Steven staat, had net zo goed ehm... Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) kunnen staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Neen.
O, ok. Bier dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:14 schreef Chowi het volgende:
Je maakt te moeilijke opmerkingen, rpp. Vergeet niet dat ons kaliber niet erg hoog is.
Sure. -431 hersencellen, weer!quote:
Maar alléén omdat wij een hele open reeks zijn. Verre van een kliek of wat dan ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik niet te hard van leer trek over feminisme, dan mag ik er dit deel vast ook weer bij he..
We hebben eindelijk de verklaring gevonden voor het feit dat het niveau in BeF met de seconde daalt.quote:
Wie is obvious nou weder? Optyfen met die newbie!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Kliek? Wíj? Wij accepteren iedereen, obvious.
Wij zijn geniaal. En halen zo het niveau van BeF omhoog.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben eindelijk de verklaring gevonden voor het feit dat het niveau in BeF met de seconde daalt.
Zelfs boem-dikkie?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Whehe, nee. Wij zijn echt geen kliek. Geen van de kenmerken van een kliek hebben wij. Geen énkele.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar alléén omdat wij een hele open reeks zijn. Verre van een kliek of wat dan ook.
Mits een IQ boven de 2.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Sterf! Koop een oldbie account!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Stofje het volgende:
Whehe, morgen ga ik hagelslag kopen.
Alleen als je ter compensatie je tieten post.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik niet te hard van leer trek over feminisme, dan mag ik er dit deel vast ook weer bij he..
Hou nou eens op over die tieten, man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als je ter compensatie je tieten post.
Nee. Maar dan kan je wel laten zien hóe graag je erbij wilt horen en dat dwingt echt ontzettend veel restepc af.quote:
Kun je niet haar droom leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
Ik kan er mee leven Chowi.
Jij leeft echt te veel, je weet.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik bash niemand. Ik ben zeer vredelievend. Hetgeen er weleens toe leidt dat ik zelf word gebasht. Maar ook daar kan ik mee leven.
In werkelijkheid zit je weg te kwijnen in zelfmedelijden en je uitgelopen mascara bij te werken, hm, hm?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik bash niemand. Ik ben zeer vredelievend. Hetgeen er weleens toe leidt dat ik zelf word gebasht. Maar ook daar kan ik mee leven.
Dat vind ik dan weer cru. Jij bent altijd zo cru!quote:
Serieus, gast. Jouw leven is één grote illusie.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "Vraag mij ook! Vraag mij ook!"-post.
Zullen we dan nu maar samen een zeer langzame dood gaan sterven?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef rompompom het volgende:
Daar kan ik mee leven.
Het is potjandikkie ook nimmer goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer cru. Jij bent altijd zo cru!
Terwijl ik zakken vol chips leeg eet en vervolgens weer uitkots.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Chowi het volgende:
In werkelijkheid zit je weg te kwijnen in zelfmedelijden en je uitgelopen mascara bij te werken, hm, hm?
Nah, de kwaliteit is dalende. Ik denk dat ik maar stuiptrekkend op zo'n bewegende auto voor de Kruidvat (zoeen waar je 50 cent in moet douwen, jeweets) ga zitten en alles aan me voorbij laat trekken. Ja. En dat ik dan later geschiedenisboeken bekijk en mij verbijt over hoeveel mensen als Gandhi en Churchill bereikt hebben.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Q. het volgende:
Is dat nog tof, dat leven?
Mits seks. Geile, zweterige.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zullen we dan nu maar samen een zeer langzame dood gaan sterven?
Elkaar aan flarden neuken en vervolgens langzaam leegbloeden uit alle gaten in ons lichaam.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef rompompom het volgende:
Mits seks. Geile, zweterige.
Je hebt zojuist een hele post aan hem gewijd Ch. Jíj!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef Chowi het volgende:
Jamai. Die heeft ook veel bereikt in zijn leven.
Poe hee. Wat heeft die veel bereikt.
Dat is bijna net zo doorslaggevend als bij de Oprah Winfrey-show komen!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een hele post aan hem gewijd Ch. Jíj!
Veel mensen schoppen het zover niet hoor.
Bijjouofbijmij?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Elkaar aan flarden neuken en vervolgens langzaam leegbloeden uit alle gaten in ons lichaam.
Niemand z'n ouders? Da's ook zo'n standaardantwoord op die vraag.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen de docent bij een vak van mij op een gegeven moment aan de groep studenten vroeg om twee personen te noemen die zij bewonderden kon iedereen dus echt alleen maar Mahatma Ghandi/Martin Luther King/Nelson Mandela/Moeder Theresa noemen, he..
Wat heb je zélf geantwoord?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Toen de docent bij een vak van mij op een gegeven moment aan de groep studenten vroeg om twee personen te noemen die zij bewonderden kon iedereen dus echt alleen maar Mahatma Ghandi/Martin Luther King/Nelson Mandela/Moeder Theresa noemen, he..
be·won·de·ren (ov.ww.)quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef rompompom het volgende:
Ik heb nog nooit over een antwoord op die vraag nagedacht. Wat houdt bewonderen in eigenlijk? Dat je diegene zou willen zijn? Dat je het werk diegene had willen doen/maken?
Er zijn zoveel mensen die ik dan bewonder. Het is allemaal relatief.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
be·won·de·ren (ov.ww.)
1 ontzag en waardering hebben voor => opkijken tegen, opzien tegen
2 met ontzag en waardering kijken naar
Oeh, oeh! Ik weet meteen wie ik bewonder. Van Dale..
Morrissey, zanger van The Smiths.quote:
Heb het even toegelicht.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef rompompom het volgende:
Wie googlet/wiki't er nu *niet*?
Mijn leven is vriendschap.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Serieus, gast. Jouw leven is één grote illusie.
jumsy_jown ? :quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat, en ik wil ook op m'n 27e dood, net als Janis en Jeff en Jim. Wel even m'n naam veranderen naar iets met een J.
Oh, en A Woman Left Lonely is één van de beste nummers ooit. Natuurlijk.
Zoals gezegd, ik heb er nog nooit over nagedacht. Wat mij betreft hoeft het ook helemaal niet op een grote (globale) schaal te zijn. Iemand die hier in het dorp als vrijwilliger zo'n beetje alleen de kringloopwinkel aan de gang houdt bijvoorbeeld; ik doe het 'm niet na en dat is toch écht 'goed' werk. In dat opzicht bewonder ik diegene dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
En jullie dan ? Wie bewonderen jullie ?
Als ik dat doe met m'n echte naam zijn de eerste 4 letters 'Jerc'.quote:
Wat een mietje.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht. Jeff was 30.
Verander meteen de laatste twee in 'of', als je toch bezig bent.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik dat doe met m'n echte naam zijn de eerste 4 letters 'Jerk'.
In de categorie 'acteurs en actrices': Kate Winslet. Ik ben een beetje verliefd op Kate, maar afgezien daarvan is ze één van de weinige actrices die ik kan betrappen op intelligentie. Daarnaast doet ze niet moeilijk om het 'oh god vinden ze me wel dun genoeg en doe ik wel de juiste films en zie ik er wel goed genoeg uit'-gezeik.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Laten we Jurt Jobain trouwens niet vergeten.
Nee, maar even serieus. Hoe tof je buurman of kringloopmedewerker ook is, als je nou even alleen aan bekende mensen denkt ?
We beginnen oud en wijs te wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
jullie zijn saai geworden he ?
TV-programma bij de NPS geloof ik van 3 Marokkaanse meiden die allerlei zaken in de maatschappij bespreken in hele luchtige docu's.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb Meiden Van Halal volledig gemist..
Niet slaan.
surequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zijn er inmiddels zo'n 20 mailtjes verstuurd. Jeuh.
Dribs, doe jij ook mee?. Pro-Ana's (Anorexia)
We proberen een waarschuwing te krijgen op alle sites waarop anorexia gepromoot wordt op web-log.nl.quote:
Ah en als ik die niet verstuur krijg ik, 100 jaar ongeluk, word msn geblokkeerd, gaat de rode breezer uit de handel, gaat sugababez offlinequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We proberen een waarschuwing te krijgen op alle sites waarop anorexia gepromoot wordt op web-log.nl.
Hier staat een mailtje waar je je naam onder kan zetten, eronder staat een linkje waar je hem kan versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |