Altijd die Turken.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Whé, hé, hé. Foutje.
Wij zijn best erg.quote:Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:
Open die nieuwe topikz, swa.
Steven zegt:
Die is allang geopend
Steven zegt:
[BeF] #900. Leven we nog? Bestaan we nog?
Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:
WAT DE NEUK DOET ZIJ!!!
Steven zegt:Modden in andere fora
Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) zegt:!
Ik kan er niet tegen hè
Als BeF er niet _is_.
Dat is zo raar. BeF is er altijd voor me geweest.
Steven zegt:!
Steven zegt:
Nog steeds dicht.
Te laat, ik ben er al.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
IK WILDE HEM CENTRAAL ZETTEN ZODAT DE JOSTI'S WEG ZOUDEN BLIJVEN, ONDANKBARE KRENGEN.
Welles! Op de plek waar Steven staat, had net zo goed ehm... Primrose Oxterby. (Pure. Mornin'.) kunnen staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Neen.
O, ok. Bier dan maar?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:14 schreef Chowi het volgende:
Je maakt te moeilijke opmerkingen, rpp. Vergeet niet dat ons kaliber niet erg hoog is.
Sure. -431 hersencellen, weer!quote:
Maar alléén omdat wij een hele open reeks zijn. Verre van een kliek of wat dan ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik niet te hard van leer trek over feminisme, dan mag ik er dit deel vast ook weer bij he..
We hebben eindelijk de verklaring gevonden voor het feit dat het niveau in BeF met de seconde daalt.quote:
Wie is obvious nou weder? Optyfen met die newbie!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Kliek? Wíj? Wij accepteren iedereen, obvious.
Wij zijn geniaal. En halen zo het niveau van BeF omhoog.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben eindelijk de verklaring gevonden voor het feit dat het niveau in BeF met de seconde daalt.
Zelfs boem-dikkie?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Whehe, nee. Wij zijn echt geen kliek. Geen van de kenmerken van een kliek hebben wij. Geen énkele.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar alléén omdat wij een hele open reeks zijn. Verre van een kliek of wat dan ook.
Mits een IQ boven de 2.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Stofje het volgende:
Sterf! Koop een oldbie account!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Stofje het volgende:
Whehe, morgen ga ik hagelslag kopen.
Alleen als je ter compensatie je tieten post.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik niet te hard van leer trek over feminisme, dan mag ik er dit deel vast ook weer bij he..
Hou nou eens op over die tieten, man.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen als je ter compensatie je tieten post.
Nee. Maar dan kan je wel laten zien hóe graag je erbij wilt horen en dat dwingt echt ontzettend veel restepc af.quote:
Kun je niet haar droom leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Mokster het volgende:
Ik kan er mee leven Chowi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |