quote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik ben al 2 uur op dit topiceerste die eigenlijk reageerd is Crossover
als iemand niet had gezien dat ik hoi poste
en dat ik ergens poste ik ben onzichtbaar niemand reageerde toen dacht ik verruk maar![]()
weltrustenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga wel slapen -_-
jaquote:
Ja vertelquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja:Deigenlijk wel vond het eigenlijk best wel snel hoe ik dit topic heb gemaakt sneller kan ik niet:W
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Zullen we een nieuwe conspiracy ontketenen...?![]()
Ja dat is al de 2e keer...quote:
Geestelijk of fysiek?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
fruts met mij mee naar bed gisteravond![]()
lees twee posts boven de jouwequote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ja dat is al de 2e keer...}:|
Wij willen graag iets meer weten dan alleen een vage smilie die meerdere betekenissen kan hebben...o|O
het betekent dat hij heel braaf isquote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef OA het volgende:
![]()
Ja dat is al de 2e keer...![]()
Wij willen graag iets meer weten dan alleen een vage smilie die meerdere betekenissen kan hebben...![]()
Noch geestelijk, noch fysiek, maar digitaalquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is voor mij ook nog steeds de vraag eigenlijk
Hij nam zijn laptop mee![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Noch geestelijk, noch fysiek, maar digitaal:o
Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
heerlijkweer lekker vol gegeten .. hehe met jullie ?
Ik heb ook nog geen hoi gezegd tegen jequote:
ik heb nog helemaal niks gezien!quote:
Whehe...quote:
COquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen hoi gezegd tegen jeHai muck, alles goed daar???
Idemquote:
awwwwwwwwwwquote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Lieve kitten foto's!
van vorige week en verderop van zaterdag
http://www.avans.nl/quote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
wie heeft er hier een link met avans?
ssstttttt....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef MPG het volgende:
wie heeft er hier een link met avans?
Ik vermoed kuukie.... de stiekeme wiki-editer..
en vanavomd met mij dus........quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
fruts met mij mee naar bed gisteravond![]()
Do.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef ScarFace- het volgende:
NL3![]()
Vanavond do bij jensen best saai denk.
Over een tijdje komt jaap weer haha![]()
kuukie?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
ssstttttt....![]()
Kuuk heeft liever niet dat eenieder weet waar ze werkt...![]()
Mijn kat heet trouwens hetzelfde als Kuuk...![]()
![]()
Hey!!!!!!!!quote:
quote:
oh, ik dacht alquote:
Kom jij er dan ook achter waar ik werk?quote:
Ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, ik dacht al
wel een schattige naam voor een poes
ligt eraan... of jouw bedrijf een eigen ip range heeft geregistreerd of gebruiik maakt van de ips van een providerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Kom jij er dan ook achter waar ik werk?
Zo ja, PM please und nicht hier!![]()
nu ben ik heel, heel nieuwsgierig!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...
Maar dan alleen het eerste deel van de naam...
En het is een mannetje...Maar kennelijk snapte de mensen waar hij die naam heeft gekregen het niet zo...
![]()
Mazzelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaat de goede kant op, maar ik ben er morgen weer.... ga nu effe relaxen![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja gaat de goede kant op, maar ik ben er morgen weer.... ga nu effe relaxen![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan haar naam in 4 lettergrepen verdelen en dan neem je de eerste 2...quote:
leeszequote:
je post is editted by frutselquote:Opmaandag 18 juni 2007 21:55schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en vanavomd met mij dus........_O-*)
en jij pikt datquote:
boem leia geloof ikquote:Op maandag 18 juni 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
Wie komt er hier trouwens uit Assen?
ok, problem solvedquote:
Ik dacht Boem Leia...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
Leia, it is... research FTWquote:
Je hebt je roeping wel gevonden hè vriendquote:Op maandag 18 juni 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
zegt de man die een account bij planet internet heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt je roeping wel gevonden hè vriend
* alstu!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Leia, it is... research FTW
goeie provider heeft die jongen wel
owja.. mosterd-maaltijd... daar heb ik patent op. Dit gaat je een kop koffie kosten
Mosterd - maaltijd na de opmerking van MPG...quote:
research, vriend, researchquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
Oke in welk gespreksonderwerp kan ik inhaken?
Oh die vlieger gaat voor mij niet opquote:
gelijke posting met MPGquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
[me=]alstu!c_/[/me[
[..]
Mosterd - maaltijd na de opmerking van MPG...:O
Hehe. Ik heb dit soort shit vorig jaar op de School voor Journalistiek geleerdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
zegt de man die een account bij planet internet heeft
Ja, ik hou van research werk
ik kom hem wel op je werk halenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
[me=]alstu![/me[
[..]
Mosterd - maaltijd na de opmerking van MPG...![]()
whehe...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb dit soort shit vorig jaar op de School voor Journalistiek geleerd
Beide!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kom hem wel op je werk halen
of edit jij wel eens vanuit thuis?
dan vermoed ik dat ik thuis heb gevondenquote:
Want?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
dan vermoed ik dat ik thuis heb gevonden
in Duitsland bij een griekquote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
Maar hier is alles wel goed, heb het gevoel dat ik nog over kan
wattiser!!!quote:Opmaandag 18 juni 2007 22:32schreef crossover het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH:o:o:o:o;(
Dat zei ik een week geledenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef crossover het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
wat een anticlimaxquote:
Burning like fire.....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef crossover het volgende:
Mijn ijsthee is op;(
Dankje ,quote:
Ja wat!!!quote:
I like to spice things up a bitquote:
@ chocolaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
een goed moment voor een ander drankje:![]()
quote:
Multiquotenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat!!!
[..]
I like to spice things up a bit
[..]
@ chocola![]()
[..]
goodnight
Multiquoten ftw
welterusten Ph.quote:
multiquotes quotenquote:
Just go with the flowquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* feest mee * weet bijgod niet waarom *
![]()
je snapt emquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Quoten op de gast die de multiquote quote en daarop quote![]()
![]()
What's wrong in talking English, my friend?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Just go with the flow
Shit ik praat te veel engels
Zie sig!!quote:
Ja ik don't weet, het is zo raar because veel dingen in english klinken much beter.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
What's wrong in talking English, my friend?
Net te laatquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
truste en tot morgenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens pitt'n!!![]()
Lees morgenochtend eer z'n relaasch m.b.t. dewel
![]()
A demain!![]()
That's true. In many cases English just sounds more naturalquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik don't weet, het is zo raar because veel dingen in english klinken much beter.
Kijk ik net in je fobo... zie ik dat jij net als mijn vriendin, 278743 heet...quote:
Waarom was je ook al weer boos?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heus niet
ik ben nog steeds boos
en ik heb bier gedronken
en ik wil gaan zuipen vanavond
okeejquote:
heet jouw vriendin M-M ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk ik net in je fobo... zie ik dat jij net als mijn vriendin, 278743 heet...![]()
Er is er nog maar 1..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom was je ook al weer boos?
En ik zou zeggen, trek er een open
Ojaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is er nog maar 1..en die bewaar ik voor dadelijk
Was boos omdat ik een tentamen verneukt heb terwijl ik dat gewoon graag wilde halen
M-M = 6-6...quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk ik net in je fobo... zie ik dat jij net als mijn vriendin, 278743 heet...![]()
joquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Bummerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was al de her..Vorige keer onterecht een 5 gehaald, nu weer een 5 (maximaal).
Tik deze cijfers in op je mobiel...quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah telefoon erbij pakt
Astrid dus
quote:
quote:
quote:
Zijn vriendin heeft dezelfde voornaam als jij lieverd...quote:
weltrusten OAquote:
welteruste... neukzequote:
Befaamde MPGiaanse mosterd - maaltijd reactie!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft dezelfde voornaam als jij lieverd...
Kosta?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
Befaamde MPGiaanse mosterd - maaltijd reactie!!![]()
]dat snapte ik maar waar die cijfertejs op gebaseerd waren in eerste instantie niet. later dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft dezelfde voornaam als jij lieverd...
maar daar was je al achter
Niksquote:
bij de r in het woordenboek`1@~?!`/!/`!`!~1oneone`!?~1oshitfton2`!`!~!`1onelolniggahpleasecancerlol11`1quote:
whehe..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]dat snapte ik maar waar die cijfertejs op gebaseerd waren in eerste instantie niet. later dus wel
gewoon even naard e cijfers kijken was voldoende hier hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe..
je moest ze dus intikken op een telefoon
hehequote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon even naard e cijfers kijken was voldoende hier hoor![]()
zin in geyle nueqsekx?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef ScarFace- het volgende:
[afbeelding]
Haha![]()
Nou ik heb do niet gezien hoor
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!quote:
Volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!
ik laat mij hier niet wegjagenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iedereen weggejaagd
Haha en als ik akkoord ga zal jou dit overkomenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je weigert mag je trouwens sterven aan een pijnlijke dood, jij vervelende stomme kanker teringlijer!
Er is ook geen reden om jóu weg te jagenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om jóu weg te jagen
Doodsverwensing!!~!~1 ban!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha en als ik akkoord ga zal jou dit overkomen![]()
Oh you the funny man huh?quote:
jahp... luisteren zal je, naar Crossdinnetjequote:
doodverwensing banquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cross is rechtvaardig!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga en crossover ik vind je echt een vaag kereltje![]()
Mod`s zijn toch altijd representatief dit en dat![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
M-M mag je trouwens ook niet wegjagen...... zij is lief
dat tweede dus war blijf je nou schat?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
Is M-M trouwens gevlucht of ligt ze al in bedop mij te wachten
?
alfred jodokus kwak haahaaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cross is rechtvaardig!
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
jahp... luisteren zal je, naar Crossdinnetje
Ik kom eraan...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat tweede dus war blijf je nou schat?
ltr!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
alfred jodokus kwak haahaa![]()
![]()
ik ben weg dit sucks
[afbeelding]
* Memento-Mori trekt lakens overheenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom eraan...
* MPG kruipt snel bij M-M in bed
Representatief? Ik ben hier in naam van de koffie slowchat, ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
Maar ik ga en crossover ik vind je echt een vaag kereltje![]()
Mod`s zijn toch altijd representatief dit en dat![]()
Oke tot ziens in een ander topicquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
alfred jodokus kwak haahaa![]()
![]()
ik ben weg dit sucks
[afbeelding]
Fietsenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar cross? Dan kan ik je zien langsfietsen..![]()
![]()
![]()
Als dit je laatste bericht is in de koffie slowchat zal ik het laten om 'm aan te vragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
haha nu even aardig later zeggen en maar hopen dat je geen ban krijgt voor je doodverwensing![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
ojah ik ging nu ga ik echtr
haha denk niet dat ik op de fiets zal komenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar cross? Dan kan ik je zien langsfietsen..![]()
![]()
![]()
Oh nee hoor, ben alleen blij dat je weg bent. De doodsverwensing telt nog steeds. Sterf, teringlijer.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
haha nu even aardig later zeggen en maar hopen dat je geen ban krijgt voor je doodverwensing![]()
Oja, lang niet gesprokenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
nog een klein uurtje voor de Nachwacht
Ach, het is het waardquote:
Buffelenquote:
nee dudes die te ver weg wonenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[quote]Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
haha denk niet dat ik op de fiets zal komeneh, gaan dus
[/quote
bah dan zie ik je langsrijden met de auto..
chicks die te ver weg wonen..13
quote:
Oeh...........quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori trekt lakens overheen
Die bussen zijn echt enorm bagger!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee dudes die te ver weg wonen![]()
misschien mag ik nog eens bij mn lief achterop naar de bushalte![]()
Yeah, Arrivaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die bussen zijn echt enorm bagger!
Kut aansluiting ook enzo..
Oh, weer wat geleerd./quote:Op maandag 18 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buffelen/bikkelen/doortrekken/whatever
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm ook een wiel verliezen toen hij wegreedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoen herrie maken, allemaal dingen die los hingen in de bus en lawaai maken tijdens t rijden
![]()
koop een wagenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm ook een wiel verliezen toen hij wegreed
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik dacht al dat die ene een uitzondering was! zijn ze allemaal zoen herrie maken, allemaal dingen die los hingen in de bus en lawaai maken tijdens t rijden
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.![]()
Zou je willenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha klopt klopt. Als je de volgende keer geen zin hebt in OV en polly's auto staat er niet en die van ons wel dan moet je maar ff aankloppen.![]()
Ik heb altijd wel vervoer naar het centraal, of ik fiets er naar toe. Hoedanook ben ik er wel over aan het nadenken.quote:
quote:
Ja precies! Aanpakken die handelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff ben gek, helmond centraal kan je krijgen
eindhoven?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff ben gek, helmond centraal kan je krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
Nee, de volgende keer haal ik je geowon in helmond op!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]sssst dadelijk krijg ik banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
In valkenswaard??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de volgende keer haal ik je geowon in helmond op!![]()
Neee joh.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[/sub]
[/spoiler]
sssst dadelijk krijg ik ban
wat zei ik nou netquote:
ja, heb ik vanavond weggebracht voor de APKquote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel vervoer naar het centraal, of ik fiets er naar toe. Hoedanook ben ik er wel over aan het nadenken.Heb jij al een eigen?
Boiling point: 2 wordsquote:
"In valkenswaard" hoezo?quote:
Ik kom zelf wel met de autoquote:
Spannend. Pics van je wagen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, heb ik vanavond weggebracht voor de APK
nevermindquote:
Lekker album hequote:
Probeer hetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Truste!
Oh en bespaar even op wat kosten, LL!![]()
Goed bezig polly!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Probeer het
Ik ga gewoon veel werken
Wellusquote:
stuur ik binnenkort wel naar je FOBO, incl de audio picsquote:
Slaap lekker studiestad-maatje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ligt al; half te slapen dus ik ga eens echt mn bed in![]()
Ja goed. En met jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hee tim hoeist nou
Niet veel goeds dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan we het niet over hebben. Bijna weer weekend!![]()
En trouwens Len: wanneer begint jouw weekend dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan we het niet over hebben. Bijna weer weekend!![]()
Dat is altijd goed zuur! Herkansing?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee tentamen verneukt die ik wilde halen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee tentamen verneukt die ik wilde halen
Wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En trouwens Len: wanneer begint jouw weekend dan?
Was een herkansing, gewoon tentamen van dat vak echt met pech niet gehaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is altijd goed zuur! Herkansing?
Welterusten lieverdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ligt al; half te slapen dus ik ga eens echt mn bed in
en wie weet jij dat?quote:
Auch. Meh biej ôs zegge ze det okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, Deutschen Unterricht toch?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Auch. Meh biej ôs zegge ze det ok
(in Limboland gebruiken ze ook "wie" als ze "hoe" bedoelen)
dat zei hij gisterenquote:
whehe tofquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik zat vorig jaar in de klas met een gozer uit Brunssum
nieuwe ui, 14.gifquote:
quote:
thnxquote:
Ik kon die gast echt met moeite verstaanquote:
OMFGquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon die gast echt met moeite verstaan
Daar werden ook voldoende grappen over gemaakt, met als toppunt dat een docent hem niet verstondDat kon 'ie niet zo goed hebben. Hij is ook zo'n superdudes gast.
Zat 'ie een keer naast me op een een mac daar, was 'ie kudos aan het geven aan die jonge mokkeltjes zodat hij ze weer terug kreeg
ernstigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon die gast echt met moeite verstaan
Daar werden ook voldoende grappen over gemaakt, met als toppunt dat een docent hem niet verstondDat kon 'ie niet zo goed hebben. Hij is ook zo'n superdudes gast.
Zat 'ie een keer naast me op een een mac daar, was 'ie kudos aan het geven aan die jonge mokkeltjes zodat hij ze weer terug kreeg
Altijd noodzakelijk vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG
Hoe triest
Afaik kan ik nog wel fatsoenlijk ABN spreken indien dit gewenst, danwel noodzakelijk is.
Ja hier ben ik, en ja ik weet dat ik wat later ben als dat ik had gezegd, maar ik ben er.quote:
Hier is Sander.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja waar blijft Sander?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hier ben ik, en ja ik weet dat ik wat later ben als dat ik had gezegd, maar ik ben er.![]()
Alles goed?
Heey vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hier is Sander.
NachtWacht ben ik nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |