quote:Op maandag 18 juni 2007 18:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
En iemand die zich niet aan de policy houdt![]()
Zoek een electro/house/dance-nummer met de volgende tekst: Electro is in the air gevolgd door een vette beat en melodie..
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef Tradios het volgende:
Ik zoek een nummer. ()
Een man zingt een hoog deuntje op de achtergrond. De rest van het nummer weet/ken ik niet precies.
Hij zingt [toon, lagere toon, hogere toon, lagere toon] een beetje die melodie.
Ik weet dat het vaag is, maar ik hoop dat iemand het weet.
The Scrantones - The Office Themequote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef deepart het volgende:
Hoe heet de intro van the office us op comedy central?
Succes met zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Der_Rudi het volgende:
Hallo![]()
Ik zoek een remix. Het gaat om het nummer: we come 1 van Faithless.
Ik ben alleen erg benieuwd welke remix want ik kan hem nergens vinden. Stijl is een beetje hardtrance / harddance/ uk hardhouse
Dit klinkt natuurlijk een beetje vaag dus heb ik de kleine sample die ik uit een live set geplukt heb even omhoog gegooid
http://www.divshare.com/download/993647-62a
Oh ja, tips over zoeken op de tracklist van de set heeft geen zin want dat heb ik al geprobeerd.
Ik heb zelfs de betreffende dj gevraagd en die weet het zelf niet meer.
Had hem op cd-tje zei ze.
Ik hoop dat iemand hier het weet.
Alvast bedankt
Geen dank.. jammer dat je niet kunt luisteren naar tracksquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Der_Rudi het volgende:
![]()
Discogs!!
Ik dacht dat dat opgeheven was jaartje geleden ofzo :![]()
Ik ga op zoek, bedankt o/
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
deze staan ook nog open! Beide afkomstig uit csi: miami. daar de muzieksites al van afgezocht maar niemand die het weet. bij 1 word er wel gezongen maar ik had geen geluk met googlen op die worden! kan iemand me helpen:
eerste
tweede
Goldwave al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Weet iemand hier nog gewoon een freeware audiocutter?
Degene die ik probeer komen niet boven de 20 seconden uit
soundforge --> audacityquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Weet iemand hier nog gewoon een freeware audiocutter?
Degene die ik probeer komen niet boven de 20 seconden uit
Erasure - Sometimesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef -Dries- het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 denk ik. In de clip zie je 2 mannen bovenop een gebouw spelen en zingen, terwijl het regent. Eentje speelt en de ander zingt. De gitaar in de clip is compleet van zilver. Wie o wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |